Toisin kuin sie en kuse muiden muroihintuskimpa, mulla ei ees oo muroja johon toi pahahenki vois kusta
Toisin kuin sie en kuse muiden muroihintuskimpa, mulla ei ees oo muroja johon toi pahahenki vois kusta
ei oo, toi yks yrittää ottattaa mua mutta mää en tommosia alemman kastin yksilöitä edes alaÖöh nyt ei vissiin voi puhuu kissatappelusta ... onks se sit kukkotappelu
Länkyttää kuitenkin pittääei oo, toi yks yrittää ottattaa mua mutta mää en tommosia alemman kastin yksilöitä edes ala
ite aloitLänkyttää kuitenkin pittää
Huuva äiti apuunite aloit
Enempi rakkiräksytystäÖöh nyt ei vissiin voi puhuu kissatappelusta ... onks se sit kukkotappelu
etkö huonompaa enää keksiny?Huuva äiti apuun
Enetkö huonompaa enää keksiny?
Mikähän paskahuussin prinssi sielä huutelee?tommosia alemman kastin yksilöitä edes ala
okLopettakaa toi sitte jo.
Kaiken lisäksi Faramir näyttää ihan Dave Mustainelta.Sormusherra loppui.
Tää kyseinen "kaksi tornia" on kyl näist leffoista se vähiten onnistunut. En ymmärrä miksi leffaan on pitäny ottaa kaksi väärää tornia, eli rautapiha ja musta torni. Kirjassahan kahdella tornilla tarkoitetaan minas tirithiä ja minas morgulia.
Mut kaikista eniten ottaa päähän Faramir, joka on leffassa väännetty ihan toisenmoiseksi kuin kirjassa. Vääryys.
No Hobittia on vähän "venytetty" mut periaatteessa menee kirjan mukaan.Kaiken lisäksi Faramir näyttää ihan Dave Mustainelta.
Sitäkin ihmettelen miten Hobitti-kirjasta on saatu aikaseksi semmonen mittava leffasarja
Mennääkö tutimaan?Mitäs sitten keksitään .
No laitetaan Kyöpelinvuorelle laulu.Mitäs sitten keksitään .
Kohta kai sitä voisi mennä.Mennääkö tutimaan?
No laitetaan Kyöpelinvuorelle laulu.
Jos kuuntelet ekat puoliminuuttia niin hoksaat miksi juuri sinne.
Eikä mihinkään nukkumaan.Kohta kai sitä voisi mennä.