Otat nyt ne torkut, niin sit jaksat kattella potkupallon loppuottelun ja miesten kepinheiton finaalin.No mitä mä sitten teen?!
Otat nyt ne torkut, niin sit jaksat kattella potkupallon loppuottelun ja miesten kepinheiton finaalin.No mitä mä sitten teen?!
Niin, katso siekin se elokuva:Mullapa on - lallaspyy - sadetakkeja keltaisena, oranssisena ja tummansinisena . Viela kun tassa saan ne keltaiset ihunat kumpparit hankittua vihdoinkin, niin - saa sataa ja ropista ja ..
Ai ni. Hiukan tassa paakkosessani ehdin hajaltemoida etta lopetan nama omat huokailuni ja hehkuttamiseni sateista ja latakoista ja pomppimisista kokonaan...mutta hyvin sujui
Tosin - Majurin vika. Mitas meni linkittamaan tommosta...
Mitä tuolla tarkoitit? Täytyisi vähän täsmentää... Neljä vuotta ihan tietämättömänä "asiasta"?Mittää oo vilautellu enkä ota sitä riskiä
..nyt ei sitten ole meikalaisen kurkkamisesta kyse, mikalie tuimailijaturrekainen tuossa..
Oon muuten kattonu koko trilogian ja tykkasin kovastiNiin, katso siekin se elokuva:
Märkä mirrihän se ikkunasta kurkkii..nyt ei sitten ole meikalaisen kurkkamisesta kyse, mikalie tuimailijaturrekainen tuossa..
..karmeen kiukkunen yksilo...vaikka kuin olis markaa mirria tarjolla niin tommosta ilmestysta jo juoksis karkuunMärkä mirrihän se ikkunasta kurkkii
Kiva kuulla!Oon muuten kattonu koko trilogian ja tykkasin kovasti
Vois katsoa kylla uudestaankin.
Maurilla on nyt selvästi piuhat solmussa.....nyt ei sitten ole meikalaisen kurkkamisesta kyse, mikalie tuimailijaturrekainen tuossa..
Tummansavyisiahan ne kaikki ovat ja siksi puhuttelevia...tykkaan kovasti kylla nuiden tarjoamista kuvakulmista ja tulkinnoista ja musiikki puhuu aina puolestaanKiva kuulla!
Tässä siitä Valkoisesta... Kamalan surullinen kyllä:
no siinäpä routiksen tyyliset buutsitIltaa. Leffa ja raksuja
Tässä Kattiselle keltaiset kumpparit. Sopii hyppiä lätäköissä
http://www.bubbleroom.fi/fi/ale/naiset/have2have/bootsit-saappaat/kumisaappaat-game-keltainen
Rentoa iltailua teille sinneIltaa. Leffa ja raksuja
Tässä Kattiselle keltaiset kumpparit. Sopii hyppiä lätäköissä
http://www.bubbleroom.fi/fi/ale/naiset/have2have/bootsit-saappaat/kumisaappaat-game-keltainen
Ei niin, eihän tuo ole sinnepäinkään...nyt ei sitten ole meikalaisen kurkkamisesta kyse, mikalie tuimailijaturrekainen tuossa..
Melkein kotimainen Tretorn sulleLiian vaaleet oli noi kumpparit,siis mun makuuni ainakin.Pitäs olla sellanen oikeen syvän keltanen.
...no hupsistakeikkaa...onpas sulla ollutkin liipasinsormi otollisesti kohdillaan kun viela oot saanut ikuistetuksi meikalaisen harvinaisen muikeanylioverityytyvaisen ilmeenkin....Ei niin, eihän tuo ole sinnepäinkään.
Vaan minäpä onnistuin näppäämään sinusta kuvan:
Ei vieläkään tarpeeks keltainen.Ja toi malli,ei mulle.
Sulla on selvästi sadetakkifetissiMullapa on - lallaspyy - sadetakkeja keltaisena, oranssisena ja tummansinisena . Viela kun tassa saan ne keltaiset ihunat kumpparit hankittua vihdoinkin, niin - saa sataa ja ropista ja ..
Ai ni. Hiukan tassa paakkosessani ehdin hajaltemoida etta lopetan nama omat huokailuni ja hehkuttamiseni sateista ja latakoista ja pomppimisista kokonaan...mutta hyvin sujui
Tosin - Majurin vika. Mitas meni linkittamaan tommosta...