Laitappa kuva silmistäis, niin mekin voimme kehua niitäMutta jotain mukavaa...mun silmii kehuttii tänää(kukaan oo koskaan kehunnu niitä,muistaakseni.) ja sit sanottiin söpöks Tosin senhän mä oon aina tienny
Laitappa kuva silmistäis, niin mekin voimme kehua niitäMutta jotain mukavaa...mun silmii kehuttii tänää(kukaan oo koskaan kehunnu niitä,muistaakseni.) ja sit sanottiin söpöks Tosin senhän mä oon aina tienny
Kaitpa tuota joudat ens viikollakin punttiksella ottamaan itkupotkuraivarit korkojen kera tästä viikosta...jotenkin tuntuu siltä että oot huhkinut tällä viikolla ihan tarpeeksiPitäis käydä. Tämä viikko vaan jotenkin niin vaikea. Kävin tänään lunastaa mun eiliset ostokset, käteisellä. Saaplarin kortti.
En.Laitappa kuva silmistäis, niin mekin voimme kehua niitä
Söpöt ne on siltiEnpäs.
Huomenna pierettää.Söin muuten kaalilaatikkoo äsken
Elämä kolhii toisinaanLähde juoksemaan karkaavan lapsen perään, kompastu reppuun, kaadu ja lyö pääsi oveen. Samalla lähti nahat polvista ja mustelma kyynärpäähän. Tästä on hyvä jatkaa teloutumista reeneissä
Tolla saa vaan rispektiäLähde juoksemaan karkaavan lapsen perään, kompastu reppuun, kaadu ja lyö pääsi oveen. Samalla lähti nahat polvista ja mustelma kyynärpäähän. Tästä on hyvä jatkaa teloutumista reeneissä
Nytkö se kauan odotettu aika viimein oli?Sitä vaan että ei ole syöpää. Ketään näköjään kiinnosta.
Mitä mä just luin?Nyt on heiluteltu vibraattoria omiksi tarpeiksi. Kahvia koneeseen.
Mulla on kasvain. Ei ollut joukkoseulonta.Ketä oikeesti kiinnostaa jonkun alapää ronklaukset. Joukkoseulonnoissa aina katsotaan kuitenkin samat jutut.