Hyvä että kaikki oli hyvin <3 Meinasiko ne sitä käynnistystä 38 millaisesta syystä jos saan kysyä?Ihania ultrauutisia
Minä kävin lääkärissä... Kaikki ok,vauva karkaili dopplerin alta, mut saatiin hyvät sykkeet kuuluviin.
Pikkasen avasi sitä mitä tulee tuohon synnytykseen... Eli meinaavat sen käynnistää,kun rv 38täynnä. Ja sehän on joulukuun puolella, mutta meinas että saisin itse vaikuttaa päivään niin että se olis heti vuoden vaihteessa, mikäli tilanne sen sallii. Arveli myös että joudun töistä jäämään pois ennen äippälomaa.
Mutta tosiaan tää ei sitte varmuudella tule olemaan mahassa laskettuun aikaan asti, hyvä jos tammikuulle, jota kyllä hartaasti toivon. Selviää varmaan lisää rakenne ultrassa joka on 2viikon päästä... Vasta
Rakenne pelottaa mua, toivottavasti kaikki hyvin... Alkaa aina jännittää kun lähestyy.
Täälläkin on hieman aavisteltu joulua synnärillä toivoisin kuitenkin että päästäisiin mieluummin sinne ensi vuoden puolelle vuoden vaihde voi tosiaan olla taksien saannissa melko haasteellista! Toivottavasti ei juuri sille päivälle osuisiHyvä että kaikki oli hyvin <3 Meinasiko ne sitä käynnistystä 38 millaisesta syystä jos saan kysyä?
Jännittää kanssa tuo vuodenvaihteen synnytys jos siihen osuu. 40 min sairaalaan matkaa ja taksilla pitäisi mennä ja jestas jos se on uusi vuosi niin taitaa olla taksit aika kiven alla saatavilla Mutta jospa ei tulisikaan silloin vaan pötköttelisi yli LA:n tai se mun aavistelema joulutonttu
Höh mihin kaikki mun hymiöt jäi, tulipas tylsän näköinen tekstiHeippa kaikille vaan! Ja onniteluka hyvistä ultrakuulumisista. Minusta ei oo hetkeen tällä palstalla kuulunut vaikka juttujanne kyllä lukenut olen. Täälläkin käyty rakenneultrassa viime torstaina, kaikki oli hyvin pienokaisella Muuten vointi ollut tosi hyvä mutta tällähetkellä makaan keskussairaalassa infektio-osastolla kolmatta päivää. Perjantaina alkoi aivan järkyttävä alaselkäkipu oikealla puolella joka säteili kylkeen sekä vatsaan, Kuume nousi lauantaina 38,8 ja lähdin päivystykseen ja sillä tiellä ollaan.. Munuaisallastulehdus on se mitä ne täällä multa hoitaa vaikka lääkärit ei ole varmoja onko se oikea diagnoosi. Kuume pysytelly tänään ensimmäistä kertaa alle 37. CRP ollu lauantaista asti 177 eikä ole laskenut ollenkaan. Tällä hetkellä menee iv antibiotti. Että semmosta tänne! Huomenna mahdollisuus päästä kotiin jos CRP on lähtenyt laskemaan
Hui kamala! toivottavasti nyt ovat hoitaneet oikeaa sairautta, kuulostaa melko hurjalta että ei olla varmoja diagnoosista tsemppiä sulle ja toivottavasti pääset pian kotiin!Heippa kaikille vaan! Ja onniteluka hyvistä ultrakuulumisista. Minusta ei oo hetkeen tällä palstalla kuulunut vaikka juttujanne kyllä lukenut olen. Täälläkin käyty rakenneultrassa viime torstaina, kaikki oli hyvin pienokaisella Muuten vointi ollut tosi hyvä mutta tällähetkellä makaan keskussairaalassa infektio-osastolla kolmatta päivää. Perjantaina alkoi aivan järkyttävä alaselkäkipu oikealla puolella joka säteili kylkeen sekä vatsaan, Kuume nousi lauantaina 38,8 ja lähdin päivystykseen ja sillä tiellä ollaan.. Munuaisallastulehdus on se mitä ne täällä multa hoitaa vaikka lääkärit ei ole varmoja onko se oikea diagnoosi. Kuume pysytelly tänään ensimmäistä kertaa alle 37. CRP ollu lauantaista asti 177 eikä ole laskenut ollenkaan. Tällä hetkellä menee iv antibiotti. Että semmosta tänne! Huomenna mahdollisuus päästä kotiin jos CRP on lähtenyt laskemaan
Kiitoskiitos joo kyllähän tämä aika hurjaa onkin, ja tosi pelottavaa koska ei ole varmuutta.. Oireet kyllä helpottaneet onneksi aika paljonkin että eiköhän tämä tästä Ja tosiaan kun vielä ensimmäinen raskaus kyseessä niin ei sitten tiedä mitkä kivut/tuntemukset liittyvät vauvaan ja mahankasvuun ja mitkä sitten johonkin muuhun. Onneksi hoitajat ja lääkärit täällä tosi kivoja, ja ovat myös konsultoineet äitiyspolin lääkäreitä kotiinkin olisin jo pääsyt jos ne tulehdusarvot olisi laskeneet ja en olisi raskaana mutta haluavat pitää mut täällä vauvan takiaHui kamala! toivottavasti nyt ovat hoitaneet oikeaa sairautta, kuulostaa melko hurjalta että ei olla varmoja diagnoosista tsemppiä sulle ja toivottavasti pääset pian kotiin!
Paljon jaksamista ja paranemista sinulle! Ihanaa että rakenteessa oli kaikki hyvinHeippa kaikille vaan! Ja onniteluka hyvistä ultrakuulumisista. Minusta ei oo hetkeen tällä palstalla kuulunut vaikka juttujanne kyllä lukenut olen. Täälläkin käyty rakenneultrassa viime torstaina, kaikki oli hyvin pienokaisella Muuten vointi ollut tosi hyvä mutta tällähetkellä makaan keskussairaalassa infektio-osastolla kolmatta päivää. Perjantaina alkoi aivan järkyttävä alaselkäkipu oikealla puolella joka säteili kylkeen sekä vatsaan, Kuume nousi lauantaina 38,8 ja lähdin päivystykseen ja sillä tiellä ollaan.. Munuaisallastulehdus on se mitä ne täällä multa hoitaa vaikka lääkärit ei ole varmoja onko se oikea diagnoosi. Kuume pysytelly tänään ensimmäistä kertaa alle 37. CRP ollu lauantaista asti 177 eikä ole laskenut ollenkaan. Tällä hetkellä menee iv antibiotti. Että semmosta tänne! Huomenna mahdollisuus päästä kotiin jos CRP on lähtenyt laskemaan