Juu juu, seliseli.Posti pate on kaatanu omaan kurkkuunsa, älä mua syytä
Juu juu, seliseli.Posti pate on kaatanu omaan kurkkuunsa, älä mua syytä
Miehet, niin pikkutarkkoja kaikesta.Heitin neljä avaamatonta pussia sipsejä roskiin, kun niistä oli päiväykset menny umpeen jo joulukuussa
koitas olla omimatta toisten virkoja.Täytyykö mun siirtyä tästä sitten pyövelin hommiin.
Anteeksi, sir, en tienny että virka on jo täytetty.koitas olla omimatta toisten virkoja.
ei kauheen viileä keli vieläkään.Göööh.
Oliko tänää muidenkin mielestä kuuma päivä?
Nihkeä, kuuma, paarmantäyteinen. Hikinen! Siinä mun päiväni lapionvarressa noin niinko pääpiirteissään.ei kauheen viileä keli vieläkään.
No nyt ansaitusti rentoilemaan siellä !Nihkeä, kuuma, paarmantäyteinen. Hikinen! Siinä mun päiväni lapionvarressa noin niinko pääpiirteissään.
Oliko ketjuvarsi lapiossa, jottet pääse nojaamaan siihen?Nihkeä, kuuma, paarmantäyteinen. Hikinen! Siinä mun päiväni lapionvarressa noin niinko pääpiirteissään.
Mä saan nojailla lapioon vaikka koko päivän kun maksan palkan ihan ite itselleni.Oliko ketjuvarsi lapiossa, jottet pääse nojaamaan siihen?
Hei taasJänkäperän mailta terveisiä, porukka kasunnu yhellä nelijalkaisella lisää
Kohta pitää varmaan alkaa miettimään kennelin nimeä
sun vuoro välillä.Keksikääs nyt jotain hauskaa ennen kun mää nukahan tähän sohvalle
Ketjuvarsi?Oliko ketjuvarsi lapiossa, jottet pääse nojaamaan siihen?
Ei ole mäkäriä vielä, sääskiä senkin eestäHei taas
Satuit kesken pippaloiden, eivät huomaa ollenkaan...
Samanrotuinenko, pentunenko?
Onneksi olkoon tassuttelijasta!
Taisit jo saada tarpeeksi mäkärä-kuppausta?
Ei täs väsymykses nyt irtoo mitään Keksi sää jottain?sun vuoro välillä.
...mun hilavitkutin käy hitaalla...jos käyttäjänsäkin ..vasta nyt hoksasin tämän...Huh. HUH.
Jänkäperän vöyhkänät ...Jänkäperän mailta terveisiä, porukka kasunnu yhellä nelijalkaisella lisää
Kohta pitää varmaan alkaa miettimään kennelin nimeä
...mä en voi enää kattoa Posti Patea...toi kuvatus paloi karrelle kiinni verkkokalvoille..Sekin varmaan postipaten vika.
iltapalaa, mitäs sais olla?Ei täs väsymykses nyt irtoo mitään Keksi sää jottain?
Tuonmonen vöyhkänä, täyskasvuinen jo. Kaveriksi tuolle toiselle että ei ois niin yksinäistä kotosalla työpäivän aikaan ja vetoavuksi tietenkin kansJänkäperän vöyhkänät ...
..mutta mimmonen kummonen tapaus ?
Mitä sul on tarjota?iltapalaa, mitäs sais olla?
...mä en voi enää kattoa Posti Patea...toi kuvatus paloi karrelle kiinni verkkokalvoille..
Ei kiits mitään enään, just veeltiin beer can burgeritiltapalaa, mitäs sais olla?