minä perkele ja taitaa olla varastosa.Joku Perkele joka sen viimeisimmäksi perjantai -iltana näki
nyt ei vaan jaksa lähteä ettimään.
minä perkele ja taitaa olla varastosa.Joku Perkele joka sen viimeisimmäksi perjantai -iltana näki
vastatodiste a)No ompahan. Todisteet a) sinne mahtuu paljon, paljon ruokaa ja b) se tulee näkyviin aina, kun sen täyttää ruoalla.
juu, sulla se ei voi olla kun me ei olla nähty.ei se mulla ainakaan oo...kissa syöny?
No oot sä kyllä kans yks vaeltaja ja jemmaajaminä perkele ja taitaa olla varastosa.
nyt ei vaan jaksa lähteä ettimään.
juu, sulla se ei voi olla kun me ei olla nähty.
ei haittaa, ei siihen kukaan ole kuitenkaan soittanuNo oot sä kyllä kans yks vaeltaja ja jemmaaja
...tutkapanta kännykkään...
kuka saatana on mun luurin laittanu jonnekkin. näin sen viimeks perjantai iltana.
Miekö viimeksi puhelimen hukkasin niin aamulla että perkl missä se nyt on.. Pikkuhiljaa aamupalaa tein ja sitten tuli sellainen näky.Joku Perkele joka sen viimeisimmäksi perjantai -iltana näki
Jos mä väittäisin, et ois tissit tai perse, niin sit näkisin näkyjävastatodiste a)
sitä ei näe kukaan muu kun sinä ite ja sä näet näkyjä.
..että ennustuspallo on kuitenkin paikoillaanei haittaa, ei siihen kukaan ole kuitenkaan soittanu
no minne sä ne olet jo kerinny hävittämään, mulla on sentään vaan puhelin hukassa.Jos mä väittäisin, et ois tissit tai perse, niin sit näkisin näkyjä
..että mettäkanalle ihmeteltäväksiMiekö viimeksi puhelimen hukkasin niin aamulla että perkl missä se nyt on.. Pikkuhiljaa aamupalaa tein ja sitten tuli sellainen näky.
Näky jossa heitin sen svidduun metsään sen puhelimen edellisenä yönä. Eli selvisi sekin probleema
Tuli huono viesti siihen niin pitihän se nakata mettään koko puhelin.
Itseasiassa on, ja on lähettäny viestinkiei haittaa, ei siihen kukaan ole kuitenkaan soittanu
vastaan kun oon heränny joskus huomenna.Itseasiassa on, ja on lähettäny viestinki
No eipä tuo mitään tärkeää tai uutta ollu, sitä samaa, eli no worries. Hyvää yötävastaan kun oon heränny joskus huomenna.
Unikuvia tassujen ja varpaitten keskelleÖitä myös vuorelta