Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

@Syssy^^ kiitos myötätunnosta. Jos kipu olis ollut oikealla niin varmaan olisin lähtenyt päivystykseen umppariajatuksella, sen verran lamauttava ja raju kipu oli. (Ja itsellä kynnys mennä päivystykseen melko korkea) Nyt tänään tuntuu että jotain eilen siellä tapahtunut että arka se vähän on, muttei varsinaista kipua onneksi tunnu. Mikä lie ollut. Voihan olla että mulla joku kysta ollut kun ei koskaan oo ultrattu ja vatsakipuja sillon tällöin aina ollut..
 
Vastailinkin tuonne esikoista odottaviin, että pahin kipu onneksi helpotti, jossain vaiheessa olin kyllä itkua vääntämässä kun oksetti ja sattui, se tärinäkipu oli jotain ihan kamalaa! Tein ovistestin kun muuta ei meidän kaupasta saanut ja no ei se positiivinen ollut mutta vahva viiva silti. Vahvimman viivan niihin kai saa päivää tai kaksi ennen ovista eli jos se ovis oli niin myöhässähän mä testailin. Alavatsa vasemman munasarjan kohdalta on edelleen arka ja liikkuessa kipua tuntuu mutta tän kanssa voin elää, sen päiväsen kivun kanssa en ois jaksanu kovin pitkään. Mua ei oo koskaan ultrattu ni oisko ollu joku kysta sit jos ei ovulaatio, jää nähtäväksi..
Ikävää että noin kovasti on sattunut. Toivotaan ettei nyt ihan noin kivuliaat oviksetkaan olis. En toki tiedä näistä kun itsellä ei oo koskaan tuntunut mikään kierron vaihe oikein miltään. Ja muutenkin, toivottavasti oli kertaluontoinen vaiva. :(

Ja sitten taas ihan aiheen vierestä, oli pakko tulla kirjoittamaan kun huomasin jo muutoksen omassa suhtautumisessani tulevaan. Mietittiin miehen kanssa syksyksi (ja kevääksi) lomareissuja, ja minä se yhtäkkiä huomasin selaavani kalenteria lähinnä miettien, että oonkohan tuossa kohtaa jo raskaana, ja vieläköhän tuossa kohtaa (keväällä) voi/uskaltaa matkustaa, ja jos tästä seuraavasta kierrosta raskautuisin niin voisikohan jo tuossa kohtaa kertoa läheisille, ja toivottavasti viimeistään tuossa kohtaa (jouluna) olisi vauva jo ilmoittanut tulostaan, jne jne jne. Tää ei voi olla viisasta... Mutta varmaan teillä muillakin välillä samanlaista ilmassa? :D

Ainakin tollasten "viimeistään jouluna" -aikojen asettaminen taitaa olla maailman typerin ajattelutapa... Etenkin kun katsoo todennäköisyyksiä, niin lähinnä kai sitä pitäisi olla iloisesti yllättynyt jos ennen kevättä jotakin tapahtuu. Mutta kun ei malttaisi :D
 
Ikävää että noin kovasti on sattunut. Toivotaan ettei nyt ihan noin kivuliaat oviksetkaan olis. En toki tiedä näistä kun itsellä ei oo koskaan tuntunut mikään kierron vaihe oikein miltään. Ja muutenkin, toivottavasti oli kertaluontoinen vaiva. :(

Ja sitten taas ihan aiheen vierestä, oli pakko tulla kirjoittamaan kun huomasin jo muutoksen omassa suhtautumisessani tulevaan. Mietittiin miehen kanssa syksyksi (ja kevääksi) lomareissuja, ja minä se yhtäkkiä huomasin selaavani kalenteria lähinnä miettien, että oonkohan tuossa kohtaa jo raskaana, ja vieläköhän tuossa kohtaa (keväällä) voi/uskaltaa matkustaa, ja jos tästä seuraavasta kierrosta raskautuisin niin voisikohan jo tuossa kohtaa kertoa läheisille, ja toivottavasti viimeistään tuossa kohtaa (jouluna) olisi vauva jo ilmoittanut tulostaan, jne jne jne. Tää ei voi olla viisasta... Mutta varmaan teillä muillakin välillä samanlaista ilmassa? :D

Ainakin tollasten "viimeistään jouluna" -aikojen asettaminen taitaa olla maailman typerin ajattelutapa... Etenkin kun katsoo todennäköisyyksiä, niin lähinnä kai sitä pitäisi olla iloisesti yllättynyt jos ennen kevättä jotakin tapahtuu. Mutta kun ei malttaisi :D
Heh juu, tutulta kuulostaa. :D Itse haluaisin kevät/kesävauvan niin nyt olisi otollinen aika raskautua. Mietin kans että millanen maha olis jouluna ja missähän vaiheessa kertois läheisille. Suunnittelin jo miten kertoa raskaudesta vanhemmille. Ajattelin hommata esikoiselle semmosen paidan missä lukee "isosisko" ja sit mentäis se päällä kylään jne. Olen laskenut koska olis la jos nyt tärppäis ja sitärataa. :D
 
Alan tulla hulluks täällä :D tein taas testin ja siihen ilmesty viivan paikalle pienenpieni piste?!? Sellanen etten aluks sitä edes huomannu. Pikkuvuoto jatkuu ja rinnat on kipeytyny. Oon ihan liian ajoissa testailemassa, jos ovis oli välillä 18-21. Jos sitä nyt edes oli.

Paniikki alkaa iskemään et entä jos en ovuloi tai jos täs ekassa kierrossa menee 2kk ennen ku saan kuukautiset. Sinne menee sit yrityksen aloittaminen johonki kaukaiseen tulevaisuuteen.

Haha, anteeksi omanapa ja angstipostaus.
 
@Pystymetsänkeiju kyllä täälläkin kuulosti tuo niim tutulta: D Mä haluaisin kevätvauvan, koska kesät on aina niin kiireistä aikaa, ja kesäsijaisia, mutta jos korkeampi taho on päättänyt että kesävauva tulee niin hän on tervetullut :) Kevätvauva tällä hetkellä kun on niin epätodennäköinen kun pitäisi alkaa pullan olemaan jo uunissa :D

Mä oon miettiny ja laskeskellut kanssa että jos raskautuisin nyt tässä kierrossa niin kertoisin tässä vaiheessa, ja miten jos raskaudun tänä vuonna niin mitä jouluherkkuja joudun jättää väliin ja myös sitten että jos nyt raskautuisi niin missä vaiheessa "joutuu kertomaan" pomolle, kun olisi ihanaa saada pitkä työsopimus niin olis sitten paikka mihin palata äitiysloman jälkeen :D
 
Ja sitten taas ihan aiheen vierestä, oli pakko tulla kirjoittamaan kun huomasin jo muutoksen omassa suhtautumisessani tulevaan. Mietittiin miehen kanssa syksyksi (ja kevääksi) lomareissuja, ja minä se yhtäkkiä huomasin selaavani kalenteria lähinnä miettien, että oonkohan tuossa kohtaa jo raskaana, ja vieläköhän tuossa kohtaa (keväällä) voi/uskaltaa matkustaa, ja jos tästä seuraavasta kierrosta raskautuisin niin voisikohan jo tuossa kohtaa kertoa läheisille, ja toivottavasti viimeistään tuossa kohtaa (jouluna) olisi vauva jo ilmoittanut tulostaan, jne jne jne. Tää ei voi olla viisasta... Mutta varmaan teillä muillakin välillä samanlaista ilmassa?
Täällä on kans mietitty ihan samoja, ainaki mä olen. Mies ei oo sen suuremmin, ainakaa ääneen. Just ulkomaanmatkojen kanssa oon miettiny et tossa vois lähtee mut hyvällä tuurilla oon tolla ja tolla kuulla nii ei sit voi :D

Täällä toivotaan loppu kevään/alku kesän vauvaa että sotkis opiskeluja mahdollisimman vähän ja molemmat sais olla kotona vauvan kans.

Ajattelin hommata esikoiselle semmosen paidan missä lukee "isosisko" ja sit mentäis se päällä kylään jne. Olen laskenut koska olis la jos nyt tärppäis ja sitärataa.
Ihanalta idealta kuulostaa, tota oon miettiny itekin sit ku on kakkosen aika. Oon selaillu netistä erilaisia tapoja ilmottaa raskaudesta mut en oo vielä löytäny suosikkia. Joku kuva ehkä. Lähimmät kuulee heti kun on plussattu kun on kova kiire varmasti päästä kertomaan ja iloitsemaan. :)
 
Me ollaan saatu miehen sisaruksilta aina whatsappissa ultrakuva semmoseen missö ollaan kaikki, musta se on ollu ihan kiva tapa :) Miehen puolelle ei olis eka lapsenlapsi mutta mun vanhemmille olis, niin oli se tapa mikä tahansa niin se reaktio on varmaan tuleva olemaan hupaisa ja sit itketään ilosta :D
 
Kp 12 ja mies halus laittaa KORTSUN!!! Äää, menee varmaan ihan hukkaan tämä kierto. Ei ole kuulemma sulatellut asiaa vielä tarpeeksi. Ärsyttää...:unsure: En keksi miten saisin pään käännettyä vielä. :D
Harmi et teillä tänään näin :(
mutta onneks kl12 niin tässä on vielä vähän aikaa muuttaa mieli/sulatella asiaa.

Mä kerroin miehelle et harmitti toi negatiivinen rtesti ja se tokas et eihän sen pitäis nyt harmittaa kun ei ees yritetty tässä kuussa. Ei noi miehet oikeen aina taida tajuta tätä vauvakuumetta :D
 
Harmi et teillä tänään näin :(
mutta onneks kl12 niin tässä on vielä vähän aikaa muuttaa mieli/sulatella asiaa.

Mä kerroin miehelle et harmitti toi negatiivinen rtesti ja se tokas et eihän sen pitäis nyt harmittaa kun ei ees yritetty tässä kuussa. Ei noi miehet oikeen aina taida tajuta tätä vauvakuumetta :D
Eipä ne oikein ymmärrä joo. Munkin mies sanoi että olet varmaan pitkään jo sulatellut asiaa ja niin olenkin, ainakin alku vuodesta enemmän tosissani. :D Yritin perustella mun vauvakuumettani muutamilla jutuilla, saa nähdä tapahtuuko mitään. Joskus vauvan hankintaan voi olla myös järki syitä.
 
@Nano89 ja @Syssy^^ , harmi että miehet taitaa olla aika useasti tuollaisia.. :/ Sitten kun plussa pärähtää niin kuitenkin onnellisia siitä, ei oo helppoa ymmärtää miesten "vauvakuumetta" ku tuntuu että se tekee sellasia ns. Kuumepiikkejä ja se piikki osuu aina väärään aikaan kiertoa..

Meillä miestä ei toistaiseksi kiinnosta mikä kierron vaihe on menossa, että mennään tulee jos on tullakseen meiningillä. Yhdyntöjä varmaa keskimäärin 4 päivän välein niin on siinä saumaa onnistuakin. Jos se ti-ke kipu oli ovis niin su ja to oli makuukammarihommia, voi olla että tässä kierrossa myöhästyttiin mutta sen näkee sitten.. Miehen suostumuksella haetaan niitö vauvakamoja meille kuitenkin säilytykseen ja on se välillö sanonu että "aattele jos eilen tehtiin vauva" että ihan positiiviselta siinä mielessä täällä näyttää :)
 
Oon kans miettiny et se vauvakuume miehillä tulee pysyväksi sit plussan myötä :D mikä riittää mulle, niin kauan kun ollaan samalla aaltopituudella että yritetään.

Mun mielestä järjellä voi useinkin perustella vauvantekoa, tosin itellä on välillä vaikee erottaa kumpi on kyseessä, järki vai tunnemyrsky-järki :D meillä tää on osin taktikointia miks just nyt eikä vast opiskelujen jälkeen ja osin mun hulluutta :)

Meillä mies tokas tossa et ens kuussa sit täytyy harrastella joka päivä varmuuden vuoksi tiedä sit olisko siinä muutakin takana kun vaan se vauvanteko :whistle::ROFLMAO:

Täällä odotellaan edelleen kuukautisia...tiistaina olis tiedossa vähän alkoholia nii teen sillon aamulla viimeisen testin tähän kiertoon. Voi toki myös olla et tää minivuoto oli kuukautiset ja nyt ollaan kp6.
 
Täällä lähti varmaan uus kierto käyntiin, koska tänään limat alkaa olemaan jo huomattavasti venyvämpiä kun tosta kohdunnapukan luota kokeilee. Eli toi tiputtelu tais olla tän kuun menkat o_O pienemmät kun kierukan kanssa ja se vähän ihmetyttää. Meillä alkaa yritys siis seuraavasta ovulaatiosta, ei vielä tästä koska meillä on vieraita oletettuna ovispäivänä. Toisaalta jos kierrot on 25 päivää niin ei haittaa, päästään elokuun lopulla sit tositoimiin :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Syssy^^
Olikohan mun ovis sittenkin jo eilen tai perjantaina. Nyt on limat vähentyneet huomattavasti ja mun nännit on kipeät mikä on tosi outoa, ei ne ole koskaan olleet kipeät oviksen aikaan muistaakseni. Voi toki johtua royal geleesta myös. Aikaisia oviksia mulla on ollut ennenkin ja aloin tämän kierron laskemaan vähän erilailla niin että jätin pari ekaa tiputtelu päivää laskuist pois niin voi hyvinkin olla että ovis oli jo eilen.

Piinailua tässä varmaan on turha harrastaa kun raskautumisen mahdollisuudet on hyvin pienet. Tiistaina oltiin ilman ehkäisyä ja nyt perjantaina ja lauantaina oltiin ilman kumia aluksi ja kumi laitettiin loppuun kun mies alkoi jännittämään. Mua alkoi niin ahdistaa tää koko juttu. Tekis mieli vaan lyödä hanskat tiskiin kun ei mies tunnu lämpenevän. Huomennakin tosiaan hääpäivä ja mua ei huvita juhlistaa yhtään mitenkään. :(
 
Piinailua tässä varmaan on turha harrastaa kun raskautumisen mahdollisuudet on hyvin pienet. Tiistaina oltiin ilman ehkäisyä ja nyt perjantaina ja lauantaina oltiin ilman kumia aluksi ja kumi laitettiin loppuun kun mies alkoi jännittämään. Mua alkoi niin ahdistaa tää koko juttu. Tekis mieli vaan lyödä hanskat tiskiin kun ei mies tunnu lämpenevän. Huomennakin tosiaan hääpäivä ja mua ei huvita juhlistaa yhtään mitenkään. :(
Jos torstaina tai perjantaina oli ovis, niin mahollisuus löytyy, kun siittiöiden elinikä on kuitenki parhaillaan 5 päivää, tietty sekin on tosi henkilökohtaista miten pitkään ne elää, mut toivoa voi siis vielä olla :) Toivottavasti teillä on kuitenkin kiva hääpäivä tänää ja pääsette ens kierrosta sit tositoimiin! Mut ymmärrän kyllä sun tuntemukset. Mua kans ketutti ihan hirveesti viime syksynä ku olisin halunnu alkaa yrittää ja mies ei, eikä ees osannut sanoa muuta kun että haluaa kyllä joskus.

Mulla jatkuu tiputtelu vähän isompana ja tuli vähän hyytymiä., on tää kroppa ihmeellinen...o_O Voi tietty olla että kohdun limakalvo ei ehtinyt tässä kierrossa paksuuntua ollenkaan ja siksi tällaset minimenkat. En tiedä miten mun estrogeenitasot on lähtenyt käyntiin joten odottelua vaan. Iltasin mulla heittää tunteet ihan ylösalasin ja parina iltana on ahistanut ihan kamalasti lasten hankkiminen ja oon miettiny, että pitäsköhän se sittenki siirtää tulevaisuuteen. Aamulla sit ihmettelen omia mietoksiani...ehkä ne on nää hormoonit :ROFLMAO:
 
Jos torstaina tai perjantaina oli ovis, niin mahollisuus löytyy, kun siittiöiden elinikä on kuitenki parhaillaan 5 päivää, tietty sekin on tosi henkilökohtaista miten pitkään ne elää, mut toivoa voi siis vielä olla :) Toivottavasti teillä on kuitenkin kiva hääpäivä tänää ja pääsette ens kierrosta sit tositoimiin! Mut ymmärrän kyllä sun tuntemukset. Mua kans ketutti ihan hirveesti viime syksynä ku olisin halunnu alkaa yrittää ja mies ei, eikä ees osannut sanoa muuta kun että haluaa kyllä joskus.

Mulla jatkuu tiputtelu vähän isompana ja tuli vähän hyytymiä., on tää kroppa ihmeellinen...o_O Voi tietty olla että kohdun limakalvo ei ehtinyt tässä kierrossa paksuuntua ollenkaan ja siksi tällaset minimenkat. En tiedä miten mun estrogeenitasot on lähtenyt käyntiin joten odottelua vaan. Iltasin mulla heittää tunteet ihan ylösalasin ja parina iltana on ahistanut ihan kamalasti lasten hankkiminen ja oon miettiny, että pitäsköhän se sittenki siirtää tulevaisuuteen. Aamulla sit ihmettelen omia mietoksiani...ehkä ne on nää hormoonit :ROFLMAO:
Hyvin pieni mahdollisuus on raskautumiseen kyllä tässä kierrossa. Paljon helmpompaa oli saada mies mukaan sillon kun ensimmäistä laitettiin alulle koska ei tiennyt vielä mitä on tulossa. :D

Mua masentaa ja ahdistaa koko juttu nyt ja vielä kun on huonot fiilikset näin hääpäivänäkin. Hieman alkoi itseäkin epäilyttä että onko uusi vauva nyt ihan järkevä tähän väliin, mutta koska sitten olisi oikea hetki. Sitä tuskin tulee. Mies epäilee meidän rahatilannetta, että kuinka pärjätään, mutta kyllähän monet pärjää viidenkin lapsen kanssa. Ehkä elämä on muutaman vuoden vähän tiukkaa, mutta ei sitä ikuisuutta kestä. Tuntuu että mies on jotenkin katkera mun kotona olemisesta. Mun palkalla vaan tätä taloutta ei oikein pitkään pyöritetä, muuten mies voisikin olla lapsen kanssa kotona vähän aikaa.
 
Harmi @Syssy^^ ettei projekti teillä ota edetäkseen :/ Mutta jos pienetkin mahdollisuudet on olemassa niin pidän lippua teille korkealla ;)

@Nano89 , hormonit on niin outoja ettei hullukaan meinaa ymmärtää niitä, ois nii helppoa ku ois joku käsikirja mikä selittäis mitä omassa kehossa tapahtuu :D

Jännä tää terveen, normaalin ihmisen mieli, kun päivittäin synnyttää ihmisiä joilla ei välttämättä oo parhaat edellytyksen olla vanhempia. Pahimmassa tai jossain mielessä parhaassa tapauksessa monet näistä lapsista päätyy huostaanotetuiksi. Sitten itse miettii onko musta/meistä olemaan parhaita vanhempia omille lapsille, hullunkurista..
 
Harmi @Syssy^^ ettei projekti teillä ota edetäkseen :/ Mutta jos pienetkin mahdollisuudet on olemassa niin pidän lippua teille korkealla.

Jännä tää terveen, normaalin ihmisen mieli, kun päivittäin synnyttää ihmisiä joilla ei välttämättä oo parhaat edellytyksen olla vanhempia. Pahimmassa tai jossain mielessä parhaassa tapauksessa monet näistä lapsista päätyy huostaanotetuiksi. Sitten itse miettii onko musta/meistä olemaan parhaita vanhempia omille lapsille, hullunkurista..
Harmi tosiaan. No aika näyttää miten käy tämän kierron ja tulevaisuuden kanssa. Kävi viikonloppuna aika pohjalla omien ajatuksieni kanssa, mutta kai tästä taas noustaan. Kiitos tsempeistä!

Kätilön työ on kyllä ihan hullua. :D Siis omalla tavallaan varmaan aika upeaakin, mutta ymmärrän hyvin sun mietteitä. Itsellekkin tuli eskoisen raskausaikana ihan kauhea ahdistus, että ei musta ole tähän hommaan, mutta on tästä nyt selvitty. Se on harmi kun lapsia syntyy huonoihin olosuhteisiin ja vaikka sanotaan että äiti on paras hoitaja omalle lapselleen, mutta aina ei valitettavasti niin ole. :(
 
Jos se 8pv sitte ollut jäätävä kipu oli megaovulatio niin tänään työmatkalla pyöräillessä alkoi vasemman alaselän tuikkiva kipu, joka kesti n.15min ajan, tuntui lihasperäiseltä ja loppui yhtä äkisti kuin alkoikin. Voisko tää nyt voinu olla kiinnittysmiskipua? Äsken vessassa käydessä oli hitusen oranssia valkovuodon seassa, ja toiveet pomppas tietysti heti korkeelle.....
 
Jos se 8pv sitte ollut jäätävä kipu oli megaovulatio niin tänään työmatkalla pyöräillessä alkoi vasemman alaselän tuikkiva kipu, joka kesti n.15min ajan, tuntui lihasperäiseltä ja loppui yhtä äkisti kuin alkoikin. Voisko tää nyt voinu olla kiinnittysmiskipua? Äsken vessassa käydessä oli hitusen oranssia valkovuodon seassa, ja toiveet pomppas tietysti heti korkeelle.....
Ainahan sitä voi toivoa, että olis just sitä itseään. Jännäilyksi menee. :)

Mulla oli kans eilen koko päivän ihan törkeet jomotukset alavatsassa ja iltaa kohti paheni ja siirtyi selän puolelle. Teki ihan mieli ottaa särkylääkettä, mutta sinnittelin. Olin just tullut siihen tulokseen, että mun ovis oli sunnuntaina kun sillon tuli vetistä valkkaria. Oliko noi kivut sitten jotain jälkijomotuksia vai tai sitten ovis? Olen nyt ihan pihalla. Talleteltiin tiistaina, että pieni mahdollisuus raskautumiselle voisi olla. Tänään kp 17. Tuntuu kauhean pitkältä ajalta odotella melkein pari viikkoa mahdollisiin menkkojen alkuun. Ajattelin testata 16. päivä jos ennen sitä ei ala menkat.
 
Sekavat mietteet...
Ovisoireita oli su-ma; vetistä valkkaria, halut ja himot kohdillaan sekä ma iltapäivällä tuntui (muutama sek) viiltävä vihlaisu oikealla muniksissa.
Tiistaista eteenpäin alakerta ihan kuiva ja halut hiukan hiipuneet.
Mutta... Tikkuun en oo ➕ saanut; muina päivinä 2krt tikuttanut, mut just maanantaina vain iltapäivällä... Ja silloin tuli kyllä kaikista tummin viiva.
Viime kierrossa tuli nännit kipeäksi heti oviksesta mut nyt ei mitään... Jospa se vaihtelee munasolun puolen mukaan tai sitten vaan hormoonit on tasaantuneet.
Ota näistä nyt selvää.
En oikein osaa jännätä että tärppäskö... Tai tekisinkö vielä O-testejä.
Talletettu on su ja eilen. <3

Meil on monta jännääjää samaan aikaan. ;)
 
Sekavat mietteet...
Ovisoireita oli su-ma; vetistä valkkaria, halut ja himot kohdillaan sekä ma iltapäivällä tuntui (muutama sek) viiltävä vihlaisu oikealla muniksissa.
Tiistaista eteenpäin alakerta ihan kuiva ja halut hiukan hiipuneet.
Mutta... Tikkuun en oo ➕ saanut; muina päivinä 2krt tikuttanut, mut just maanantaina vain iltapäivällä... Ja silloin tuli kyllä kaikista tummin viiva.
Viime kierrossa tuli nännit kipeäksi heti oviksesta mut nyt ei mitään... Jospa se vaihtelee munasolun puolen mukaan tai sitten vaan hormoonit on tasaantuneet.
Ota näistä nyt selvää.
En oikein osaa jännätä että tärppäskö... Tai tekisinkö vielä O-testejä.
Talletettu on su ja eilen. <3

Meil on monta jännääjää samaan aikaan. ;)
Kuulostaa hyvin samanlaiselta kun mullakin. Sunnuntaina nännit kipeät, vetistä valkkaria yöllä sitten alkoi melkein kuiva kausi. Olisko meillä ollut peräti samoihin aikoihin ovikset. :D Ovista on kyllä hankala saada näkymään tikulla kun joillakin on tosi lyhyt se hormonipiikki, että voi päivän sisällä jo haalentua viiva. Meillä talletettiin tiistaina, että nyt jännätään vieläkö kerkes.

Hankalia juttuja nämä ja mulla myös sekavat fiilikset. Mutta jännäillään kohta puoliin porukalla. :)

Mikäs kiertopäivä sulla on meneillään?
 
Onkohan mulla nyt KP 16, joten aika aikainen olis maanantaina ollut.
Reilu 6 vuotta sitten oli yleensä Ovis siinä KP 16 ja kierto sen 30 tai 31.
Ja luteaalivaihe on joskus ollut vain sen 12pv; olisko liian lyhyt...
Kerran oon ollut raskaana luonnollisesti hoitojen välillä mut meni heti kesken.
 
ÄH.
Nyt vasta oudoksi veti; kauheet krampit alkoi klo 18 aikaan ja kesti reilusti yli tunnin. Kävely ja liikkuminen teki tosi kipeää. Vasemmalla alhaalla, veti vähän keskelle ja peräsuoleen ja selkään. Lisäksi ilmaa tuntui olevan, mutta vain vähän tuli ulos eikä kipu helpottunut. Myös kuukautismaista kipua koko ala vatsalla.
Jospa tää nyt olis Ovis... Ehkä luin itseäni väärin aiemmin. Ovis testit ei kyl näyttänyt ti+ke tai tänään oikein mitään.
Tai sit se oli joku kysta ku puhkesi....
Omituista.
Jospa huomenna olis nännit ja rinnat kipeytyneet. Sit olis toivoa ja jännitystä ilmassa.
 

Yhteistyössä