Nukkumatti tulee..
Ja tällä kertaa hän ei aja Trabantilla..
Hyvää yötäNyt iski väsy
...ei kait se nyt vielä......Nukkumatti tulee..
Ei tullutkaan, meni naapuriin vissiin...ei kait se nyt vielä......
Tai mistä sen hiippailuja tietää...silloin kun toivois niin saa oottamalla odottaa...vaan annas olla kun sais pysyä pois, niin johan on kolkkaamassa..
sulle ei sitte millään mee kaaliin että en toivo sun lainaavaan mun viestejä?Tämmönenkö siis?
Mitä sittesulle ei sitte millään mee kaaliin että en toivo sun lainaavaan mun viestejä?
haluut kaiken kansan tietävän että oot paskapää?Mitä sitte
Paksuksi et saa ekkä uskalla tappaa niin aivan samahaluut kaiken kansan tietävän että oot paskapää?
Sen enempää kiistaan ottamatta kantaa täytyy todeta että en muista hetkeen nasevampaa lausetta kuulleeniPaksuksi et saa ekkä uskalla tappaa niin aivan sama
turhaan lainasit, noin turhaa miestä ei henno tappaa vaikka tohtiskiSen enempää kiistaan ottamatta kantaa täytyy todeta että en muista hetkeen nasevampaa lausetta kuulleeni
Saanko lainata sopivassa tilanteessa?
Taijakki olla semmonen hipsteri josta ei tiijä pittääkö pussata vai lyyvä turpaanturhaan lainasit, noin turhaa miestä ei henno tappaa vaikka tohtiski
Mä puhun nyt tuosta sanavalinnasta. En sinusta, epekistä tai teidän nahistelusta.turhaan lainasit, noin turhaa miestä ei henno tappaa vaikka tohtiski
pah, epekin plörinät on aina /ceestäMä puhun nyt tuosta sanavalinnasta. En sinusta, epekistä tai teidän nahistelusta.
Toi oisi ollut erinomainen lause vaikka oisi tullut Paulan näppikseltä
No tuossa olet oikeassapah, epekin plörinät on aina /ceestä
Riittääkö mullekin?Paskat ...haenkin poppareita
tuskimpa, mulla ei ees oo muroja johon toi pahahenki vois kustaPoppareiden sijaan taitaa olla tarjolla muroja ureassa
*tarjoaa iiisosta kulhosta*Riittääkö mullekin?