Oletko muuttanut sumujen saarille?Eipä taija näkyä perseidit täällä engelsmannien maillakaan, liiallisen pilviverhon läpi
18 elokuuta puoli kolme yölläkertokaa nyt millon se keppi lentää?? niitä miehiä mää jaksan kattoo
Miesten keihäänheittokertokaa nyt millon se keppi lentää?? niitä miehiä mää jaksan kattoo
Minä oon täällä halusit tai et.taas kaikki nukkuu vaikka kello ei ole edes puoltayötä.
Sukuloimassa ollaan vaan lyhyestiOletko muuttanut sumujen saarille?
en halua.Minä oon täällä halusit tai et.
en halua.
paikka on väärä.
Mulla älykone temppuilee...
Vettä...taidan laittaa sihisemättömän juoman
..eikäkun tää on tätä leipäkivimallistoa...harkitsen sinkauttamista..tai sitten yöpyilyä ulkosalla...
Hitto, mun pitänee lototasitäkin.
Millä sä sen veden lantraatsitäkin.
eino makunen...eiku mikä se missi heppu oli nimeltää.Hmpfh, ihan oikeesti toi mun pakara...mitäkä mä teen sen kanssa, on makunen...
kuva ei oo sitten täältä.Millä sä sen veden lantraat
...no ei oo einona...tai siis makusena on mutta huonolla tavalla.eino makunen...eiku mikä se missi heppu oli nimeltää.
tarviit peräpään puristelijaa....no ei oo einona...tai siis makusena on mutta huonolla tavalla.
Siis kipeenä. Mie tahon sen puis.
Hymyilevää miestäkuva ei oo sitten täältä.
...kuulostaapas tosi houkuttelevalta pestiltätarviit peräpään puristelijaa.
Irtopeppu hankittava...no ei oo einona...tai siis makusena on mutta huonolla tavalla.
Siis kipeenä. Mie tahon sen puis.
varmaan olis jonoo peräpäässä tarjoutumassa...kuulostaapas tosi houkuttelevalta pestiltä