Mää olin tunnollisena koulussa ja sitten reenaamassa. Hyvin tuli hiki, turpaan, jotakin uusista opeista tais mennä perillekinNo missä kaikki on
Mää olin tunnollisena koulussa ja sitten reenaamassa. Hyvin tuli hiki, turpaan, jotakin uusista opeista tais mennä perillekinNo missä kaikki on
Eiku sori toi oli vanha malli, tämmöset siisTämmöistä tuore koululainen esitteli ylpeänä ekan koulupäivän jälkeen, kaikki Suomen ekaluokkalaiset saaneet tämmösen heijastinlippiksen
Samanmoisen kans meilläkin muuten kotiuduttiinEiku sori toi oli vanha malli, tämmöset siis
Varmana jotaki pahhaa teheny kun lahjuksia tuo iliman että on hää- tai syntymäpäiväUkkokulta toi korun. Korvikset.
ei sitte rehupuskaa tuonuUkkokulta toi korun. Korvikset.
Synttärit oli männäviikolla ja hääpäivään on aikaa. Jos vedän korville ihan kaiken varalle?Varmana jotaki pahhaa teheny kun lahjuksia tuo iliman että on hää- tai syntymäpäivä
Se tietää että mä tapan muovikukatkinei sitte rehupuskaa tuonu
Muistuu mieleen kun joskus exälle toin ison ruusupuskan ihan muuten vaan. Koko ilta mökötettiin.Synttärit oli männäviikolla ja hääpäivään on aikaa. Jos vedän korville ihan kaiken varalle?
Se on hyvä. Kirjasto on ihan paras!Meillä keltanokkalippis siirtyy muistolaatikkoon. Ykköset sai viime vuonna joltain kustantajalta Ella-kirjan. Lapsia kannustetaan lukemaan, hyvä juttu. Lisäksi kirjasto kutsui käymään ja lapsille annettiin kirjastokortit.
Diudiu. Lapsivapaa koittais tänään
Perwoilusta kaukana, mut jos sitä vähän olutta.ahaa, eli perjantaiperwåilua luvassa
pikku simoissahan sitä tulee perwåiltua oikein olan takaaPerwoilusta kaukana, mut jos sitä vähän olutta.