..että mä en ainakaan mikään jäykkä ooKokeilin, kuului Snap, Crackle & Pop
Kävelen kepeillä ens viikon..
..että mä en ainakaan mikään jäykkä ooKokeilin, kuului Snap, Crackle & Pop
Kävelen kepeillä ens viikon..
Yliliikkuvat nivelet...ei kyllä ihan aina se mukavin ominaisuus..Juu, ja saan jalat solmuun ja peukut ranteeseen. Mua nauratti tää jo pienennä pikkutoffeena, kun mummi väänsi peukkuaan ranteeseen kiinni
Ei ole Epekkikään enää notkistui kerrasta...että mä en ainakaan mikään jäykkä oo
Peukaloita telonut niin monesti, hyvä että saan kosketettua edes etusormia niilläMummi sai peukun ranteeseen kyllä molemmin päin. Itse pystyn taivuttamaan sen vain sisäpuolelta. Selvästi jäykempi painos
Joo, ei ole totta puhuakseni. Aiheuttaa vaivoja ja kipuja. Polvetkin taittuu linkkuun taaksepäin.Yliliikkuvat nivelet...ei kyllä ihan aina se mukavin ominaisuus..
Ei kait niiden eteenpäin pidä taipuakaan?Joo, ei ole totta puhuakseni. Aiheuttaa vaivoja ja kipuja. Polvetkin taittuu linkkuun taaksepäin.
Niin, siis sillai väärin... you know?Ei kait niiden eteenpäin pidä taipuakaan?
..mulla nyt ei sentäs kipuile mutta jos velmupäälle herkistyvät niin voivat muljahdella *kokopkoputtaa puupääkköstä*....muutama vuosi taaksepäin nuorempana olleet aktiivisempina...Joo, ei ole totta puhuakseni. Aiheuttaa vaivoja ja kipuja. Polvetkin taittuu linkkuun taaksepäin.
Ai sää tykkäät espanjan kokoisesta siemen-neste melonistaEspanjan kokoinen päivää - tervehdys sulle, Majuri !
..vesimeloni on hyvää...eikä kun ihan oikeesti, on hyvää
...paha on mennä kommentoimaan mimmonen makuelämys tuo olisi, sillä e oo näkyny tämän kylän kauppojen valikoimissaAi sää tykkäät espanjan kokoisesta siemen-neste melonista
Sviipaloi sen sellaisiksi palasiksi ja jäädyttää pakastimessa niin meillä ainakin lapset tykkää enempi kuin mehupuikoista joita saa kaupasta...vesimeloni on hyvää...eikä kun ihan oikeesti, on hyvää
Toi on oikeesti tosi toimiva kikkanen..Sviipaloi sen sellaisiksi palasiksi ja jäädyttää pakastimessa niin meillä ainakin lapset tykkää enempi kuin mehupuikoista joita saa kaupasta.
Silleen puoliksi meloni ja sitten ruutukuviolla noin 2x2 cm sviibaleet siitä.
...hilijaa siellä...vielä mitn joulun jollotuksia...just saanu ipanatkin tajuumaan ettei niitä toiveita tartte heti tammikuussa ryhtyä tekemään eikä kyllä vielä kesälläkään...Lomat lusittu, voidaankin alkaa odottelemaan Joulua jo
...hilijaa siellä...vielä mitn joulun jollotuksia...just saanu ipanatkin tajuumaan ettei niitä toiveita tartte heti tammikuussa ryhtyä tekemään eikä kyllä vielä kesälläkään...
Kesätelläänpä vielä, sieltä on tulossa ihanan hiipivät tummat samenttisen pehmeet elokuun illat kynttilöineen ....