Ex- rouvakullan kanssa käytiin katsomassa varmasti sata tönöä kun kototönöä etsimme.Kyllä varmaan jossainpäin maata mutta ei täälläpäin.
Totta hiiessä lätäkössä pomppiminen on seksikästä !Nainen joka pomppii lätäköissä
Et taida edes tajuta miten seksikäs semmoinen on?
No mutta tossahan on punaista!!!
Älä nyt vielä lannistu! Ei muuta kuin uutta koukkua vaan veteenVoi huoh. Ei ollu nätti asunto.Jo ulkoo näki mitä sisus tuo tullessaan.En mä ikinä löydä sellasta joka nykyisen voittais. Jos vaan saisin tähän lisäneliöitä ja siirettyä jonnekin muualle niin olisin tosi tyytyväinen.
Ihuna pääkkönen ....mie tosin pörrötän ton jokasuuntaan töröttäväksi...
Sovitaanko näin, että minä päätän mikä mielestäni on seksikästä?Totta hiiessä lätäkössä pomppiminen on seksikästä !
Mutta. Silloin kun mä siinä pompin, niin...se ei ole seksikkyyttä nähnytkään
Kyllä kait se näyttää ulkopuolisten silmin enemmän tä vähemm..enemmän täyskajahtaneen ihmisressukan touhuilta
Mutta...se on törkeen hauskaa!!!
Vähemmästäkin totistuu kun yrittää pitää kameraa tarpeeksi etäällä ja vielä niin ettei käsi tärise liikaaIhuna pääkkönen ....mie tosin pörrötän ton jokasuuntaan töröttäväksi...
Moikka sulle, senkin totinen timmimimmi !
Panisin
Jaa tulpan suuhun ja pussin päähän?Panisin
Toki - enhän mä nyt siihen voi vaikuttaa , mielikuvasi saat pitää.Sovitaanko näin, että minä päätän mikä mielestäni on seksikästä?
Jos niin haluutJaa tulpan suuhun ja pussin päähän?
Miepä villinä veikkaan, että kun sä oikein hymyilet, niin sun silmätkin hymyileeVähemmästäkin totistuu kun yrittää pitää kameraa tarpeeksi etäällä ja vielä niin ettei käsi tärise liikaa
Mut jos silti saan olla eri mieltä?Toki - enhän mä nyt siihen voi vaikuttaa , mielikuvasi saat pitää.
Mutta. Mä tiiän miltä näyttää meikäläisen lätäkköroiskimiset - ja seksikkyys ei tod.liity mitenkään eikä mistään ilmansuunnasta sen kanssa
Ollos höveli vaan - mä tiiän, että sulla on hyvä mielikuvitusMut jos silti saan olla eri mieltä?
Villasukat on kyllä maailman parhaat varusteet <3...niissä mä mieluusti hiihtelen varsinkin illallaEipä tarvii enää vähissä vaatteissa hillua,viluhan täällä jo on Mut saapahan ruveta käyttää villasukkia
Myöhästyin mutta kurkkasin feissariin.
Oli prikulleen sama kuva.Myöhästyin mutta kurkkasin feissariin.
Söpö punapää.Oli prikulleen sama kuva.
Olen varma siitä, että livekuva lätäköissä pomppivasta routamisusta ei murskaa mielikuvitustani mitenkään.Ollos höveli vaan - mä tiiän, että sulla on hyvä mielikuvitus
Ja mä tiiän myös, mikä on todellisuus
-sä olet aivan mahdoton!Olen varma siitä, että livekuva lätäköissä pomppivasta routamisusta ei murskaa mielikuvitustani mitenkään.
Sen vuoksi en sitä olekaan jatkuvasti vaihtamassa.-sä olet aivan mahdoton!
Avatar- kuvasi on juuri sopiva; Eemeli mikä Eemeli, vaikka voissa paistaisi