Merkit painon mukaan mielestäni pitäis riittää, jos kuori vaan muuten pysyy ehjänäTietääkö kukaan postimaksuista?
Mä kun sain tungettua ohuen takin tomseen isompaan kirjekuoreen niin voiko siihen lätkiä vaan merkkejä (painon mukaan) päälle vai pitääkö ostaa joku himputin lootakin?
Mä käytin teippiä. Ei hajoa, ellei joku hurtta saa sitä hampaisiinsa.Merkit painon mukaan mielestäni pitäis riittää, jos kuori vaan muuten pysyy ehjänä
Jokos kaalilaatikko on uunissa?Mä käytin teippiä. Ei hajoa, ellei joku hurtta saa sitä hampaisiinsa.
Ja kiitos vastauksesta!
Jokos kaalilaatikko on uunissa?
kappad vaan, tuli tuokin sitten vedenpitävästi todistettuaEi muuten satu päähän enää
Aamulla kivisti ihan hitosti mutta sit tuli ukkonen ja jumalaton vesisade... ja tadaa vei päänsäryn mennessään! Että siinä sulle @krut
kyllä mä sen oon aina tienny.Viimeistään nyt kannattaa uskoa että naiset on AINA oikeassakappad vaan, tuli tuokin sitten vedenpitävästi todistettua
ukkomiehenä tuo ei ole ollutkaan epäselvää enää aikoihinkyllä mä sen oon aina tienny.Viimeistään nyt kannattaa uskoa että naiset on AINA oikeassa
Kummanmakuisia ostit? mä katselin niitä toissapäivänä Shellillä mut Shellin hinnoilla jäi ostamati.On nää hyvii nää uudet täysjyvä snacksit
Sovitaanko silviisiä, että MÄ olen aina oikeassa.kyllä mä sen oon aina tienny.Viimeistään nyt kannattaa uskoa että naiset on AINA oikeassa