The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää vaan.

Tulipa koettua elämäni toinen lanssireissu potilaana eilen. Ylty kivut niin pahoiks etten pystyny ko oleen paikoillani ja itkemään.

Noo mut pumpattiin täyteen lääkkeitä, tottakai ennenkuin lääkäri edes oli tullu kattomaan ja röntgeniin se viimein suostu mut yöllä laittamaan, vähän siirtymää ja ilmeisesti joku takakaaren murtuma tmv. Tosin aiheuttiko se ne kivut vai ei nii siitä ei oo varmuutta. Sen jälkeen ne potki mut taksiin ja lähetti oman terveyskeskuksen vuodeosastolle. Aamulla hoitsut oli sitä mieltä, että ko lääkäri ei oo paikalla tänään ollenkaan niin mä jäisin maanantaihin saakka sinne, juu en jääny ku tulin kotii. Maanantaina pitää sitte mennä taas lääkäriin jos(kun) kipu jatkuu, että saan sairauslomatodistuksen.
Paska juttu!

Tuonkin kuo olisivat kuvanneet ajoissa niin pääsisi paljon vähemmällä.

tekis mieli lähtee mukaan sinne lääkäriin. mutta putkareissu siitä tulis kuitenki. :oops::ROFLMAO:
Joo toi ukko kotonaki sano, että hän tulee seuraavan kerran sinne mukaan.
Oikeestihan mun ois varmaan pitäny jäädä sinne vuodeosastolle viikonlopuksi ja ne ois siellä nähny sen lääkemäärän mitä mulla menee, mutta siellä ei oo ees televisiota ja yks käytävä, niin ei mun pää kestä olla siellä koko viikonloppua 90-vuotiaiden mammojen kanssa.

Päivää vaan.

Tulipa koettua elämäni toinen lanssireissu potilaana eilen. Ylty kivut niin pahoiks etten pystyny ko oleen paikoillani ja itkemään.

Noo mut pumpattiin täyteen lääkkeitä, tottakai ennenkuin lääkäri edes oli tullu kattomaan ja röntgeniin se viimein suostu mut yöllä laittamaan, vähän siirtymää ja ilmeisesti joku takakaaren murtuma tmv. Tosin aiheuttiko se ne kivut vai ei nii siitä ei oo varmuutta. Sen jälkeen ne potki mut taksiin ja lähetti oman terveyskeskuksen vuodeosastolle. Aamulla hoitsut oli sitä mieltä, että ko lääkäri ei oo paikalla tänään ollenkaan niin mä jäisin maanantaihin saakka sinne, juu en jääny ku tulin kotii. Maanantaina pitää sitte mennä taas lääkäriin jos(kun) kipu jatkuu, että saan sairauslomatodistuksen.
No aika perseestä. Tsemppiä!

Mä olin just tulossa vinkumaan ku koipeen sattuu kävellessä eikä pysty juoksee, mut enpä kehtaakaan, ku toisilla on oikeitaki kipuja :confused: Tsemppiä atm :unsure:
Valita vaan, se on sallittua kaikille :) Eikä kenenkään kipuja pidä vähätellä tai verrata. Kyllä se saa vituttaa ja harmittaa että jalka sattuu. :love:

Äiti ihanuus tulee hakee poitsun ja vie Raumalle ko sillä on jalkkispelit, eikä exä kerkee töiden takia ajaa hakee poikaa, ku on Raumalla ite töissä.
Se sano mulle heti, että sä et ainakaan aja autoa noilla lääkkeillä ja kivuilla, että hän voi ajella sitte ku on kerta kotona. Tuleehan siitä hälle sellaset kevyet 150 km ajoa, mut ihanaa ku auttaa :)

• Tykkää
Reactions: tsuferaffi
Ohoh, tulipa pojan lukion rehtorilta viestiä ja varoitus koululla illalla pidettävästä "ykkösten kokoontumisesta". Onneksi nuoriherra palailee kotiin viikonlopuksi eikä olisi muutenkaan mailla eikä halmeilla.

Valita vaan, se on sallittua kaikille :) Eikä kenenkään kipuja pidä vähätellä tai verrata. Kyllä se saa vituttaa ja harmittaa että jalka sattuu. :love:

Äiti ihanuus tulee hakee poitsun ja vie Raumalle ko sillä on jalkkispelit, eikä exä kerkee töiden takia ajaa hakee poikaa, ku on Raumalla ite töissä.
Se sano mulle heti, että sä et ainakaan aja autoa noilla lääkkeillä ja kivuilla, että hän voi ajella sitte ku on kerta kotona. Tuleehan siitä hälle sellaset kevyet 150 km ajoa, mut ihanaa ku auttaa :)
Mää panin sul wa-viestiä muute äskön. Elämisen sietämätön on tulossa taas :unsure:

@alastulossa mättää...voimia! Onhan melkosesta suolesta toi lääkärihomma kyllä, ei voi kuin ihmetellä että mitähän v***ua.

Onneksi sulla on siellä viikonlopun yli apujoukkoja valjastettuina, oopa kuitenkin herkilläs siellä että matalalla kynnyksellä hakeudut tarvittaessa hoitoon, jos kivut yllättävät taas.

Mutta perseestä vaan on, että ihminen kipujen keskellä joutuu vain kärvistelemään ja odottelemaan, milloinka pääsis kunnolla tutkittavaksi. En jummarra.

Päivää :)!

Se on ihunainen perjantainen menossa hyvällä sykkeellä (y)...melkein meinas mennä ylitöiksi, kun pukkas äkkiseltään sielunhoidollista tehtävää mutta se nyt ois ollut ihanse ja sama, silloin ei kelloon katsota.

Mutta - rentoa laskeutumista viikonloppuun :)

Viisi- kuusisataa maksaisi mehiläisessä magneettikuvaus.

Saataisko me keräys pystyyn? Multa lähtee oitis viisikymppinen matkaan jos saadaan.

"Vaarana nikamakaaren rasitusmurtumissa on se, että molempien takakaarien ollessa poikki pääsevät nikamat liukumaan etu-takasuuntaan suhteessa toisiinsa. Jos liukumaa kehittyy liikaa, niin selkäydinkanavassa kulkeva hermot joutuvat puristuksiin ja selkä joudutaan leikkaamaan."

• Tykkää
Reactions: päätön
Päivää!
Täällä on pimeetä ja vettä sataa.

Viikonloppuna pitää varmaan levittää piirakka tarjolle:whistle:

Sain pussillisen taas omenoita työkaverilta ihan yllättäen. Täytyy kuskata puolet porukoille enhän mä saa tollasii määrii tuhottua ite.

• Tykkää
Reactions: Kais
@alastulossa mättää...voimia! Onhan melkosesta suolesta toi lääkärihomma kyllä, ei voi kuin ihmetellä että mitähän v***ua.

Onneksi sulla on siellä viikonlopun yli apujoukkoja valjastettuina, oopa kuitenkin herkilläs siellä että matalalla kynnyksellä hakeudut tarvittaessa hoitoon, jos kivut yllättävät taas.

Mutta perseestä vaan on, että ihminen kipujen keskellä joutuu vain kärvistelemään ja odottelemaan, milloinka pääsis kunnolla tutkittavaksi. En jummarra.
No on se kyllä joo perseestä, että sairaalassa joutuu ravaamaan vähän väliä, eikä siitä oo apua ku vuorokaudeksi. Kuitenkin joudut jokaisesta käynnistä maksamaan sen 30€ ja matkat päälle.

Viisi- kuusisataa maksaisi mehiläisessä magneettikuvaus.

Saataisko me keräys pystyyn? Multa lähtee oitis viisikymppinen matkaan jos saadaan.

"Vaarana nikamakaaren rasitusmurtumissa on se, että molempien takakaarien ollessa poikki pääsevät nikamat liukumaan etu-takasuuntaan suhteessa toisiinsa. Jos liukumaa kehittyy liikaa, niin selkäydinkanavassa kulkeva hermot joutuvat puristuksiin ja selkä joudutaan leikkaamaan."
Äiti just katteli kans noita hintoja, että jos se pystyis lainaamaan mulle tuon summan.
Lääkäri oli kirjoittanu epikriisiin, että mahdollisesti murtuma on ollut jo silloin reilu vuosi sitten, kun mun selkä on viimeks kuvattu. Tuntuu tyhmältä ja ihmeelliseltä, että se ois ollu niin pitkään, eikä parantunut välissä. Yritin myös lääkäriltä kysellä, että voisko tää mun käden kipu liittyä tuohon selkään, mutta ei kuulemma, vaikka kaiken järjen mukaan jos siellä on hermot puristuksissa niin se vois hyvin vaikuttaa muihinkin raajoihin. Vaikka mä en mikään lääkäri olekaan.

vierailija
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä