on niitä jos lukiessa kattelee samalla telkkaria...no ettei kuitenkin ois niitä näköharjoja
..melkolailla ne silmät sitten harittaaon niitä jos lukiessa kattelee samalla telkkaria.
väkisinkö sä teet minusta kierosilmäistä. mulla on muuten yks omakuva missä silmät on kierossa kun koitan kattoa kamerasta ja peilistä yhtäaikaa naamaani...melkolailla ne silmät sitten harittaa
Jep, anna tulla vaanKait perjantai -- eiku lauantai AAMUNA voi laittaa jonkun biisinkin
Jep, anna tulla vaan
No en kait mä ..itehän sä tässä kerrot nuita "toinen silmä katto telkkariin ja toinen katto mihin lie nyt kattokaan"- tilanteitaväkisinkö sä teet minusta kierosilmäistä. mulla on muuten yks omakuva missä silmät on kierossa kun koitan kattoa kamerasta ja peilistä yhtäaikaa naamaani.
Tossa toikin, sekin yölläMiesten keihäänheitto
Karsinnat
to 18. elokuuta 2.30 (ke-to yö)
Miesten keihäänheitto
Finaali
su 21. elokuuta 2.55 (la-su yö)
Onks se tääväkisinkö sä teet minusta kierosilmäistä. mulla on muuten yks omakuva missä silmät on kierossa kun koitan kattoa kamerasta ja peilistä yhtäaikaa naamaani.
Huomenta!Aina aamuisin tuntii tälle kun tulevat herättämään ennen aikojaan.
ei sitä perwåilukysymystä ihan noin vakavasti ollut tarkoitus ottaaHuomenta! Kohta kuntosalille.
Huomenta. Jos alottaisi sillä, että jotain suuhunpantavaa voisi ottaa.huomenta
mitäs tänään perwåillaan?
Mä otan miehen mukaan, kinkyäei sitä perwåilukysymystä ihan noin vakavasti ollut tarkoitus ottaa
Usko jo, en halua panna sinua dildolla perseeseen, joten voit lopettaa sen ehdottelun yksitysviestein.ei sitä perwåilukysymystä ihan noin vakavasti ollut tarkoitus ottaa
arvaan että et tarkoita nyt kahvetta...Huomenta. Jos alottaisi sillä, että jotain suuhunpantavaa voisi ottaa.
Siulla on perwå mielikuvitusarvaan että et tarkoita nyt kahvetta...
Aika vilakka tuntuu olevan.Päivää
Kiva, sadetta luvattu täksi päiväksi.
mullako muka?Siulla on perwå mielikuvitus
Menen metsään pervoilemaan.huomenta
mitäs tänään perwåillaan?