EeiiiiiKimppasaunoitte kaikki yhes koos
EeiiiiiKimppasaunoitte kaikki yhes koos
Jos saunomismahdollisuus on ja siella viihtyy, niin - hyvanen aika sentaan, yksi parhaimmista paikoista ikina (tosin ma kylla tiian muutaman muunkin mutta..mattahia)...Kylläpäs ketjun väki tykkää saunoa.
Saa olla aika kauheessa kunnossa jos ei painepesuri, pesuaineet, kunnon kuuraaminen ja kiuaskivien vaihtaminen auta.Taloyhtiön sauna on kammottavassa kunnossa ja saan saunomisesta herkästi migreenin. Oispa oikee sauna, sellainen pehmoinen löyly ja järvi, mihin pulahtaa.
Kaipaisin kylpyammetta kylminä päivinä. Omassa asunnossa sinkkuna ollessani sellainen oli.Jos saunomismahdollisuus on ja siella viihtyy, niin - hyvanen aika sentaan, yksi parhaimmista paikoista ikina (tosin ma kylla tiian muutaman muunkin mutta..mattahia)...
Ja juurikin niissa lassynlaa loylyissa kaikessa rauhassa ajantaju ja koko paakkosen sisalto unohtaen - mika on yllattavan helppoa tuossa paikassa. Ihan vain olotilaan ja hengittamiseen keskittyen...
Kuvittelepas, kun ulukona oot ollu ja puuhastellut paukkupakkasen keskella - tai onnistunut latsyttelemaan ittes ihan likomaraksi vesisateessa - niin kaikista parhain palkinto on lammin sauna...sen jalkeinen raukeus ja hyva olo*huokaan*...mmmmm, melkein Marabouksi menee...
HomeSaa olla aika kauheessa kunnossa jos ei painepesuri, pesuaineet, kunnon kuuraaminen ja kiuaskivien vaihtaminen auta.
Voi hitsi,mun miehen sinkkukämppäs oli aikoinaan kylpyamme,sitä kämppää on joskus ikävä.Kaipaisin kylpyammetta kylminä päivinä. Omassa asunnossa sinkkuna ollessani sellainen oli.
Awwww...se oli se vaahtokylpy*nyokyttaa*...laatuaikaa mister toffosen kanssa...Kaipaisin kylpyammetta kylminä päivinä. Omassa asunnossa sinkkuna ollessani sellainen oli.
Tässä yksi niistä - mun mielestä huippua:Tummansavyisiahan ne kaikki ovat ja siksi puhuttelevia...tykkaan kovasti kylla nuiden tarjoamista kuvakulmista ja tulkinnoista ja musiikki puhuu aina puolestaan
Sinkut ei tarvi niin paljon tilaa kylppärissä. Monissa perhekoon asunnoissa se on poistettu, kuten meillä, jotta saadaan tilaa pyykkitornille ja likapyykin säilytykselle. On tässäkin alunperin ollut kylpyamme. Isommissa asunnoissa olisi kaksi kylppäriä, toisessa suihku ja toisessa amme. Kaksi vessaa ja lisäksi kodinhoitohuoneVoi hitsi,mun miehen sinkkukämppäs oli aikoinaan kylpyamme,sitä kämppää on joskus ikävä.
Meillä oli nro1 exän kans kylpyamme ja kyllä se oli ihan turha,ei me sitä käytetty ja suihkus käynti oli haasteellista kun piti ammees aina seisoo eikä päässy pystysuihkun alle ikinä.Kaipaisin kylpyammetta kylminä päivinä. Omassa asunnossa sinkkuna ollessani sellainen oli.
Rentouttava kylpy ja naistenlehti seuraksi tai miesAwwww...se oli se vaahtokylpy*nyokyttaa*...laatuaikaa mister toffosen kanssa...
Ois kait se toisinaan aika kivaa...tiiatko, kynttiloita ja viinilasillinen ja lilluminen vaahtokylvyssa...no ei kylla onnistuis rauhallinen lilluminen multa kylla se menis koko seutukunnan vaahdotuskuorruttamiseksi...mutta yhden kampan kun oon saanut ammettomaksi - olin apupoik..tyttona siina hommassa mukana - niin suihku toimii aina ja tosi hyvin
No en nyt sanois ihan noinkaan...kyllä mun wc/kylppäri/sauna osasto sais olla isompi.Sinkut ei tarvi niin paljon tilaa kylppärissä. Monissa perhekoon asunnoissa se on poistettu, kuten meillä, jotta saadaan tilaa pyykkitornille ja likapyykin säilytykselle. On tässäkin alunperin ollut kylpyamme. Isommissa asunnoissa olisi kaksi kylppäriä, toisessa suihku ja toisessa amme. Kaksi vessaa ja lisäksi kodinhoitohuone
AhaMeillä oli nro1 exän kans kylpyamme ja kyllä se oli ihan turha,ei me sitä käytetty ja suihkus käynti oli haasteellista kun piti ammees aina seisoo eikä päässy pystysuihkun alle ikinä.
Pyykkihuolto on helpompaa, lue vähemmän pyykättävää. Tavaraa ja pyyhkeitä on vähemmän.No en nyt sanois ihan noinkaan...kyllä mun wc/kylppäri/sauna osasto sais olla isompi.
Joo,ei tarvia tilaa niin paljoo,harvoin enää löytyy asuntoja missä on amme. Harmillisesti sekin kämppä oli liian pieni.Sinkut ei tarvi niin paljon tilaa kylppärissä. Monissa perhekoon asunnoissa se on poistettu, kuten meillä, jotta saadaan tilaa pyykkitornille ja likapyykin säilytykselle. On tässäkin alunperin ollut kylpyamme. Isommissa asunnoissa olisi kaksi kylppäriä, toisessa suihku ja toisessa amme. Kaksi vessaa ja lisäksi kodinhoitohuone
...tota ma en onnistu ymmartamaan..enka varsin edes hallitsiskaan...etta miten ihmeessa vaahtokylvyssa pystyy lehtea lukemaan?? Siis...paperimassaahan siina vain saa aikaiseksi...Rentouttava kylpy ja naistenlehti seuraksi tai mies
Mä saisin kylppärin kalusteet vaihtamalla tänne ammeen, mutta sitten pitäisi keksiä likapyykille säilytyspaikka. Nyt on kiva, kun voi lajitella pyykin valmiiksi Elfan torniin. Ihan riittävän kauan pelasin kannellisilla muovikoreilla ja niillekään oikein löydy hyvää paikkaa tästä kämpästä.Joo,ei tarvia tilaa niin paljoo,harvoin enää löytyy asuntoja missä on amme. Harmillisesti sekin kämppä oli liian pieni.
Kiitos vinkistä. Tuolla täytynee jossain vaiheessa asioida salmiakki- ja lakuostoksilla.Urjalan makeistukku -> 8 kg säkki karkkia. Ainakin riittäisi hetkeksi aikaa
juu ei.mää kyllä epäilen että amme ei ole sopiva paikka semmosille hommille
Istut polvet koukussa ja pidät lehteä polvien päällä. Monesti tuli Kodin kuvalehti näin luettua....tota ma en onnistu ymmartamaan..enka varsin edes hallitsiskaan...etta miten ihmeessa vaahtokylvyssa pystyy lehtea lukemaan?? Siis...paperimassaahan siina vain saa aikaiseksi...
Mies- osio taas...no, sanotaanko etta jummarrus palasi...