saittepa te taas mustikkapiiraasta kehitettyä ihan eri jutun.
Näinpä.Tämä totta...ei se aikaa eikä paikkaa katso
Mitäs tarjoilet jutunjuurta ja mustikkapiirakkaa hopealautasella.saittepa te taas mustikkapiiraasta kehitettyä ihan eri jutun.
just nii.saittepa te taas mustikkapiiraasta kehitettyä ihan eri jutun.
Ei ole häpeämistä eikä noloaNäinpä.
Mitäs häpeämistä on keskustelupalstalla kohtaamisessa?
Tai deittipalstalla tai vaik tinderissä?
Onko semmoinen jotenkin "nolompaa" kuin pokata joku baarista, jolla sit ei olekaan aamulla kiire mihinkään?
No oon sitte hiljaa enkä puhu piirakasta,en omasta enkä muidenMitäs tarjoilet jutunjuurta ja mustikkapiirakkaa hopealautasella.
Minäkään en ole koskaan sanonut mitään.Ei ole häpeämistä eikä noloa
...mutta...tätä en sanonut ollenkaan koska olen umpikypärä päässä väistelemässä öttismönkiäisiä ja sammakoita sekä laskemassa varpaitani
kelpaa se muovilautaseltakin.Enkä omista hopealautasia.nih.
...mutta mitä tekevätkään hanuristin sormet tietsikan näppäimistöllä...Minäkään en ole koskaan sanonut mitään.
Minähän olen käytännössä mykkä. Niih.
sun pitäis olla kyllä jo nukkumassa....mutta mitä tekevätkään hanuristin sormet tietsikan näppäimistöllä...
Josta tuli mieleen että niin pitäs munki joten HY .sun pitäis olla kyllä jo nukkumassa.
...mitenkä niinsun pitäis olla kyllä jo nukkumassa.
oot aamulla kiukkunen jos et nuku tarpeeks...mitenkä niin
öitäJosta tuli mieleen että niin pitäs munki joten HY .
..mä mikään kiukkunen oo...entistäkin toopempi ja hörhömpi ja höpöjä puhuvampioot aamulla kiukkunen jos et nuku tarpeeks
Hanuristin sormet on aina väärässä paikassa jos niitä ei vahdi silmä kovana....mutta mitä tekevätkään hanuristin sormet tietsikan näppäimistöllä...
Hanuristin sormet on aina väärässä paikassa jos niitä ei vahdi silmä kovana.
No ei ny noin tarkkaan tartte vahtia...
..ensin sanotaan että pitää kovilla silmillä olla menossa....sitten että ei nuin kovillaNo ei ny noin tarkkaan tartte vahtia...
ai mistä...hiisi vieköön, tästä puuttuu visiiri!
No sanotaanko näin, että hanuristi ei koskaan itte näe missä vasemman käden sormet menee...ensin sanotaan että pitää kovilla silmillä olla menossa....sitten että ei nuin kovilla
..hiisi vieköön, tästä puuttuu visiiri!