ei varsinaisesti mutta ne paidat on teineille.Miksi ei? Onko sulla jotain bändejä vastaan?
ei varsinaisesti mutta ne paidat on teineille.Miksi ei? Onko sulla jotain bändejä vastaan?
Ahaei varsinaisesti mutta ne paidat on teineille.
no sitä ei ole koskaan käytetty.En kyllä ihan ensimmäitteks aatellu et päätön omistais ruoskan...
meil ei oo satanu koko päivänä,arska vaan paistellu ja ollu ihana ilma,ei liian kuuma just hyvä.Kerkesin kotiin just ennen kaatosadetta päiväkäveleskelyltä
Miks sää sellasen sit oot hankkinuno sitä ei ole koskaan käytetty.
en edes hankkinu, olen saanu sen joskus uutena ja käyttämättömänä.Miks sää sellasen sit oot hankkinu
Ruoskalle on käyttöä. Jopa bändeissä.En kyllä ihan ensimmäitteks aatellu et päätön omistais ruoskan...
Jep. Äiti ja täti sanoi että ottakaa vaan mitä tarviitte. Otin valurautalettupannun, yhden kannun josta tulee lapsuus mummolassa mieleen ja ison kakkuvuoan.Eli sulla on kaksi valurautapannua joista toinen on vähän vanhempi.
Mitä vanhalle tapahtui?Mää vähän haaveilen, et taikakeiju kuulis mun synttärilahjatoiveen olevan tatuointilahjakortti johonkin laadukkaaseen mestaan ja toteuttais sen toiveen.
Mun on varmaa pakko kohta tehä uus nikki tänne, vituttaa noi ihmisvarmennetestit. Ne on ihan vitun hepreaa välillä, ja alkaa kyrsimään kun on päivittäny kuvan kymmenen kertaa eikä vieläkään saa selvää mitä niissä lukee.
mistä kirjasta?Tolkienilta on uusi suomennos.
Kalevalasta, Joukahaisen tarina a la Tolkien. Sijoittuu aikaan ennen Silmarillion.mistä kirjasta?
Nikille vai? Poistin sen sillon kun pidin palstataukoa. Koskahan se nyt oli, joskus talvella?Mitä vanhalle tapahtui?
Jaa niin, sitten vain luomaan uutta. Mikä haluaisit olla?Nikille vai? Poistin sen sillon kun pidin palstataukoa. Koskahan se nyt oli, joskus talvella?
Jos en saa sitä vanhaa otettua uudestaan käyttöön niin sit rekkaan tän millä kirjottelen harmaana.Jaa niin, sitten vain luomaan uutta. Mikä haluaisit olla?
Ehtotan uudeks nikiks Grande tetasMun on varmaa pakko kohta tehä uus nikki tänne, vituttaa noi ihmisvarmennetestit. Ne on ihan vitun hepreaa välillä, ja alkaa kyrsimään kun on päivittäny kuvan kymmenen kertaa eikä vieläkään saa selvää mitä niissä lukee.