asia selvä, minäpäs lopetanSinä voisit lopettaa pippelikuvien lähettelyn yksityisviesteiillä
asia selvä, minäpäs lopetanSinä voisit lopettaa pippelikuvien lähettelyn yksityisviesteiillä
Perinteisestihän yksityisviesteistä valittavat ovat niitä jotka eivät koskaan edes moisia saa.asia selvä, minäpäs lopetan
No mulle ei ainakaan ole tullut yhtään, kun en niitä yksäreitäkään haluaPerinteisestihän yksityisviesteistä valittavat ovat niitä jotka eivät koskaan edes moisia saa.
Yritätkö väittää, että muille on lähetelty kuvia mutta mulle ei?
Aika vähän on mullekin tullutPerinteisestihän yksityisviesteistä valittavat ovat niitä jotka eivät koskaan edes moisia saa.
Yritätkö väittää, että muille on lähetelty kuvia mutta mulle ei?
Tuon saman olen kuullut muutaman kerran tanssitapahtumissa... Siis poisoppiminen on aina hankalaa, oli kyseessä mikä tahansa opeteltu tapatuo onkin just loistava taktiikka että opettelee heti aluksi omin päin väärät asennot ja liikeradat niin että alkeisopella on ensimmäinsenä työ opettaa ne pois
Mitä? Mä en ole saanut yhtäkään kuvaa.Sinä voisit lopettaa pippelikuvien lähettelyn yksityisviesteiillä
No voit sie sen verran meille muillekin vihjaista, vaikkapa saksan kielellä - osaat kai sitä, kun ikäihminen olet? ...siis kenelle lähettelitasia selvä, minäpäs lopetan
kuka mistäkin tykkää. ite en menis edes pienestä maksusta kattelemaan.Tuolla maan parhaat bileet aina
Ei siis maailman kivoin lomapäivä.Ja päivää. Lomapäivä tutkimuksen takia.
Ajatteles, ne kuvat voi päätyä vaikkapa Gambiaan ja muualle, missä ihmisiä vainotaan siksi, etteivät tiedä, mitä sukupuolta ovat - tai haluavat olla - siihen en ota kantaa, mut onhan siinä vaaransa, ainakin mun mielestäasia selvä, minäpäs lopetan
Nyt on ok päivä. Tutkimus ei liity terveyteen. Lokakuussa tehdään yks toimenpide.Ei siis maailman kivoin lomapäivä.
No joo...kuka mistäkin tykkää. ite en menis edes pienestä maksusta kattelemaan.
Hyvä että ei haittaa vaikka on myöhässä.Palautin esseen melkein viikon myöhässä ja laitoin opelle terkkuja, et toivottavastiehdin arvioitavaks myöhästymisestä huolimatta ja se vastaa: "totta kai pääset arvioitavaksi. et ollut edes viimeinen palauttaja, muutama puuttuu vielä." Lohdullista, etten oo ainoo opiskelija, jolla jutut vähä römpsähtää
Me tanssitaan tuo usein triolina, mutta taitaa olla rumbaa tuossa. Ei nimittäin aina ole ihan sama rytmi, mitä sama biisi on ollut levyllä. Siinä tulee monelle kompastuskivi, kun ei menekään niin miten on aiemmin harjoitellut. Mutta A I N A mies vie, oli biisi mikä tahansa ja vaikka miten orkesteri soittais. Nainen tulee vaan mukana...No joo...
...näin ohimennen on pakko myöntää, et mun mies sai kausikortin isänpäivälahjaksi ---eikä lähtenyt sittenkään
Oikeesti siellä ei kukaan katsele mitään muuta kuin sen parin silmät täytys sieltä joukosta löytää, ettei mene sekaisin. Sitten taas kun on oma pari valmiina, täytyy se luovuttaa sinne rinkiin ---mut todellisuudessa kukaan ei katso kenenkään tyyliä, kuten tuossa esityksessä oli ne opettajat itse näytillä. Mutta silmiin katsominen on monille ylivoimaista...
paritansseja noi enimmäkseen on ja silloin katsotaan pari silmiin aina kun voidaan
Linkki rumbaan unohtuiMe tanssitaan tuo usein triolina, mutta taitaa olla rumbaa tuossa. Ei nimittäin aina ole ihan sama rytmi, mitä sama biisi on ollut levyllä. Siinä tulee monelle kompastuskivi, kun ei menekään niin miten on aiemmin harjoitellut. Mutta A I N A mies vie, oli biisi mikä tahansa ja vaikka miten orkesteri soittais. Nainen tulee vaan mukana...
Hei, hienoa!Sen vuoksi tässä koitankin irrottautua viinasta ihan kokonaan.
En tartte enää.
Älä sitä sure... Onko sulla zembe-rumpua? Siinä on aivan ihana soundiNo mulla oikea silmä on jo käytännössä sokea niin ei tuo enää haittaa.
---siekö niitä lähettelet sitten sinne Gambiaan ja muualle?Mulle voi niitä pippelikuvii lähettää kans niin arvioin niitä sitten vahvalla asiantuntemuksella
Ei ole pakko vastata, mutta kai sitä kysyä saa kuitenkin? Kaikki muut tietääTäytyy selventää vähän nyt, että Echolla on vierailijakaveri silloin, kun olen pois - etkö ole huomannut? Olen ollut koko illan pihalla, joten en tiedä, msitä olette jutelleet. Mutta mulla kiinnostaa, tiedätkö päätön, mikä on p ä i v ä m i e s ?
Sitä ei kai olisi saanut tuoda esille jonku mielestä? Kaikki suomalaiset tuntee sen lehden
Ja toinen asia olis hyvä kuulla, mitä mieltä olette tästä huomiosta Raamatussa.