Seurustelu via yhteinen aika/ yhteydenpito

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen ihan aikaihminen mutta tuntuu että olen ihan hukassa. Tai ehkä syynä on se että mies väittää minun olevan epänormaali..Kukaan muu nainen ei kuulemma ole tämmöinen .
Joten kysyn nyt teiltä mitä mieltä olette..ehkä samalla selviää että olenko minä oikeasti se joka on jotenkin kohtuuton.
Homman nimi on siis tämä :
Olen seurustellut / ollut yhdessä tämän miehen kanssa n. 3 kk.Asumme eri paikkakunnilla. Alussa mies puhui taukoamatta kuinka haluaa olla yhdessä, muuttaa lähemmäksi yms.
Silloinkaan ei ollut kyllä mitään mahdollisuutta tavata kuin sen kerran viikossa...joskus kaksi.muutama tunti yleensä myöhään illalla ja siinä se. Piti kuitenkin yhteyttä päivittäin...en ajatellut asiasta kovin kummoisia, en edes haluaisi olla yhdessä 24/7 kenenkään kanssa mutta toki jos suhteeseen rupeaa niin pitäähän se sisällään jonkunnäköistä yhteistä aikaa..kai?
Jnk ajan kuluttua selvisi että mitkään muutot saati yhdessäolot onnistu..ei vaan halunnut menettää minua. Tämä siis ihan miehen yhtäkkisenä tunnustuksena.
Ei ole valmis / pysty ns. Oikeaan suhteeseen...mutta rakastaa ja yrittää minkä voi.
No..tässä minä olen vieläkin mutta mitä tämä sitten on ?
-Mies kyllä soittaa päivittäin...mutta se on hyvin lyhyt puhelu ja aina hänen ehdoillaan, toisinsanoen hän soittaa.jos en vastaa heti saan osakseni Raivoamista...Miksi en vastaa yms. Asiasta puhuminen ei auta. Minun on vahdattava puhelinta. Jos en vastaa en kuule enään mitään loppupäivänä.
en voi soitella milloin vain, tai voin...mutta harvemminpa se vastaa tai jos vastaa eI ikinä pysty / ehdi puhumaan.
On kyllä käytännössä joka päivä sen 15 h töissä mutta...yhteydenpito on siis n.5-10 min päivä.
- tapaamiset ovat samaa luokkaa..1 ilta viikossa...se muutama tunti. Eikä Silloinkaan mitään juuri yhdessä tehdä. Edes yhtä 24h emme ole olleet kimpassa.
- lupailee vaikka mitä..mutta eivät ne lupaukset toteudu.
- on hyvin hyvin äkkipikainen, ja jos minun äänensävyni vaikkapa on hänen mielestään väärä alkaa huuto.
Kuulen jatkuvasti kuinka minä suututan hänet, minun syytäni ettei tämä toimi...ja tosiaan tuo että kukaan muu nainen ei olisi onneton...minussa se vika on . Erolla uhkailu on arkipäivää...vitsi lähes jo.
Myönnän että olen hetkittäin melko ' kylmä' nykyään...mutta vaikea tässä olla rakastava ja onnellinen kun sillä ei ole mitään väliä. Ihan suoraan on sanottu päin naamaa että tästä ei välttämättä ikinä tule oikeaa suhdetta, mies ei pysty enempään..ym. ja kun olen käytännössä aina yksin.
Miksi minä kuvittelen että seurustelu on yhdessäoloa ...ainakin vähän enemmän ? Yhteydenpitoa? Samahan se olisi olla sinkku ja panna jonkun kanssa kerran viikossa? Vaikka minä lähettäisin viestejä..Ehdottaisin asioita, antaisin kaiken minkä voin..mikään ei silti muuttuisi.
Olen jo huomannut että minun tunteeni eivät merkkaa mitään..häntä pitää ymmärtää ja hänellä on nIin ja niin paljon stressiä ym.ym
Ei myöskään tunnu siltä että sillä on suurta merkitystä menenkö vai en..

Kertokaa mielipiteenne. .Eniten kiinnostaa nimenomaan se , että miten määrittelette yhdessäolon?

Olen ihan aikaihminen mutta tuntuu että olen ihan hukassa. Tai ehkä syynä on se että mies väittää minun olevan epänormaali..Kukaan muu nainen ei kuulemma ole tämmöinen .
Joten kysyn nyt teiltä mitä mieltä olette..ehkä samalla selviää että olenko minä oikeasti se joka on jotenkin kohtuuton.
Homman nimi on siis tämä :
Olen seurustellut / ollut yhdessä tämän miehen kanssa n. 3 kk.Asumme eri paikkakunnilla. Alussa mies puhui taukoamatta kuinka haluaa olla yhdessä, muuttaa lähemmäksi yms.
Silloinkaan ei ollut kyllä mitään mahdollisuutta tavata kuin sen kerran viikossa...joskus kaksi.muutama tunti yleensä myöhään illalla ja siinä se. Piti kuitenkin yhteyttä päivittäin...en ajatellut asiasta kovin kummoisia, en edes haluaisi olla yhdessä 24/7 kenenkään kanssa mutta toki jos suhteeseen rupeaa niin pitäähän se sisällään jonkunnäköistä yhteistä aikaa..kai?
Jnk ajan kuluttua selvisi että mitkään muutot saati yhdessäolot onnistu..ei vaan halunnut menettää minua. Tämä siis ihan miehen yhtäkkisenä tunnustuksena.
Ei ole valmis / pysty ns. Oikeaan suhteeseen...mutta rakastaa ja yrittää minkä voi.
No..tässä minä olen vieläkin mutta mitä tämä sitten on ?
-Mies kyllä soittaa päivittäin...mutta se on hyvin lyhyt puhelu ja aina hänen ehdoillaan, toisinsanoen hän soittaa.jos en vastaa heti saan osakseni Raivoamista...Miksi en vastaa yms. Asiasta puhuminen ei auta. Minun on vahdattava puhelinta. Jos en vastaa en kuule enään mitään loppupäivänä.
en voi soitella milloin vain, tai voin...mutta harvemminpa se vastaa tai jos vastaa eI ikinä pysty / ehdi puhumaan.
On kyllä käytännössä joka päivä sen 15 h töissä mutta...yhteydenpito on siis n.5-10 min päivä.
- tapaamiset ovat samaa luokkaa..1 ilta viikossa...se muutama tunti. Eikä Silloinkaan mitään juuri yhdessä tehdä. Edes yhtä 24h emme ole olleet kimpassa.
- lupailee vaikka mitä..mutta eivät ne lupaukset toteudu.
- on hyvin hyvin äkkipikainen, ja jos minun äänensävyni vaikkapa on hänen mielestään väärä alkaa huuto.
Kuulen jatkuvasti kuinka minä suututan hänet, minun syytäni ettei tämä toimi...ja tosiaan tuo että kukaan muu nainen ei olisi onneton...minussa se vika on . Erolla uhkailu on arkipäivää...vitsi lähes jo.
Myönnän että olen hetkittäin melko ' kylmä' nykyään...mutta vaikea tässä olla rakastava ja onnellinen kun sillä ei ole mitään väliä. Ihan suoraan on sanottu päin naamaa että tästä ei välttämättä ikinä tule oikeaa suhdetta, mies ei pysty enempään..ym. ja kun olen käytännössä aina yksin.
Miksi minä kuvittelen että seurustelu on yhdessäoloa ...ainakin vähän enemmän ? Yhteydenpitoa? Samahan se olisi olla sinkku ja panna jonkun kanssa kerran viikossa? Vaikka minä lähettäisin viestejä..Ehdottaisin asioita, antaisin kaiken minkä voin..mikään ei silti muuttuisi.
Olen jo huomannut että minun tunteeni eivät merkkaa mitään..häntä pitää ymmärtää ja hänellä on nIin ja niin paljon stressiä ym.ym
Ei myöskään tunnu siltä että sillä on suurta merkitystä menenkö vai en..

Kertokaa mielipiteenne. .Eniten kiinnostaa nimenomaan se , että miten määrittelette yhdessäolon?

Lisään vielä sen että kun olen ihan asiallisesti esittänyt tämän olevan enemmän seksisuhde. ..mikä olisi ihan fine jos molemmat ovat samaa mieltä jne...niin mies raivostuu

Jos sillä on joku toinenkin kierroksessa?

Kuulostaa kyllä sairaaloisen mustasukkaiselta kontrollifriikiltä. Tädin miesystävä oli sellainen, täti ei ollut uskonut hänen ex:nsä varoituksia, ennenkuin joutui ne itse kokemaan.

Jos sillä on joku toinenkin kierroksessa?

Kuulostaa kyllä sairaaloisen mustasukkaiselta kontrollifriikiltä. Tädin miesystävä oli sellainen, täti ei ollut uskonut hänen ex:nsä varoituksia, ennenkuin joutui ne itse kokemaan.

Juu no mustasukkaisuus. ..jos en vastaa ( Huom! 1 min.sisällä )
Olen potentiaalisesti pettämässä..
Jos en kolmelta yöllä vastaa viestiin !! Tai herää kun puhelin hälyttää kerran/ kaksi...sama homma.
Ihan yhdentekevää kellonajalla ja sillä että ihmisen on nukuttava joskus. Jos hän nukkuu kahteen iltapäivällä niin minä herään aamulla klo 06-07...

Älä kuluta aikaasi tuollaiseen mieheen! Löydät varmasti sellaisen, joka haluaa olla ja viettää aikaa kanssasi. Kuulostaa sairaan kontrolloivalta tyypiltä. Ja tuli kyllä mieleen, että oletko varma ettei ole naimisissa/muissa suhteissa?

Noin ylipäänsä seurustellessa minustakin tärkeää on viettää aikaa yhdessä. Toimivassa suhteessa yhteydenpito on yleensä vastavuoroista, eikä tuollaista toisen sanelemaa. Varsinkin noin alussa luulisi sitä aikaa löytyvän toiselle vähän enemmän kuin minuutti päivässä omilla ehdoilla ja kassien tyhjennys kerta viikkoon. Epäilen ettei miehellä ole puhtaat jauhot pussissa. Unohda tyyppi!

Juu ei.

Yksi alkuviikosta sattunut juttu joka sai mun karvat niin pystyyn...
Mulla hajosi auto myöhään illalla keskelle valtatietä. Voitte arvata paniikin...
Lähetin sitten tälle viestin missä kerroin mitä tapahtui ja että apua. ..
No. ..vastasi ensin että voi ei ja mitä kävi, tiesin että on töissä mutta yllätyin kun vastaus tuli niin nopeasti. Siellähän on niiiiin kiire....
No sitten eI enään mitään tullutkaan, mutta annoin olla enkä nyt toki olettanut että se sieltä toiselta paikkakunnalta tänne lentää. Oli siinä hätä saada apua ym.
Mutta...siitä KAHDEN tunnin kuluttua se lähetti viestin mitä en edes kuullut kun oltiin siinä päät auton uumenissa apuvoimien kanssa. Sitten se soitti mihin en ehtinyt vastata ja soitin n. 5 min kuluttua takaisin.
Siellä päässä alkoi huuto ja vittuilu.
Kuuntelin aivan typertyneenä että mitä helv. ...
Se mesoaa kun en vastaa ******.
Voi...Minkälainen imbesilli voi toimia noin ? Tyttöystävä on 2 TUNTIA sitten jäänyt tielle, pahaan paikkaan ja kauas kotoa. Jos siitä ei koko aikana enää kuulu niin miten minä voin tietää että se kahden tunnin päästä päättää soittaa...saati että siinä tilanteessa se puhelimen pitely on mikään ykkösasia.
Mutta kun ei...se oli tietysti taas Hän ja miten hän haluaa..paskat sillä mitä on tapahtunut.

noh en kaikkee kerinny lukeen kun oli pakko tulla kirjottaa. Mut haluaako rakkaalleen valahdella? ok joskus tulee liioteltua mut jos se rakstais sua täysin se olis jo sun luona ?

siis jos aidosti rakastaa niin haluis vaan ottaa lusikkaan ja halaaa ja pussaa sitä toista.
ja toinen toista tukien eikä epävarmuutta luoden? aito rakkaus ei vissiin luo epävarmuutta toiselle? sit se toinen tukee kun sulla heikko hetki sekin vahvistaa? oot kyl jonkun pelimeihen kaa en lukenu ihan loppuun asti .

Näinpä...ja nyt kun piti tulla tänne niin Kappas! Hänellä on kuulemma auto hajonnut tielle....siitä tosin on 4 tuntia kun lähti ja tänne ajaa vajaan 2, oletin että on jo tuossa ihan lähellä mutta kovin tuntui vaikealta edes kertoa missä on..Lopulta sanoi sijaintinsa joka on kyllä n. Tunnin päässä hänen kotoaan eikä lähelläkään minua . Pitäisiköhän hypätä itse autoon ja käydä toteamassa että on tuskin edes missään tiensivussa. ..saisipa kiinni

Älä hyvä ihminen tuhlaa aikaasi tuollaiseen idioottiin! Vahvasti kuulostaa sille, että on varattu ja sä oot kakkonen, jonka syytä olla saatavilla kun perhe-elämä antaa myöden. Jos oot sen ainoa, niin mies on muuten vaan pipi päästään. Vaikeuksia tuo tullessaan ihan varmasti, kuulostaa niin oudolle. Sano siis heipat ja löydä kunnollinen mies, niin pääset helpommalla ja voit olla onnellinen.

Yhteistyössä