The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Ainakin saa sellasia vastauksia kun haluaa(y)
Olethan katsonut tämän ohjelman:
http://yle.fi/aihe/ohjelma/ulkolinja-pakolaisbisnes-962016
Maailmassa on miljoonia miehiä, jotka eivät näe edes naisen nilkkoja tai olkapäitä koskaan, jos ei vaimoa ole. Sitten kun ne näkevät tällaisia tyyppejä netissä, ---no, eikai sille mitään voi, jos ihmiset ei ymmärrä. Katso ensin se ohjelma, koska siitä on niin vähän puhuttu missään. Yksäreinä voi laittaa ihan mitä lystää mun puolesta, mutta mistä tiedät, etteikö nekin mene jonnekin tuota businessta kasvattamaan?
 
tsuferaffi
Harkitsen tikkujen tuikkaamista marsujen sekä kissan persuksiin ja niiden grillaamista aamupalaksi.

Nimim. eläinrakas wannabevegaani on vähän väsynyt kuunneltuaan koko yön maukumista, kynsiä laminaatilla, häkin kolinaa ja tsirputusta.
 
Harkitsen tikkujen tuikkaamista marsujen sekä kissan persuksiin ja niiden grillaamista aamupalaksi.

Nimim. eläinrakas wannabevegaani on vähän väsynyt kuunneltuaan koko yön maukumista, kynsiä laminaatilla, häkin kolinaa ja tsirputusta.
Feel you sister. Kissavanhukset nukkuu noin 22h/vrk mutta se hetki ei satu aamukahden ja neljän väliin
 
Mulla nää oudot himot vaan jatkuu.
Niin meinasin tänään kaupalta ostaa metukan.
Mut ostinkin purkin vanhaa kunnon sikanautaa. Taitaa olla kolkytä vuotta kun olen viimeksi edes maistanut.
Sikanauta on sellainen herkku, että pitäisi olla neljä sitä syömässä niin jäii olo että pala ois maistunut vielä. Muutoin syö överit ja sit ällöttää.
 
Pojat hei, eiks paineilmakompressoria sanota ihan yleisesti kompuraksi?
En tajua miten paula (?) siitä asuntovaunuun päätyi ajatuksissaan.

Huomenna siis ei tottavie oo edessä kiva lomareissu vaan ärsyttävän pitkä ajomatka jotta saadaan ilmapainepora toimimaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä