vierailija
Elokuvist tuli mieleen että millon mahtaa apis elokuva tulla teattereihin?? luokkakokous 2 tulee marraskuussa
Totako meinaa hän
7.9 2016
Teit Meistä Kauniin
Elokuvist tuli mieleen että millon mahtaa apis elokuva tulla teattereihin?? luokkakokous 2 tulee marraskuussa
Totako meinaa hän
7.9 2016
Teit Meistä Kauniin
Kokeiles muun ihmettelysi ohella ihmetellä miksi ex- rouvakultani tykkäsi minusta lähes neljännesvuosisadan?Ymmärsin kaksi asiaa liittyen asiankannattajaan näitä viestejä lukiessani.
uunoa ...taas...jopas on kehnoa taas tuo telkkarin tarjonta tänään.
sama täällä.uunoa ...taas...
Ei kutsuttu taaskaan katsomaansama täällä.
No mitä - uintia ...tosin just nyt naisten muttamutta sitä ennen oli ...katsottavaa ohjelmaa...jopas on kehnoa taas tuo telkkarin tarjonta tänään.
naisuimarit on kivan näkösiä. niinku tanssijatkin.No mitä - uintia ...tosin just nyt naisten muttamutta sitä ennen oli ...katsottavaa ohjelmaa...
kyllä se kutsuminen jää sun vastuulle. se on ahdistelua ja häirintää jos mä ehdottelen.Ei kutsuttu taaskaan katsomaan
pöh.kyllä se kutsuminen jää sun vastuulle. se on ahdistelua ja häirintää jos mä ehdottelen.
no osa on muttei kaikki.Mun makuuni noi uimarit ovat kyllä turhan metkan mallisia.
No mitä - uintia ...tosin just nyt naisten muttamutta sitä ennen oli ...katsottavaa ohjelmaa...
Njoo...tai korkeushyppääjät...tai pituuskoikkelehtijat...tai..naisuimarit on kivan näkösiä. niinku tanssijatkin.
Huono on mennä arvostelemaan kun itekin oon metkan mallinenMun makuuni noi uimarit ovat kyllä turhan metkan mallisia.
eikä tarvii edes olla urheilija.Njoo...tai korkeushyppääjät...tai pituuskoikkelehtijat...tai..
Niin! Naiset on kivan näköisiä - oikeessa oot
Ei tarviikaaneikä tarvii edes olla urheilija.
Musta on tainnut tulla vanha ja kranttu. Siis ovat uimaritkin kauniita/komeita niinko kaikki ihmiset minusta mutta metkoja silti kun ei oo tuttua ja turvallista pehmeää vatsan kohdalla ja, ja...Huono on mennä arvostelemaan kun itekin oon metkan mallinen
Mutta kyllä nuissa silmä lepää