mää kyllä vähän epäilen että tinksun kumpparit on semmosia parikymmensenttisiä ja ihan ohuen ohutta kumiaEi vieläkään tarpeeks keltainen.Ja toi malli,ei mulle.
Mut juu,mä en tarvii keltsui kumppareit.Mul on paremman väriset
niihän mä just sanoin.Terveiset saunasta,nyt on puhas
ahaa, kaitsulassa on juhlapäiväTerveiset saunasta,nyt on pimppa puhas
Puhas se on kyllä joka päivä,eikä vaan juhlapäivinä .......... Elleiahaa, kaitsulassa on juhlapäivä
Sulla on selvästi sadetakkifetissi
*herkeaa sekunniksi pariksi totiseksi*
E o.
Mun fetissit on jotain aivan muuta luokk...tjah, niinkun mitka?
Nyt mie oonkin ihan suppusuukkosenatjaah, kyllä määki epäilen että routista kiihottaa pukeutuva sadetakkiin ja kumppareihin (alla ei luonnollisestikkaan mitään)
No mikä ettei?Mä en sauno
Taloyhtiön sauna on kammottavassa kunnossa ja saan saunomisesta herkästi migreenin. Oispa oikee sauna, sellainen pehmoinen löyly ja järvi, mihin pulahtaa.No mikä ettei?
Itte en o nukkumaluukkuun ottanut saunavuoroa, kun en mä välttämättä tiedä missä mä saunavuoroni aikana tulen olemaan.
Mutta noin muutoin sauna on paikallaan aina milloin sinne pääsee.
no jos on huono sauna niin eipä se sitte juur huvitaTaloyhtiön sauna on kammottavassa kunnossa ja saan saunomisesta herkästi migreenin. Oispa oikee sauna, sellainen pehmoinen löyly ja järvi, mihin pulahtaa.
Pistä pihalle tynnyrisaunaTaloyhtiön sauna on kammottavassa kunnossa ja saan saunomisesta herkästi migreenin. Oispa oikee sauna, sellainen pehmoinen löyly ja järvi, mihin pulahtaa.
Terveiset saunasta,nyt on puhas
Täälläkin saunanpuhtoisena.
Kimppasaunoitte kaikki yhes koosniihän mä just sanoin.
Meijän taloyhtiössä onneksi tehtiin täysremontti,nyt on kiva käydä saunassaTaloyhtiön sauna on kammottavassa kunnossa ja saan saunomisesta herkästi migreenin. Oispa oikee sauna, sellainen pehmoinen löyly ja järvi, mihin pulahtaa.
Sitä odotellessa, sitten otetaan taas saunavuoro.Meijän taloyhtiössä onneksi tehtiin täysremontti,nyt on kiva käydä saunassa