Miksi tavalliset ihmiset haluavat julkisuuteen?

26.01.2015
145
19
18
Minä en vaan ymmärrä: Ymmärrän ne, jotka sinne joutuvat siksi että ovat jossain niin lahjakkaita, ja joutuvat julkisuuteen tavallaan tahtomattaan. Mutta wannabe-julkkiksia ja kaikenmaailman tositeeveetähtösiä en voi ymmärtää. Mitä hienoa on wannabe- julkkiksena olemisessa?

Mä en kyllä kanssa ymmärrä.

Mä nautin hetkistä lavalla mutta on ihanaa, etteivät ne voi vuotaa julkisuuteen ja pysyn siis tavallaan piilossa.

Jos olisin vaikkapa rock-tähti, esiintyisin aina maskissa.

Nykypäivänä ihmisten elämää dominoi julkisuus ja hyvin suuri osa valveillaoloajasta käytetään kaikenkarvaisten medioiden seuraamiseen.

Jos itse ei pääse osaksi sitä julkisuutta edes niiksi kuuluisiksi 15 minuutiksi niin moni herkästi tuntee elämänsä merkityksettömäksi.

Mä en kyllä kanssa ymmärrä.

Mä nautin hetkistä lavalla mutta on ihanaa, etteivät ne voi vuotaa julkisuuteen ja pysyn siis tavallaan piilossa.
Minä harrastan laulamista, mutta vain harrastusmielessä, ja esiinnyn lähinnä suku-ja kaveripippaloissa, joskus harvoin jossain muualla. Minulle julkisuus olisi todellinen kauhistus, ja jos vaikka joskus joku tuottaja kiinnostuisi tekemistäni kappaleista, voisin myydä niitä muille, mieluummin kuin että laulaisin niitä itse julkisesti.

Kaikkein eniten ihmetyttää ihmiset jotka menevät tositeeveeohjelmiin ja käyttäytyvät niissä typerästi. Kun tuollainenhan voi vaikuttaa ystävyys-ja mahd.parisuhteeseen, sekä jopa työntekoon. Kuinka moni työnantaja haluaa ottaa töihin hakijan, joka on tositeeveessä esim. stripannut umpipäissään pöydällä? :LOL: