The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aika lopetella ja siirtyä töllön ja lukemisen pariin, öitä!
Toffolla oli aikas lyhyt kontakti tänään.

Mut sen perään vaatiminen, että duunit tehdään sovitusti on normaalia.
Osaavasti tehdyn parvekelasituksen jälkeen ei tosiaankaan ole normaalia, että siitä löytyy lähes kissanmentäviä reikiä.

Joku ammattiylpeys ihmisellä pitää olla teki mitä duunia tahansa.
 
Toffolla oli aikas lyhyt kontakti tänään.

Mut sen perään vaatiminen, että duunit tehdään sovitusti on normaalia.
Osaavasti tehdyn parvekelasituksen jälkeen ei tosiaankaan ole normaalia, että siitä löytyy lähes kissanmentäviä reikiä.

Joku ammattiylpeys ihmisellä pitää olla teki mitä duunia tahansa.
Niin...no ei luulis ainakaan, ihan nain maallikkona ja asiasta sen kummemmin mitaan tietavana, etta jos vaikka ne vanhat ikkunalasit onkin poistettu, niin siihen myos uudet osataan asentaa uuden veroisesti :)

Tai sitten jos tulee jotain kummallisia aukkoja, niin ainakin itse tekija ne viilaisi paikoilleen eli nakymattomiin...eika selittelis etta ne ikaan kuin kuuluu asiaan..

Mutta - en todellakaan ole tassa tamankaan asian asiantuntija(y)
 
..kaikenmaailmankamaluuksia sita pitaakin kattella toisella silman puolikkaalla telkkarista*kurkkii kohta sohvatyynyn takaa, powwo on jo ihan syherollaan*...ei tartte naemma nukkua ainakaan rauhaisasti kun pitaa ponttona vahdata tota Rennyn haileffaa:cautious:

Mutta oma vika!Nih kerta!:barefoot:
 
Niin...no ei luulis ainakaan, ihan nain maallikkona ja asiasta sen kummemmin mitaan tietavana, etta jos vaikka ne vanhat ikkunalasit onkin poistettu, niin siihen myos uudet osataan asentaa uuden veroisesti :)

Tai sitten jos tulee jotain kummallisia aukkoja, niin ainakin itse tekija ne viilaisi paikoilleen eli nakymattomiin...eika selittelis etta ne ikaan kuin kuuluu asiaan..

Mutta - en todellakaan ole tassa tamankaan asian asiantuntija(y)
Ei tartte olla asiantuntija.

"Me mielellämme poistamme nää vanhat, mutta ei osata laittaa uusia tilalle".

Missä on se ammattiylpeys johon äitini yritti kasvattaa minut?

Paitti kun viimeksi äitikultani kämppää maalasin, niin ikkunalaudan irrottaminen oli ihangauheaa. Ei kuulemma tartte.
Minä jouduin omalle äitikullalleni sanomaan, että työ tehdään joko kunnolla tahi ...

Jos mä en muille suostu tekemään paskaa niin vielä vähemmän äidilleni.
 
..kaikenmaailmankamaluuksia sita pitaakin kattella toisella silman puolikkaalla telkkarista*kurkkii kohta sohvatyynyn takaa, powwo on jo ihan syherollaan*...ei tartte naemma nukkua ainakaan rauhaisasti kun pitaa ponttona vahdata tota Rennyn haileffaa:cautious:

Mutta oma vika!Nih kerta!:barefoot:
Monikopäinen hai tällä kertaa on kyseessä?
Kaksi- vai kolmepäinen?
Vai onko kyseessä peräti haihurrikaanin kuudes jatko- osa?

Mun kävisi suuresti sääliksi haita joka nukkumaluukkuni eteen rantautuu. Semmoisella on huonot mahdollisuudet selvitä takaisin mereen.

Mitä pelottavaa semmoisessa voisi olla?
 
Monikopäinen hai tällä kertaa on kyseessä?
Kaksi- vai kolmepäinen?
Vai onko kyseessä peräti haihurrikaanin kuudes jatko- osa?

Mun kävisi suuresti sääliksi haita joka nukkumaluukkuni eteen rantautuu. Semmoisella on huonot mahdollisuudet selvitä takaisin mereen.

Mitä pelottavaa semmoisessa voisi olla?
..en ma oo nahnyt ainakaan kuin yksipaisia kammotuksia...niissa ihan tarpeeksi kylla, kiitosta vaan,saati etta olis monipainenkin...jep, en aattele tuota nyt yhtaan enempaa kun ihmettelen tassa etta ylipaatansa olen moista leffaa katsomassa talla omalla vilkkaalla mielikuvituksellani...

...eli unikuvani tulevat olemaan ensi yona melkoisen elavaisiao_O
 
Monikopäinen hai tällä kertaa on kyseessä?
Kaksi- vai kolmepäinen?
Vai onko kyseessä peräti haihurrikaanin kuudes jatko- osa?

Mun kävisi suuresti sääliksi haita joka nukkumaluukkuni eteen rantautuu. Semmoisella on huonot mahdollisuudet selvitä takaisin mereen.

Mitä pelottavaa semmoisessa voisi olla?
...ja aika harvakseltaan ne hait tupsahtelee kenenkaan nukkumaluukun eteen tai torpan rappusille...:unsure:..samperi soikoon, AaKoo - nyt sait kylla semmoset horrorsavarit aikaiseksi etta...no, on sitten tilattuna varsin mielenkiintoinen maanantai:cautious::alien::barefoot:
 
...ja aika harvakseltaan ne hait tupsahtelee kenenkaan nukkumaluukun eteen tai torpan rappusille...:unsure:..samperi soikoon, AaKoo - nyt sait kylla semmoset horrorsavarit aikaiseksi etta...no, on sitten tilattuna varsin mielenkiintoinen maanantai:cautious::alien::barefoot:
Milloin ikinäkoskaanmilloinkaan tarvitset mörönkarkoitinta niin olen käytettävissäsi.
Tosin tämä perustuu siihen, että möröt pelkäävät minua enemmän kuin minä mörköjä.
 
Milloin ikinäkoskaanmilloinkaan tarvitset mörönkarkoitinta niin olen käytettävissäsi.
Tosin tämä perustuu siihen, että möröt pelkäävät minua enemmän kuin minä mörköjä.
Kiitosta vaan :)...mutta viela ma oon onnistunut karkottamaan sen moron ihan talla omalla hapatuksellani...se aamunkoitto naas on aika karmeeta katseltavaa meikalaisen kanssa(y):D


...mutta oon ma kylla melkonen toopekin tassa, kun kattelen moista kammotusta enka naemma saa tasta mihinkaan lahdetyksikaan:barefoot:...siis toisella silmalla tsekkaan leffaa ja toisella etin tuubista viisuja laimentamaan katastrofitunnelmia :D..voi morjens mun kanssa :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä