Boobabe
Oli tänään. Tarkemmat tulokset tulee postissa. Otettiin kaksi koepalaa. Masu on pipinä siitä.Nytkö se kauan odotettu aika viimein oli?
Hyvä, ettei ole. Tosi hyvä!
Oli tänään. Tarkemmat tulokset tulee postissa. Otettiin kaksi koepalaa. Masu on pipinä siitä.Nytkö se kauan odotettu aika viimein oli?
Hyvä, ettei ole. Tosi hyvä!
no me ollaan jo totuttu siihenSori, olen tänään äkäisellä päällä.
eipä taida ollaOnks tääl ketää??
No missä kaikki oneipä taida olla
Mä otin mömmöt ja iltakontrollimittauksetNo missä kaikki on
varmaan perwåilemassaNo missä kaikki on
Olisinpa määkinvarmaan perwåilemassa
Mulla tää tiatokone ny jostain syystä tappelee. Selain leikkaa sattumanvaraisesti ruudun puolikkaaksi tai sit alkaa avaamaan uusia selainikkunoita jotka eivät kumminkaan vie mihinkään... paitti uuteen selainikkunaan.Onks tääl ketää??
Ai millon ??Mulla tää tiatokone ny jostain syystä tappelee. Selain leikkaa sattumanvaraisesti ruudun puolikkaaksi tai sit alkaa avaamaan uusia selainikkunoita jotka eivät kumminkaan vie mihinkään... paitti uuteen selainikkunaan.
Riossa heitetään keihästä ja kiekkoa.
Läppärinheiton kisat on kohta täällä jos tää ei tokene.
voisit tulla tänne ja tehä sitä minkä parhaiten osaatOlisinpa määkin
maata sohvalla?voisit tulla tänne ja tehä sitä minkä parhaiten osaat
Lapsen kummitäti piipahti kylässäNo missä kaikki on
Mistä mä tietäisin? En mä seuraa urheiluja.Ai millon ??
Mua ei urheilut kiinnosta mut miesten keihään katson jos vaan mahdollista eli saa infota minuu millon sellasii kepin viskojii tulee mun töllöön!Mistä mä tietäisin? En mä seuraa urheiluja.
Mut tiedän, että Riossa on kisat ja noissa kisoissa on tapana nakella keihästä ja kiekkoa.
Kohta täällä nakellaan toimimatonta läppäriä.
kuha uhoat.Kohta täällä nakellaan toimimatonta läppäriä.
no vaikkaimeä polvillaan?
Ei taitas frukrut tykätä jos tulisn sellasta tekeeno vaikka
http://luomu.fi/kirjoitus/viljelymenelma-erotettavissa-soijapavuissa-glyfosaattia-kertyy-gm-soijaan/4/?ref=elintarviketurvallisuusSitä vaan että ei ole syöpää. Ketään näköjään kiinnosta.
saattas käydä että pahottas mielesäEi taitas frukrut tykätä jos tulisn sellasta tekee