The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..tuttua käyttöjärjestelmää sitten havaittavissa :D


Ihan villinä veikkaan että vaatinee silloin tällöin myös muistin resetoimista:cautious::unsure:


Voi hyvää päivää mun kans...äkkiä puis tämmösistä puheenaiheista:barefoot:...tässä on riskit älykielisanaston haltuunotolle:cautious:...mutta ei kyllä sen ymmärtämiselle :D
:cautious: Siinä muistissa taitaa olla automaattiresetointi
 
Ei miehet mitään kompuuttereita oo.
Miehet on rasvasillejä... eiku rasavillejä.

Naiset on kompuuttereita.
Muistavat kaiken, niitä ei voi ymmärtää vaan voi vaan painaa jotain näppäintä ja kattoa mitä tapahtuu.
Ja jos ovat jotain päivitystä vailla niin muistuttavat siitä jatkuvasti.
o_O
*ufopääkkönen*


M i n ä ja kompuutteri ei mahduta samaan lauseeseen:cautious:

Hyvällä mielikuvituksellakaan.

Melkein paheksun.
 
Ei miehet mitään kompuuttereita oo.
Miehet on rasvasillejä... eiku rasavillejä.

Naiset on kompuuttereita.
Muistavat kaiken, niitä ei voi ymmärtää vaan voi vaan painaa jotain näppäintä ja kattoa mitä tapahtuu.
Ja jos ovat jotain päivitystä vailla niin muistuttavat siitä jatkuvasti.
En mä voi olla kompuutteri, se on ihan liian teknik vempele ja siihen pitää ohjelmoida juttuja jollain järkevällä logiikalla.
 
Naapurin isi kävi äsken leikkaamassa 23v pilalle hemmotellun pentunsa nurmikon ja häen äitinsä kävi eilen tekemässä sille ruokaa ja pesemässä pyykit.

Mhin helvettiin tämä yhteiskunta on menossa, kun pälle 20 vuotiaat nulikat ei kyene edes yksinkertaisiakaan asioita tekemään?

Kuulostaa ihan mun mutsin eks-naapurilta. Paitsi että se oli niin sotkuinen että mutsi toi mukaanaan vielä jonkun muun sukulaistädin siivouspuuhiin.

Mä olen delegoinut tän kesän puuhat mielestäni hienosti.

Neiti 9-vee tiskaa kahdella eurolla päivä.
Neiti 15-kesäinen hoitaa pyykit koska sai pitää netfilksin minkä olin lopettamassa.
Ja pojat ajelevat nurmikon vuoronperään oluttölkkipalkalla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä