Oho, sääki täällä pitkästä aikaa
Oho, sääki täällä pitkästä aikaa
Sääki oot tullut takasOho, sääki täällä pitkästä aikaa
Diipiii !
Sitä samaa . Elämää, jossa oon tyytyväisempi.Diipiii !
Mitä dipsukalle kuuluu?
Varmaan sitäkin ..talvella kummasti katoaa viinimarjamehut...mutta taijanpa tehdä myös jotain hillokettakin ja pakastan sellaisenaan...jäisinä ne on namia !teet mehua niistä.
En oikein itekään oo enää perillä tän mestan tapahtumista. Kameroistakin loppunu akut jo aikoja sitten...Hei!! Ihan mahtavasti menee!! Ihan että en tiijä mitä sviddua tapahtuu täällä!
Käryäkään ei ole mitä muilla on menossa, eiköhän nekin vastaile kun joutavat
Luon uudestaan sosiaalista verkostoa ennen muuttoa tsadiinSääki oot tullut takas
Aivan, kun meet opiskeleen! Jännää! Tsemppiä uuteen alkuunLuon uudestaan sosiaalista verkostoa ennen muuttoa tsadiin
..ja toi ei oo mitään muuta kuin tosi hyvä juttuSitä samaa . Elämää, jossa oon tyytyväisempi.
Noh...eipä mitään erkoista mulle...päivä kerrallaan. Asuntoi yritän ettii mut huonot on valikoimat.Sitä samaa . Elämää, jossa oon tyytyväisempi.
Mitäs Tinkerbell?
Siis Hesaan.Luon uudestaan sosiaalista verkostoa ennen muuttoa tsadiin
heippa!En oikein itekään oo enää perillä tän mestan tapahtumista. Kameroistakin loppunu akut jo aikoja sitten...
Moikka kattinen!..ja toi ei oo mitään muuta kuin tosi hyvä juttu
Moikka DeeDee
Mistä etsit?Noh...eipä mitään erkoista mulle...päivä kerrallaan. Asuntoi yritän ettii mut huonot on valikoimat.
http://areena.yle.fi/1-2063873?autoplay=trueSiis Hesaan.
Eikös tää käyty jo läpi täällä?
Käytiin läpi, että tsadi ku tsadi se mulle on vaikka te muut sanoisitte mitä hesoja ja snadejaSiis Hesaan.
Eikös tää käyty jo läpi täällä?
Vuodessa ehtii tapahtua vaikka ja mitä! Kuulostaa siltä että olet nykytilanteeseen enemmän kuin tyytyväinenMoikka kattinen!
No niinpä! Niin hassu ajatella, että vielä vuosi sitten kaikki oli ihan toisin. Onneks se on nyt historiaa.
Ihan tästä kyliltä ja naapuri kylistä mut heikolta näyttää. Täs talos oli kaksio just vapautunu mut en mä sitä haluu kun haluisin pois tästä talosta. Työmatka lyhenis jos muuttais kokonaan täältä pois ja johonki naapuri kylil. Täyty taas ens viikolla jatkaa.Mistä etsit?
Aaaa, toivottavasti tärppää. Vieläkö oot siellä samassa työpaikassa, kuin joskus vuosi sitten?Ihan tästä kyliltä ja naapuri kylistä mut heikolta näyttää. Täs talos oli kaksio just vapautunu mut en mä sitä haluu kun haluisin pois tästä talosta. Työmatka lyhenis jos muuttais kokonaan täältä pois ja johonki naapuri kylil. Täyty taas ens viikolla jatkaa.
Juu oon,siellä ollu viimeset 5 vuottaAaaa, toivottavasti tärppää. Vieläkö oot siellä samassa työpaikassa, kuin joskus vuosi sitten?
Se on kiva et on pysyvä paikka. Kun ei sellanen näinä päivinä oo ihan itsestään selvää.Juu oon,siellä ollu viimeset 5 vuotta
Uuuuu, onks sulla nainen?Joskus kun treffailin kaikkia en silleen syttyny olleskaan, oli kaikenlaista tinderiäkin. Ei vain ketään löytynyt. Varmaan puoltoista vuotta sitten päätin että ei enään. Ei enään kiusaannuttavia treffejä jotka ei kuitenkaan johda mihinkään. Ajattelin jo että no ei siinä, elän yksin lopun elämään.
Sit ihan kuin sadusta hän tuli..
Olen ihan tärviöllä
Onnellinen