The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Joo, se oli kyllä ihan turha sana tässä yhteydessä. (y)

Mutta ihan kiva, että olette saaneet The ketjuun Paulan riesaksi. Toivottavasti pysyy muista ketjuista poissa. Tai eihän hän pysy.. seuraa kuin hai Echoa. :love:
Kolmas vierailija? Ihan sama mulle, mut siirränpä tuolta muualta yhden asian, minkä osoitin päättömällekin:
mistä ihminen on pois, joka ei Topeliusta ja Runebergia tunne?
Topelius kertoi tosiasioita, mutta pistivät yhdessä lehtibusineksen pystyyn, jos olen asioita ymmärtänyt yhtään sinnepäinkään:)
Runeberg kirjoitti ruotsiksi, mutta yleensä se tieto, mitä päähänsä sai, tuli vaimolta Fredrikalta, joka osasi monia kieliä ja luki miehelleen päivittäin lehtiä muilta mailta:love:
Sitten tuli hurmoksellisuus ja fanitus, kuten nykyihinen selittää asioita:cool:
Sylviakin tunnetusssa joululaulussa ON lintu, muuttolintu tietysti;)

Siis mitä? Kuumottamaan? Esitin sulle kysymyksen lehdestä Päivämies - et siis tunne sitä?
Sun täytyisi ottaa selvää perusasioista... Ihn vain sun itsesi takia. Mikä sun avattaressa on kuumottavaa - sun omasta mielestäsi?

Tällaisen ketjun echo teki mulle ja lisäsin sinne jännän ohjelman linkin... Olisko se sille ollut liikaa, kun uros synnyttää? ---Merihevonen siis:)
sinä käsket ottamaan perusasioista selvää. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
jotain sä siellä hekumoit kun lainailet mun viestejä jatkuvasti, et edes pysty selittämään mikset pysty lopettamaan lainailua.

vierailija
Kuuluu asiaan lainata, että muutkin tietää, mihin ja kenelle on vastannut ja krutilla on tapana muutella niitä vastauksia - siksikin ja olen sanonutkin sen jo kerran!

Päivämies on siis sulle tuttu lehti, oletan nyt, kun et kommantoinut. Valtava business näyttää olevan, mutta kun olet niin monessa uskontoaiheisessa keskustelussa ollut mukana aiemmin, tässä siitä lisää. Oliko tuttua?

Kuuluu asiaan lainata, että muutkin tietää, mihin ja kenelle on vastannut ja krutilla on tapana muutella niitä vastauksia - siksikin ja olen sanonutkin sen jo kerran!

Päivämies on siis sulle tuttu lehti, oletan nyt, kun et kommantoinut. Valtava business näyttää olevan, mutta kun olet niin monessa uskontoaiheisessa keskustelussa ollut mukana aiemmin, tässä siitä lisää. Oliko tuttua?
koita nyt käsittää että MÄ-EN-AVAA-SUN-LINKKEJÄ.

vierailija
Eiku sillä taitaa olla pula potilaista - miten muuten se vois olla mahdollista?
Tai tietysti jos huomasi, et tuli mokattua, mut ei viitsinyt huolestuttaa sinua enempää. Ei se sun makkaramaniasta taida tietää. Mut sais pätkällä HK:n sinistä kärrätä ensiapuun, kun iskis migreeni. Moni suolisairas oli huomannut saman jo 18 vuotta sitten, mutta tulipa nyt sanottua sullekin, jos et vielä ole kuullut/lukenut.

No, aika näyttää, mut sähän todistat meille, kuinka tämä systeemi toimii: ei ole tarkoituskaan, et ihmiset olis terveitä. Vai saakohan se soitosta lisäsulan hattuunsa? Tai helmiä kruunuunsa? Tai jotakin muuta?
Nyt vasta hoksasin, et tais ottaa nokkiinsa tuosta makkaramaniasta - varmaan echokin. Niillä kun on sama maku sen suhteen. Mun mielestä lihaa täytys lisätä niihin makkaroihin, niin ei tarvis rahdata biodieseliksi täyskokoisia ruhoja, mitkä on kasvatettu liharuoaksi!

Suomessa on ollut ihan tavallista käyttää lapsityövoimaa monenlaisiin hommiin, olen sanonut aikaisemminkin ja nyt se sitten tuli uutisissakin:
http://yle.fi/uutiset/koulukoti_jatti_marttiin_pysyvat_jaljet_olimme_numeroita_se_oli_auschwitz-meininkia/9106878

vierailija
Täytyy korjata vähän, kun käytit sanaa hekumoida, etkä varmaan tarkoittanut.... Sivistyssanakirja sanoo siitä näin:
"hekumoida
  1. (intohimoisesti, hillittömästi) nauttia, nautiskella, herkutella. esim. Hekumoida aistillisissa nautinnoissa. Hekumoida kostolla, muistoilla. Hekumoi ajatuksella, että - -."

...huomenia:). Pari ipanaista on jo hereillä sipisemässä <3, mä vielä mokoma ketturoin :barefoot::D...mutta iha kohta kurkkaamaan miltä päivä näyttää...

Pihahommiin meinaan tarttua, siinä mulle ainakin riittää liikettä ja jumppaa :)

Taijankin tehdä teetä :)...

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
...hei, keli näyttää tosi hyvältä; sinistä taivasta, ujoa auringon kurkkailua ja pikkusia pilvenroikaleita :)

Nyt vain iskee semmonen epäilys, että tässä ois riskiä joutua ajelemaan ihmisten ilmoille:barefoot:....jotenkin korviini kiirii Plantagenin kutsu:rolleyes:...se on kyllä synnin tie*ufopääkkönen*

vierailija
minulla ei ole todettu minkäänlaisia mielenterveyden ongelmia. väitätkö että paula henkilö olis ihan täysvolttinen.
Pakko lainata sun tekstiä, kun et avaa linkkejä. p@ula oli aikaisemmin mun nikki, jota en enää pysty käyttämään. Antti Heikkilä muuten kertoi jossakin - varmaan kirjassaan - että e-kirjoissa on eri teksti kuin alkuperäisessä ja johtuu siitä! Tuolla Päivämiehen sivuilla kerrottiin, kuinka kuvauksissakin pätkitään "virheet" pois. No, voidaanhan se väärentäminen tehdä käännösvaiheessakin, mutta sullekin tiedoksi, että tämä digitalisaatio antaa mahdollisuuden sellaiseen ja hyvin helposti vielä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä