The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...mä varmaan voisin asua ihan missä vaan :)...olettaisin näin mutta hitostako sitä satavarmaksi tietää...

Hirveesti on ruvennu kiehtomaan ajatus Lapissa asumisesta :)...mutta jos tirpana pitää kiinni tosta haaveestaan, niin mä pääsen ainakin sinne kyläilemään :)...
Mulla on tähän ikään mennessä ollut useitakin osoitteita mutta vain kaksi kotia.
Ensimmäinen oli lapsuudenkotini Helsingin Käpylässä. Toinen oli lasteni kodiksi hankittu kototönö.

Näillä näkymin jos ei ihmeitä satu, niin seuraava ja viimeinen kotini on eteläpohjanmaalla ihmisten pitäjässä.

on tää semi-yyhoo-isän elämä sitte rankkaa, ensin piti saunoa kertausharjotuksista tulevan pojan kanssa ja sitte ruunireissulta palaavan eukon kanssa

noh, toisaalta toi on hyvää reeniä kohta näköpiirissä olevaa jahtikautta varten

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Mulla on tähän ikään mennessä ollut useitakin osoitteita mutta vain kaksi kotia.
Ensimmäinen oli lapsuudenkotini Helsingin Käpylässä. Toinen oli lasteni kodiksi hankittu kototönö.

Näillä näkymin jos ei ihmeitä satu, niin seuraava ja viimeinen kotini on eteläpohjanmaalla ihmisten pitäjässä.
Pohojammaa on hyvä paikka myös :)

Joku lentävä lause on kuin..."your home is where your heart is"...ja mä väännän sen niin että koti on siellä missä minäkin :)...pumppuosasto kun kulkee mukana(y)

Sivistyksessä? :LOL:

Iwebissä mä kyllä nykyäänkin. Niinko saunassakin.
Nakut naiset kuuluu miehiseen yleissivistykseen. Muistia pitää toisinaan virkistää koska olis gauheeta unohtaa miltä semmoinen näyttää.

Ivepeistä mä en tiedä mitään.

Äläkä ny hemmetissä ota mun juttujani ketjussa mitenkään vakavasti. En tosiaan oikeesti kaipaa kenenkään naku- tai muitakaan kuvia. Kunhan soitan suutani kun ei minusta muuhunkaan ole.

Nakut naiset kuuluu miehiseen yleissivistykseen. Muistia pitää toisinaan virkistää koska olis gauheeta unohtaa miltä semmoinen näyttää.

Ivepeistä mä en tiedä mitään.

Äläkä ny hemmetissä ota mun juttujani ketjussa mitenkään vakavasti. En tosiaan oikeesti kaipaa kenenkään naku- tai muitakaan kuvia. Kunhan soitan suutani kun ei minusta muuhunkaan ole.
Sun suunsoittoa on kiva kuunnella. :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä