Höpöhöpö!no ei TOD kuulu
siivoominen on naisten ja tytärlasten hommaa
Höpöhöpö!no ei TOD kuulu
siivoominen on naisten ja tytärlasten hommaa
parempi tussun alla ku taivasallaHaluaisin nähdä fru krutin ilmeen, kun oot kertonut, että se saa töistä tullessaan alkaa heti toimittamaan kodinhengettären virkaa nytteko tyär on muuttanu pois Vai joko oot päässy pois tossun alta?
Sinä taidat olla pikkuisen yksinkertainen kun kuvittelet että kun sie, siis SIE itket ja poljet nasevasti jalkaa lattiaan niin kaikki muut tekee sit niinkuin Sie haluat?ootko yksinkertanen vai tyhmä?
Mä en tiedä mistä puhut enkä tiedä mihin asia liittyy...Jotenkin voin kuvitella kun herra nimimerkki pötköttelee sohvalla salkkareita katellen ja muniansa rapsutellen kun "emäntä" siivoaa ja laittaa "herralle" ruokaa..
painuppa sinä kusipää kuule sinne missä pippurikaan ei kasvaSinä taidat olla pikkuisen yksinkertainen kun kuvittelet että kun sie, siis SIE itket ja poljet nasevasti jalkaa lattiaan niin kaikki muut tekee sit niinkuin Sie haluat?
Meleko yksinkertainen totta tosiaan.
Mainiota debattia toden tottapainuppa sinä kusipää kuule sinne missä pippurikaan ei kasva
Mä jo ajattelin linkata sulle Marttakerhon veloituksetonta siivousneuvontaa.mää ymmärrän että toi epekki ei tajua että mää provoilen tosta siivoomisesta mutta on yllättävää että muutkin meni noin helposti
eiköhän se ollut herra nimimerkki joka alotti sen nimittelynJotenkin voin kuvitella kun herra nimimerkki pötköttelee sohvalla salkkareita katellen ja muniansa rapsutellen kun "emäntä" siivoaa ja laittaa "herralle" ruokaa..
Eikö provon tarkoitus olekaan ruokkia keskustelua? Huono provo, jos ei herätä reaktioita.mää ymmärrän että toi epekki ei tajua että mää provoilen tosta siivoomisesta mutta on yllättävää että muutkin meni noin helposti
eli mun pitäs olla siis oikeestaan tyytyväinen itseeni mutta ei teihin muihin vai miten tää ny oikein meneeEikö provon tarkoitus olekaan ruokkia keskustelua? Huono provo, jos ei herätä reaktioita.
Tyytyväinen itseesi ja meihin, pelattiin just niinkuin suunnittelit..eli mun pitäs olla siis oikeestaan tyytyväinen itseeni mutta ei teihin muihin vai miten tää ny oikein menee
Mä kans. Uutiset vielä ja sittenMää painun petiin. Illanjatkoja kaikille!
Mää tiiän millanen hierarkia teidän perheessä on, niin oli ihan pakko tul härkkimäänmää ymmärrän että toi epekki ei tajua että mää provoilen tosta siivoomisesta mutta on yllättävää että muutkin meni noin helposti
keltanen kortti sisäpiiritiedon väärinkäyttämisestäMää tiiän millanen hierarkia teidän perheessä on, niin oli ihan pakko tul härkkimään
Minäkö?Mainiota debattia toden totta
Kun huomaa olevansa joka tasolla alakynnessä niin nimittely! Se kuulemma auttaa! Haha!!!
Eli sinäeiköhän se ollut herra nimimerkki joka alotti sen nimittelyn
ja aakoo on muuten vaan sekaisinMinäkö?
Se on semmoinen juttu, että vaunulta kestää noin kolme sekuntia kääntää putki ja ammus lähtee pari kilometriä sekunnissa.
Jolloin panssarintorjujan keskimääräinen elinaika on just se viisi sekuntia.
Siitä huolimatta meitä panssarintorjujia on.