myönnä tai annan piiskaaNo eipä kyllä oo.
myönnä tai annan piiskaaNo eipä kyllä oo.
Ei oo mitään myönnettävää.myönnä tai annan piiskaa
missä on ketjuvauva. minä olen ainakin syytön.Oi, miten ihanaa - ketjuvauva tulossa ! Onnea!
...kuka on muuten isä..eikäkun äiti..vaimitenkätämänyt
AaKoolla on raskausmielitekoja ...sardiineja ja herneitä, makuyhdistelmä kohdillaanmissä on ketjuvauva. minä olen ainakin syytön.
...mutta hauskaa oli ? Tuli höpistyä hurjasti ja tanssittua ja naurettua ja tutustuttua uusiin ihmisiin...vähemmästäkin väsyttää kyllä!Väskyttää.
Täytyykö mun siirtyä tästä sitten pyövelin hommiin.myönnä tai annan piiskaa
Ei tullu tutstuttuu uusiin kun oltiin tuttujen ihmisten kanssa. Tanssittua...no heiluttua ja laulettua, joo. Eniten toi matkan teko väsytti kun oli hiukan matkaa....mutta hauskaa oli ? Tuli höpistyä hurjasti ja tanssittua ja naurettua ja tutustuttua uusiin ihmisiin...vähemmästäkin väsyttää kyllä!
Ei kun nyt pitää siirtyä kattomaan leffaa. TV4 Ansa viritetty (Connery, ZJones)Täytyykö mun siirtyä tästä sitten pyövelin hommiin.
Tais (mun) laatikon sisältö (taas) kiertää ringissä.Ei tullu tutstuttuu uusiin kun oltiin tuttujen ihmisten kanssa. Tanssittua...no heiluttua ja laulettua, joo. Eniten toi matkan teko väsytti kun oli hiukan matkaa.
Ei vaan kehtais vielä mennä nukkumaa kun ei täs hereilläkään nyt niin montaa tuntii oo ollu.
Eli kannatti lähteä kaikista kriiseilyistä huolimattaEi tullu tutstuttuu uusiin kun oltiin tuttujen ihmisten kanssa. Tanssittua...no heiluttua ja laulettua, joo. Eniten toi matkan teko väsytti kun oli hiukan matkaa.
Ei vaan kehtais vielä mennä nukkumaa kun ei täs hereilläkään nyt niin montaa tuntii oo ollu.
Jep. Mä oon ekana*räpsytiräpsyti*!!Täytyykö mun siirtyä tästä sitten pyövelin hommiin.
Pyövelin homma on kieltämäti tehokkaampaaTäytyykö mun siirtyä tästä sitten pyövelin hommiin.
Ei oikein iske timanttivarkaudet tai muutkaan ryöstöt (eikö se ollut sellanen), murha kyllä kiinnostaisi, kunnon mysteeri illan ratoksi.Ei kun nyt pitää siirtyä kattomaan leffaa. TV4 Ansa viritetty (Connery, ZJones)
..muista kuolakippo!Ei kun nyt pitää siirtyä kattomaan leffaa. TV4 Ansa viritetty (Connery, ZJones)
Kuvittelin sut elämänmyönteiseksi ihmiseksi.Jep. Mä oon ekana*räpsytiräpsyti*!!
...eikäkun mä niin tohkeissani nyt sotkin ton piiskaajan ja pyövelin duunitKuvittelin sut elämänmyönteiseksi ihmiseksi.
Posti pate on kaatanu omaan kurkkuunsa, älä mua syytäTais (mun) laatikon sisältö (taas) kiertää ringissä.
Huh. HUH....eikäkun mä niin tohkeissani nyt sotkin ton piiskaajan ja pyövelin duunit
No..molemmat alkaa pee kirjaimella