The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...hidasta lauantaiaamua :)

Kaurapuuro hautumassa pehmeäksi...kahvi keitettynä ja hyvältä tuoksumassa (siihen se kahvin hyvyys sitten loppuukin:D, se vain tuoksuu niin hyvältä ja siihen nenämusiikkiin on näemmä aina - mun tapauksessa- kiva havahtua)... Saa sitten nähdä ketkä kaikki puuroa syövät kun olen sitä nyt pyynnöstä keittänyt:unsure:...yleensä kun sitä teen pyynnöstä niin syömämiehiä ei näy...vaan annas olla kun en olekaan tehnyt, niin johan ollaan suureen ääneen reklamointia tekemässä...:D

Aurinko nukkuu vielä :)...niin oisin minäkin mutta mitäs sitä hyvää arkirytmiä muuttamaan(y). Tapasin esikoisen hiukset pystyssä keittiöstä kumuamasta:confused:...piti sangen voimasanallista puhetta astiakaapille siitä että "...hel****stäkö sä sitä menit sitten virittämään..nyt on hankala purkaa kun tollompikin näkee..dtgdjtv mlppljöö "...loppu oli mutinaa ja sitten poika jo käännähti ja painui huoneeseensa jatkamaan toviksi uniaan.

Liian aikaisin kuitenkin heräsi, ekana aamuvirkkuna, todetakseen vain että "...ei kuin hommiin!.." ja nappasi kouraansa kännykän ja linnottautuikin sitten hommailemaan...eli äänistä päätellen pelaamaan jotain pärräyspeliä...

Toi "hommaamisen" määrä ja intensiivisyys kun heijastuisi myös tuohon huoneensa siistinäpitokertoimeen, niin kaikki swivhtkababumpäng- ainemainokset myynteineen kaikkineen kokisivat konkurssin...

Onneksi s a a n roudata oven pieleen nojaamaan lumilapiota vinkiksi(y)

Kuitenkin maailman rakas ipanapa:love:...vaikka tuota sanaa nyt ei saakaan ääneen sanoa eikä mieluusti ajatellakaan kun.."...koeta äiti jo oppia olemaan..!"...

:D:barefoot:


...mukavaa lauantaita sulle ja olemisen oppimista mullekin (y):)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
*ufopääkkönen*

...meinas mennä housut vaihtoon:barefoot:*alhainen matonen*

Taloustelen =töhötän ja vouhotan :D, ja yhtäkkiä rupesin kuuntelemaan että...

:eek:...täällä sisällä on joku m i e s!!!*ufopääkkönen*

Ihan selkeesti puhuu jollekin matalalla äänellään....!!!


Oon sitten menossa ääntä kohti, sitä ennen nappasin käteeni...talouspaperirullatelineen, kun oli hollilla...ja huomaan käveleväni äänen houkuttamana...

Esikoisen ovelle!!!

Öööh...poika oli puhelimessa ja katto mua ihan moilasena...:D

Jep. Tähän mä en ainakaan totu. Että tuolla lapsella seilaa toi ääni nyt tollalailla:unsure::cautious:....

Onneksi ei tullut selän taakse säikäyttelemään...!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä