muksusi
Täällä heti juoruumassaIltaa. En päässyt kuntosalille, ilta meni muksun raivokohtauksen jälkiselvittelyyn ja rauhoittumiseen. Raskasta, kohta nukkumaan, ihan väsy.
Täällä heti juoruumassaIltaa. En päässyt kuntosalille, ilta meni muksun raivokohtauksen jälkiselvittelyyn ja rauhoittumiseen. Raskasta, kohta nukkumaan, ihan väsy.
*halaan*Iltaa. En päässyt kuntosalille, ilta meni muksun raivokohtauksen jälkiselvittelyyn ja rauhoittumiseen. Raskasta, kohta nukkumaan, ihan väsy.
Mää kanssa. Pikeepaitoja kahdeksallakympillä.pienen tilauksen vaan tein
samma häär, tilasin uuden maastopuvun syksyn jahteihinpienen tilauksen vaan tein
Vehje vissiin kasvanut!samma häär, tilasin uuden maastopuvun syksyn jahteihin
housut oli pienet joten piti vaihtaa isompiin
Eikös vehje ja palluraiset kutistu vanhemmiten....Vehje vissiin kasvanut!
eiku. Öh.
empä tiiä ku en oo vielä vanhaEikös vehje ja palluraiset kutistu vanhemmiten....
Enhän mä niin sanonut,sanoin vanhemmiten.empä tiiä ku en oo vielä vanha
no viittasit kuiteski mun viestiin, siitä päättelin että epäilet mun kikkelinkin alkaneen jo hiljalleen surkastumaanEnhän mä niin sanonut,sanoin vanhemmiten.
TMI.no viittasit kuiteski mun viestiin, siitä päättelin että epäilet mun kikkelinkin alkaneen jo hiljalleen surkastumaan
tosipuhheessa niin vanhemmuuten erektio ei vissiin oo niin jämerä ku nuorena niin sillä se vaikuttaa vieläkin vaatimattomammalta kuin ennen
Vanhoilla ukoilla saattaa kyllä kassit venahtaa niin että vessanpytyllä istuessa viistävät vettä. Vanhustenhuollossa töissä olen moisen ilmiön havainnu.Eikös vehje ja palluraiset kutistu vanhemmiten....
tmiVanhoilla ukoilla saattaa kyllä kassit venahtaa niin että vessanpytyllä istuessa viistävät vettä. Vanhustenhuollossa töissä olen moisen ilmiön havainnu.
Koska tämänhän te kaikki halusitte tietää
Vanhoilla ukoilla saattaa kyllä kassit venahtaa niin että vessanpytyllä istuessa viistävät vettä. Vanhustenhuollossa töissä olen moisen ilmiön havainnu.
Eipähän tartte erikseen huuhdellaVanhoilla ukoilla saattaa kyllä kassit venahtaa niin että vessanpytyllä istuessa viistävät vettä. Vanhustenhuollossa töissä olen moisen ilmiön havainnu.
Siehän oot kuin pikkulapsi, kun sua kieltää, niin sit meet varmasti tekemään sitä, mistä kiellettään.pienen tilauksen vaan tein
ahaVanhoilla ukoilla saattaa kyllä kassit venahtaa niin että vessanpytyllä istuessa viistävät vettä. Vanhustenhuollossa töissä olen moisen ilmiön havainnu.