En mä kyllä sielläkään asuisJa kukaanhan ei tiedä, että asun keravalla
En mä kyllä sielläkään asuisJa kukaanhan ei tiedä, että asun keravalla
Mä voisin mitä mieluummin ottaa kakkosasunnon jostain nuuksion tai edes Niipperin tai Jostain sieltä suunnilta missä on korpeakin.no kuka siellä nyt ees tahtois asuu
perhe on paras. Eli olet hyvä eno, jos lisko on sisko.Luet ketjua liian harvoin. Kyllä mä alkuviikosta kerroin kun systeriltä tuli hätäinen soitto.
Pikkuliskon poika oli saanu työmaalla epileptistyyppisen kohtauksen ja melkein purrut kielensä poikki. Ja sit rouvallaan oli edessä yön yli työrupeamat, niin jonkun piti olla pari vuorokautta lapsenvahtina valmiina soittamaan lanssi jos kohtaus sattuu uusiutumaan.
Kas kun toi oli ensimmäinen kohtaus lajiaan, niin ei voinu jättää miestä yksin himaan kun ei lekuritkaan tienneet, että mikä ton kohtauksen laukaisi.
No niiMpä. En viitti vastata.no kuka siellä nyt ees tahtois asuu
Mulla on kurkku kipeä.Iltaa ja taidan tulla kipeeksi, flunssanoireita ja pientä lämpöä. Sain imuroitua ja kaaduin sohvalle viltin alle.
Ei armahdeta! Ansaitset leikkiläiskintää selkäsi yläilmaan, koska olet tuhma tyttö, TUHMA.Ei voi tietää ....armahtakaa armahtakaa
Toivottavasti et pahasti sairastuIltaa ja taidan tulla kipeeksi, flunssanoireita ja pientä lämpöä. Sain imuroitua ja kaaduin sohvalle viltin alle.
Tähän asti olen ollut sitä mieltä että en voi asua muualla. Nyt on mieli muuttunut.Mie oon aina asunu pienessä kaupungissa,mä en viihtyis isossa paikassa yhtään.
Villasukat jalkaan ja mister toffonen hoivaamaan ja paijaamaanIltaa ja taidan tulla kipeeksi, flunssanoireita ja pientä lämpöä. Sain imuroitua ja kaaduin sohvalle viltin alle.
...niin vissiin oonkin...kun en etes saa nähdä mitä ihanankamalaa tossa kuvassa onkaan*ufopääkkönen*Ei armahdeta! Ansaitset leikkiläiskintää selkäsi yläilmaan, koska olet tuhma tyttö, TUHMA.
Synnyinseutu on kyllä paras.mää oon asunu siellä sun täällä mutta aina mieli halajaa synnyinseuduille
mutta ko siellä ei oo ruunia
mutta siihen kannattaa pitää hyvät välit, noin 300 km alkaa olemaan alueella.Synnyinseutu on kyllä paras.
Eikö meijän pitäny pervåillamitäs sitte keksitään.
kuka niin on sanonuEikö meijän pitäny pervåilla
Mä asun kahdentoista kilsan pääsä synnyinsairaalastani ja sama matka on ensimmäiseen kotiini.mutta siihen kannattaa pitää hyvät välit, noin 300 km alkaa olemaan alueella.
Hups,tää meni nyt vähän väärinkuka niin on sanonu
mutta järjestelykysymys.