..ei varsin enää taidettais ehdotella takahuonetta ...saattais pakallisille lanssikuskeille pukata pian keikkaa...työllistävä vaikutus heiii..."Tarvitsen vielä lisää sitä vuoh..mulukkujuustoa Buaaahhhaaaaa"
"Voisiko rouva hoitaa ostoksensa jossain ihan muualla?"
Älä ny oo tommonenVulgaarit
Ei kannata kaikkea ladata yhdellä kertaa...Pitäsköhän mun asetella nuttura tyynylle ennenku pistän kaikkien ruokavalion ja mielikuvat uusiksi..
En oo
No ei sitÄlä ny oo tommonen
Tää lähtee metsästää masaa. HY!
Auttaiskohan jos pyrkisi nukkumaan 16 tuntia ja joisi kolme pannullista kylmää kahvia .Kauneusunet odottaa...sitä saiskin sitten vedellä kaksin käsin ..ei taitais tunnit riittääkään
Mutta siis keskiviikkoa kohti- sen jälkeen onkin jo yhtä loppuviikon humua
Nuku hyvin, uneksi kauniita *pus*
...hiinä ja hiinäAuttaiskohan jos pyrkisi nukkumaan 16 tuntia ja joisi kolme pannullista kylmää kahvia .
Mahtoikohan olla pesemätön vuohenjuusto mihin potkit .Ekat reenit kesätauon jälkeen. Potkasin vetäjää munille. En suunnitellut lomalta paluuta ihan näin
ei toi ole vakavaa. mää potkasin joskus taido reeneis veryttelyssä valkkua päähän. putos het. hereille kun saatiin ja anteeks pyysin niin huusi vaan et ei tääl anteeks pyydellä.Ekat reenit kesätauon jälkeen. Potkasin vetäjää munille. En suunnitellut lomalta paluuta ihan näin
Mäki pääsin tänään ekaa kertaa kosketuksiin tatamin kanssa. Samalla selvis, että kamppaaminen on lajissa sallittua. Eivät oo sitten aikasemmin viittineet kertoaei toi ole vakavaa. mää potkasin joskus taido reeneis veryttelyssä valkkua päähän. putos het. hereille kun saatiin ja anteeks pyysin niin huusi vaan et ei tääl anteeks pyydellä.
Paitsi fermentoitu soijaTäällähän kummalliset jutut on
Soija on pahasta.
Sekin. Mulla on soija-kielto.Paitsi fermentoitu soija
Mikä? Oletko allerginen soijalle tai sen proteiinille? Tms,emmie tämmösistä tiijä itse asiassa first time ever kun kuulin että jollakin on öö "joku" kielto soijalle kaikissa sen muodoissaan.Sekin. Mulla on soija-kielto.
Laitan sulle yyveenä Sille on ihan looginen selitys.Mikä? Oletko allerginen soijalle tai sen proteiinille? Tms,emmie tämmösistä tiijä itse asiassa first time ever kun kuulin että jollakin on öö "joku" kielto soijalle kaikissa sen muodoissaan.
Siis en tiedä sillä kysyn.
Nonniin, jäi vielä 18 pottupenkkiä päällystämättä - mut enää ei olis nähnytkään mitään, kun ei kuukaan valaise yhtään...Mikä? Oletko allerginen soijalle tai sen proteiinille? Tms,emmie tämmösistä tiijä itse asiassa first time ever kun kuulin että jollakin on öö "joku" kielto soijalle kaikissa sen muodoissaan.
Siis en tiedä sillä kysyn.
Laitoit minun profiiliini sen viestin eli ihan julkinen nyt. Oli ihan looginen selitys.Laitan sulle yyveenä Sille on ihan looginen selitys.