Joo hehe mä vähän jo hihittelinkin, että kolme samoilla viikoilla menevää täällä peräkanaa kirjoittamassa Saa nähdä, myöhästyykö mun oletettu laskettu sitten ultrassa, kun veikkaan, että mun ovis oli aika myöhään.. Jää nähtäväksi. Oishan se tietty kiva, mitä aikasemmin oisJa papuprinsessa myös, meitä taitaa olla 3 samalla lasketulla millon teitte testin?
Pion1 ja oireettomuus 4+5
Täällä kans ollaan vähän yli innokkaana tästä raskaudesta vasta näin varhaisilla viikoilla. Ostin jo parit vauvanvaatteet kirppikseltä. Hups!Joo hehe mä vähän jo hihittelinkin, että kolme samoilla viikoilla menevää täällä peräkanaa kirjoittamassa Saa nähdä, myöhästyykö mun oletettu laskettu sitten ultrassa, kun veikkaan, että mun ovis oli aika myöhään.. Jää nähtäväksi. Oishan se tietty kiva, mitä aikasemmin ois
Mä tein ekan haamutestin kp 30 ja kp 31 tuli digiin "raskaana 1-2 viikkoa (hedelmöityksestä)". Nyt oon vähän testaillut, lähteekö noi viivat kuin tummunemaan ja on ne vähän joka päivä tummuneet. Tänään tosiaan tuo 4+5 ja viiva ei ainakaan vielä ole yhtä vahva/vahvempi. Eipä ihme, kun oireetkin niin vähäiset. Inhottavin oire on tää suonenveto-olo jaloissa.. Tuntuu koko ajan, että niitä suonia vetää ja "pumppaaminenkaan" ei tunnu auttavan
Kävin äsken kirjastossa lainaamassa raskausaiheisia kirjoja ja löysin sieltä ilmatteeksikin jonkun vauvakirjan. Sit ostin vielä vauvalehdenkin (kaksplus ). Oon ehkä liian innoissani näin aikaisilla viikoilla.
Olin niiiiiiiiiiin lähellä, etten mennyt tänään samalla kirppikselle kiertelemään vauvatarvikkeita, mut sit just maltoin mieleniTäällä kans ollaan vähän yli innokkaana tästä raskaudesta vasta näin varhaisilla viikoilla. Ostin jo parit vauvanvaatteet kirppikseltä. Hups!
Hehe, hyvä olla ajoissa. Nyt jotenkin toisen lapsen kohdalla tietää paremmin mitä oikeesti tarvii ja järkevä ostaa niin ostan jos sattuu kohdalle. Nyt kun on kevätvauva ja viimeksi synnytin kesällä niin on vähän eri tilanne, että saattaa tarvita erilaisia vaatteita ja juttuja. Meillä oli myös sillon lainassa kaikkea kavereilta niin nyt joutuu ehkä hommaamaan itselle jotain juttuja kuitenkin.Älkää huoliko, aina on joku joka on vielä holtittomampi malttamisen suhteen nimittäin jo ennenkuin plussasin, ostin ekat bodyt ja potkarit kun sattu kirppiksellä riistäytyyn käsistä, ja nyt, rv7+4, mulla on myös sitteri kaapissa, sopivia vaunuja on katseltu ja piti hankkia jo lipastomallin hoitopöytä niille vaatteille mitä oon hamstrannu alkaa kohta oleen ekojen kuukausien vaatteet varmaan kasassa.. "joskushan ne täytyy kuitenkin hankkia.."
Niinkö..? En muista nimimerkkiäsi ainakaan.. Ootko meidän facebook ryhmässä..?Milli06, taidettiin olla samaan aikaan Helmivauvoissa 2015!