olipa pöljästi sanottuEn tulkinnut vaan hän sanoi että oon vanha.
olipa pöljästi sanottuEn tulkinnut vaan hän sanoi että oon vanha.
mistä kohdasta.En tulkinnut vaan hän sanoi että oon vanha.
Eiks se oo ihan normaali reaktio, et sanoo jotain tyylii "ai sä oot jo niin vanha", jos on arvioinut iän paljon alakanttiin? Vai sanoko se sen jotenkin tympeesti et "ootpa sää vanha" tjsp?En tulkinnut vaan hän sanoi että oon vanha.
Justiinsa silleen tympeesti...tympee ihminen muutenkin. Mut joo, onhan tässä jo ikää että eikai nyt ihan vääräs ollu mut siis se tyyli vaan. SÄ OOT VANHA.Eiks se oo ihan normaali reaktio, et sanoo jotain tyylii "ai sä oot jo niin vanha", jos on arvioinut iän paljon alakanttiin? Vai sanoko se sen jotenkin tympeesti et "ootpa sää vanha" tjsp?
No, mutta et sää silti mikään vanha oo.
Älä multa kysy, kysy siltä tympeeltämistä kohdasta.
taas täytyy osote kysyä.Älä multa kysy, kysy siltä tympeeltä
kyllä on väärässä ja pahastiJustiinsa silleen tympeesti...tympee ihminen muutenkin. Mut joo, onhan tässä jo ikää että eikai nyt ihan vääräs ollu mut siis se tyyli vaan. SÄ OOT VANHA.
En mä tiedä missä se asuutaas täytyy osote kysyä.
En jää Ja jos joku naamasta kattoo ja luulee ees vuoden pari nuoremmaks niin oon tyytyväinen. Ja nyt niit vuosia oli ihan rutkastikyllä on väärässä ja pahasti
mutta älä jää murehtimaan tollasten ilkeiden sanoja
En mä tiedä missä se asuu
Et menetä mitään
Mulla se parasta ennen meni umpeen jo viime viikonloppuna.Mä ainakin oon vanha. Pari päivää vielä armonaikaa ja sit oon taas vielä vanhempi. Kohta kelpaisin jo varmaan aakoollekin.
Mulla se päiväys meni umpeen jo vuosia sitten, ny on jo toinen jalka haudan puolellaMulla se parasta ennen meni umpeen jo viime viikonloppuna.
tuon voi lukea sormuksesta.parasta ennen meni
Ei mun sormuksestatuon voi lukea sormuksesta.
ette kaiverruttanu sormuksia ollenkaan?Ei mun sormuksesta
Niin on, voi sit flipata asianmukaisesti ko siippa unohtaa hääpäivän ku ei oo mistä luntata.ette kaiverruttanu sormuksia ollenkaan?
ovelaa
Se on tatuoitu.ette kaiverruttanu sormuksia ollenkaan?
ovelaa
Niin on, voi sit flipata asianmukaisesti ko siippa unohtaa hääpäivän ku ei oo mistä luntata.
eihän kaupan lihojakaan saa tiskissä esitellä ilman leimoja.Se on tatuoitu.
pitää.Pitäiskö huolestua