Ihan sama ei jaksa inttää lapsentarha- tasoisen kanssa yhtään mitään.
Ihan sama ei jaksa inttää lapsentarha- tasoisen kanssa yhtään mitään.
Niin olen, mutta kerrohan missä meni pieleen?ja aakoo on muuten vaan sekaisin
hyvä idea laittaa toi kusipää estolistalleEiks nyt kannattais laittaa estolistoja paukkumaan, ku menee noin kovasti tunteisiin? Epekki härkkii ihan vasiten ko tietää, että ruutis vittuuntuu. Ei voi kieltää/estää lainaamasta, jos ei blokkaa ja jos härkkimistä osaa odottaa, niin pakkoko siihen on reagoida? Oikeasti. Estäkää toisenne ja säästäkää meidät hiekkapimppikiukutteluilta.
No mikset laita?hyvä idea laittaa toi kusipää estolistalle
Mulla on ruutis estolistalla.Eiks nyt kannattais laittaa estolistoja paukkumaan, ku menee noin kovasti tunteisiin? Epekki härkkii ihan vasiten ko tietää, että ruutis vittuuntuu. Ei voi kieltää/estää lainaamasta, jos ei blokkaa ja jos härkkimistä osaa odottaa, niin pakkoko siihen on reagoida? Oikeasti. Estäkää toisenne ja säästäkää meidät hiekkapimppikiukutteluilta.
Tää haukkuu kusipääksi ja kaikki taas silittelee tään päätä? Ja kaikki muutkin vittuilut? Mitä vittua?hyvä idea laittaa toi kusipää estolistalle
just laitoinNo mikset laita?
En estä ketään, osaan käyttäytyä jos toisetkin käyttäytyvät enkä taannu pikkulapsen tasolle ja ala haukkumaan kusipääksi jne.Eiks nyt kannattais laittaa estolistoja paukkumaan, ku menee noin kovasti tunteisiin? Epekki härkkii ihan vasiten ko tietää, että ruutis vittuuntuu. Ei voi kieltää/estää lainaamasta, jos ei blokkaa ja jos härkkimistä osaa odottaa, niin pakkoko siihen on reagoida? Oikeasti. Estäkää toisenne ja säästäkää meidät hiekkapimppikiukutteluilta.
Vitsillä laitoin tonNiin olen, mutta kerrohan missä meni pieleen?
Kuka silittelee päätä? Musta on tyhmää, että sää kommentoit sille vaikka tiedät, et herne menee nekkuun ja ihan yhtä tyhmää siltä vastata sulle mitään, kun menee tunteisiin.Tää haukkuu kusipääksi ja kaikki taas silittelee tään päätä? Ja kaikki muutkin vittuilut? Mitä vittua?
Laita ihmeessä estot silleen ensiksi että et pysty mitään postaamaan tänne.
Nyt meni metsään big time!Jotenkin voin kuvitella kun herra nimimerkki pötköttelee sohvalla salkkareita katellen ja muniansa rapsutellen kun "emäntä" siivoaa ja laittaa "herralle" ruokaa..
Sidoste.....täällä olis hyvät tuuraajat ikivanhalle Sidoste- sukka mainoksen koirille
Älä vaadi liikaa.Olkaahan poijjat kiltisti.
Kuka silittelee päätä? Musta on tyhmää, että sää kommentoit sille vaikka tiedät, et herne menee nekkuun ja ihan yhtä tyhmää siltä vastata sulle mitään, kun menee tunteisiin.
Estolistaehdotus, koska teidän nahistelun ja nimittelyn lukeminen päivästä toiseen tympii varmaan joka ikistä täällä.
Paitsi ehkä paulaa, koska ostakaa kurkumaa, yrttejä, kuunvaloa ja asunto Pasilasta.
En ikinä, paitsi melkeen joka kerta.Älä vaadi liikaa.
Hattarankuvia sinnekin - puspus hanipeijpe...En ikinä, paitsi melkeen joka kerta.
Hattaran kuvia kaikille ihanille tänne.
Ainii, Aksu kirjottaa seuraavaks, että ei oo ihana, mut onpa kuitenki mun mielestä.
Eli minu vika kun en osaa ottaa herra herkkähipiää huomioon että varoisin sanomisiani? En kuitenkaan ole ketään kusipääksi ja paskiaiseksi täällä nimitellyt. Ois varmaan pitänyt niin munkin päätä täällä sit siliteltäisiin että voi voi eläkää sanoko epekille nuin pahasti kun sehän sekuaa niistä..Kuka silittelee päätä? Musta on tyhmää, että sää kommentoit sille vaikka tiedät, et herne menee nekkuun ja ihan yhtä tyhmää siltä vastata sulle mitään, kun menee tunteisiin.
Mikä mun logiikassa on vikana?Käytit miehen logiikkaa.
Iso virhe milloin on tekemisissä naarasotuksen kanssa.
Paitti milloin naarasotus on joku Bitch - mut kaikki semmoiset on jo joku vikkelämpi vienyt.
Pusipusi.Hattarankuvia sinnekin - puspus hanipeijpe...