The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Siis ma oon niin ylpee itestani ja aarimmaisen hammastyksissani, koskapa olen tunnettu, naas, siita etta jos yksi kirjan puoli onnistuu taydellisesti, niin...aina on olemassa se toinen puoli mihin saan mahdutetuksi kaikki mahdolliset mannerlaattojen tormaamiskohoumat seka orastavat pienet pierutyynyt :D

Mutta nyt - nada! Oi wauuu...melkein rastin paikkaa pukkaa :)
 
Mä joudun tekee töitä selkäkivussa. Välillä koskee myös toiseen kankkuun. Yölläkin koskee selkään.
Jep, pakara(t) on pyllysta. Tai siis nyt puhun vain omastani, haijylainen on eika suostu yhteistyohon ollenkaan. tinkuliini puhui jossain vaiheessa irtopakarasta ja rupeen kohta kallistumaan moisen toivomuksen puolelle...

Mutta. Viela en heita pakaraani kaivoon vaan kokeilen kohta saunan parantavaa vaikutusta(y)
 
Boobabe
Voi ihanainen.
Joutuminen on eri asia kuin pystyminen.

Selkää voi särkeä monistakin syistä.
Itteä on kerran jonkun aikaa vaivannut iskias. Selkävaivaksi kait sekin lasketaan? En tiedä mistä tuli mut ittekseen se myös meni ohi. Ja aina kun on tullut roudattua enemmän kuin tarpeeksi niin selkä siitä seuraavana aamuna ilmoittaa. Keski- ikäisellä äijällä ny mikään paikka ei ole uuden veroinen.

Alastulolla taas ei o kyse normaalista kulumasta vaan jotain siellä on pielessä.
Juu juu. Arvaappas kuin monesti olen toivonut olevani eläkkeellä. Krooniset kivut syö ihmistä. Mut ei se mitään mä voin napsia aina särkylääkkeitä kun siltä tuntuu. On 3 erilaista.
Ja mullako on kyse normaalista kulumasta? Et näköjään tiedä mikä mulla on.
 
Boobabe
Jep, pakara(t) on pyllysta. Tai siis nyt puhun vain omastani, haijylainen on eika suostu yhteistyohon ollenkaan. tinkuliini puhui jossain vaiheessa irtopakarasta ja rupeen kohta kallistumaan moisen toivomuksen puolelle...

Mutta. Viela en heita pakaraani kaivoon vaan kokeilen kohta saunan parantavaa vaikutusta(y)
Ei pakaraan varsinaisesti vaan luihin pakaran lähettyvillä. Lihaksessa mitään ole.
 
Bimbula bambula sullekin :)*huiskutusvilkutus*

Betonibunkkerista kotiuduttu keskelle ihanaa tervetuloalamoloilya - ja jep, olenkin koneella kun hilavitkutin sanoi itsensa irti:alien::confused:..lopullisestiko, sita ei mene erkinorkkikaan sanomaan mutta ei suostu toimimaan niin sitten ei....se taitaa ollakin naispuoleinen vitkutin, kun tuuliviireilee vallan :D..

Vetta sataa ropottelee ja aurinko paistelee, orastavia iltavilleilya menossa ja ma sain tassa vahan aikaa sitten lopeteltua ihanat kontaktointisulkeiset...ja heiiii, ei yhen yhtakaan kurtturuttua saati ilmatyynya, voiko olla mahdollista etta tassa olis monen vuoden harjoittelut tuottamassa huikeeta tulosta :cautious::D..

Mutta - leppoisaa sunnuntai- iltaman jatkumoita itsekullennii :)
Mulla on sevverran elämämkokemusta, että voin sanoa, että toimiakseen naispuolinen vitkutin tarvitsee joko paremman tai käyttöjärjestelmältään yhteensopivamman vitkuttajan.

Naarasmerkkinen logiikka tuskin koskaan tulee urosmerkkisille avautumaan, mutta se on vaan niitä asioita joiden kanssa täytyy tulla toimeen. Siis jos koskaan ikinä aikoo vastakkaisesta merkistä tykätä.
 
Juu juu. Arvaappas kuin monesti olen toivonut olevani eläkkeellä. Krooniset kivut syö ihmistä. Mut ei se mitään mä voin napsia aina särkylääkkeitä kun siltä tuntuu. On 3 erilaista.
Ja mullako on kyse normaalista kulumasta? Et näköjään tiedä mikä mulla on.
Mistäs mä voisin tietää?
Jos kipu on kroonista niin se on oma vaivansa.
Mitenkään vähättelemättä.
 
Ääh, ei ny tänään jaksanut, otettiin rennosti. Ilmat parani ja oltiin naapureiden kanssa pihalla ulkona. Muutama kiva lapsiperhe on eksynyt yhtiöön. Sisälle tultiin, kun veti pilveen ja alkoi ripsimään vettä.
Mä laitoin sinulle tossa päivällä viestin josta et varmastikaan tykkää.

Mut oikeesti.

Mulle ei kukaan rakennusmies tule selittämään, että asennus meni persiilleen johtuen vanhan asennuksen purkutöistä.

Paskasti tehdylle duunille ei löydy puolustelua.

Moraali on karkuteillä jos suostutaan asentamaan ja myymään jotain jota ei osatakaan.
 
Mulla on sevverran elämämkokemusta, että voin sanoa, että toimiakseen naispuolinen vitkutin tarvitsee joko paremman tai käyttöjärjestelmältään yhteensopivamman vitkuttajan.

Naarasmerkkinen logiikka tuskin koskaan tulee urosmerkkisille avautumaan, mutta se on vaan niitä asioita joiden kanssa täytyy tulla toimeen. Siis jos koskaan ikinä aikoo vastakkaisesta merkistä tykätä.
Naah, toi Leila tarvii ihan selkeesti kohta runsaamman puoleista ulkoilmaelamaa...josko siella sitten viimeistaan piristyisi...tosin sitahan en sitten itse olisi nakemassa ollenkaan...:D

No, katellaan huomenna, mita hilavitkutin sitten sanoo vai leikkiiko mykkakoulua:confused:
 
Terkkuset saunasta :)...ihunaa, niinkuin aina ennenkin.

Ja sitten olikin vuorossa halipusituskutitukset ja sipistykset ja viimoset puheripulinaurunkikatuskohtaukset ipanoitten kanssa, vellokset just hiippailivat karsallensa, tirpana jo umpiunessa <3...

Ja ma otan kohta tennispallon kasittelyyni(y), halusipa se sita tai ei...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä