Paras James Bondin esittäjä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 887
19 183
113
Mun miehen mielestä Sean Connery, mun mielestä Roger Moore. Mun mielestä Moorella on enemmän pilkettä silmäkulmassa. :)

roger-moore-2.jpg

siis omg mä vanno net en lukenu mut kuuli net roge moore se tuli tonen sydämmeen tai pääkoppaan. Noh ittelle on toi sean conneryrse on sellane nvaikee kyl kvuailal miestä mut sellanen viisas ja rauhallisen tuntuine nkaveri jonka kaa hörpäästä kahvit ja kuunella sellasta stooria niinku papat kertoilee. hyvä ääni myös joka on rauhallinen ja jämkää ehkä jotenkin sellasta jäyhää charmii ja koska se ol ieka bondi jonka näin niin tietty sitten pidin muita vähän niinku kopioina ja sekin vaikuttaa asiaan. voiskin tehä et seuraava bondi olisi jotenkin sellanen et kaikki aikojen bondit on samassa ja sit ne hyppii eri dimensioihin ja tapaa toisensa mut yks niistä bondeista onkin pahis joak onnsituu ehkä tappaan niitä hyvis bondei et se yks dimensio on nurinkurinnen ja ne jahtaa pahiksia ympäri aika koneen jotka rötöstelee ja sit tietty ne bondit kilpailee jossain drinksuilla aidossa ympäristössä ja kenen charmi puree parhaiten ne vähän niinku kilvottelee se pahiskin voi olla mukana ku ne ikaikk itiedä ja kaikkea sellasta :)

Moore oli lähinnä se Bond, jollaiseksi Flaiming sen kirjoittikin. Kaikki naiset retkahtivat siihen, ei vain ne 2 naista kuten uusissa Bondeissa. Noissa vanhoissa Bondeissa oli enemmän sänkykohtauksia kuin action-kohtauksia :D Bond myös poltti sikareita ja joi vodkaa. Hyvä jos uusimmissa muistaa yhden dry martinin enää juoda. Bond oli Mooren aikana myös nimenomaan vakooja, ei tuollainen Jason Bourne mitä se näissä uusimmissa Bondeissa on.

Kaikkihan sen tietää, että James Bond on siviilissä näyttelijä nimeltä Sean Connery.
Kun henkilöllisyytensä paljastui niin James Bond- dokumentteihin sit jouduttiin palkkaamaan sijaisnäyttelijäksi Roger Moore.

En osaa päättää, joten molemmat Sean Connery ja Roger Moore.

Yhtä asiaa en ole koskaan Bondeissa tajunnut, onko Bond hyvä pelimies naisten kanssa vai likainen pleijeri, joka makaa kaikkien kanssa?

Yhtä asiaa en ole koskaan Bondeissa tajunnut, onko Bond hyvä pelimies naisten kanssa vai likainen pleijeri, joka makaa kaikkien kanssa?

Kauheeta edes epäillä tommoista!

Naiset kauheesti tykkää JamesBondista joten ei pidä ihmetellä jos mies joskus sortuu kiusaukseen.
Useimmin kumminkin Jameksen on vain tehtävä velvollisuutensa ja jos se vaatii pahisnaisen viemistä lakanoihin, niin toivottavasti siitä maksetaan tarpeeksi.

Miss Moneypennyhän tykkää Jameksesta hurjasti ja James hänestä mut eivät he koskaan ehdi edes treffeille kun Jameksella on aina liian kiire ehtiä pelastamaan maailma.

Yhteistyössä