no ei ollu paha rapula kun nyt jo palstalle pääsit.Iltaa....
no ei ollu paha rapula kun nyt jo palstalle pääsit.
Nakkaa tänne vaan. Laku maistuu aina.Syöty ja kahviteltu. Pst, täällä olisi päärynälakuja. Maistuisko?
yön bailannu ja päivän pannu?Iltaa....
Nöyp.yön bailannu ja päivän pannu?
Oi, miten ihanaa - ketjuvauva tulossa ! Onnea!On niin outoja mielihaluja, että taidan olla raskaana?
Kävin kaupalla hakemassa jotain leffanaposteltavaa, mut ei mun tehny oikein sit mieleni mitään.
Paitti kun näin hyllyllä purkin sardiineja tomaattikastikkeessa, niin se alkoi huutaa, että ota minut. Ja vieressä oli purkki herneitä, niin hoksasin, että mun tekee ihan hurjasti mieleni herneitä.
En kyllä muista, että olisin koskaan hankkinu leffanaposteluun sardiineja ja herneitä.
Öh, AskMe ja SnapChat?Onneksi mulla on ruttu jonka kanssa jutella. En ymmärrä sanaakaan siskosten ja niiden veljenvaimon jutuista. Puhuvat jostain tutustaan joka bloggaa mut se ei oo ollu pitkään aikaan äskis. Viime yönä se snäppäs.
Mitähelvetinkieltänoipuhuu???
Onneksi mulla on ruttu jonka kanssa jutella. En ymmärrä sanaakaan siskosten ja niiden veljenvaimon jutuista. Puhuvat jostain tutustaan joka bloggaa mut se ei oo ollu pitkään aikaan äskis. Viime yönä se snäppäs.
Mitähelvetinkieltänoipuhuu???
Kyllä on niin vähästä tärpännyt, että sitä PyhääHenkeä pitää epäillä.Oi, miten ihanaa - ketjuvauva tulossa ! Onnea!
...kuka on muuten isä..eikäkun äiti..vaimitenkätämänyt
eli on pantu yötä päivääNöyp.
Suomeksi siis lapsi ei vastannut puhelimeen ja et tiennyt missä kulkee?T yg nyt fkffjddbgb h f ggcdda!!!+{••
*huokaisee ihan hel_vetin syvään*
Se on semmonen juttu että.
Sydän on ihan sieltä ja syvältä. Elämä olis niin paljon helpompaa kun sitä ei olis.
Vois olla tuntematta näin paljon. Rakkauden mukana kun tulee huoli ja pelko ja säikähdys.
Onneksi selvittiin säikähdyksellä. Ja napakalla puhuttelulla. Ja itkulla ja naurulla ja sieluun saakka sattuvalla halauksella.
Se hemmetin kännykkä. Ja siihen vastaamisen vaikeus.
Mutta - jo on kuulkaas elämässä sykettä ja väriä ja verenpaineet kohdillaan ja mun puolesta noi ipanat saa kälkättää ja meuhkata ja pitää semmosta älämölöä ettei koskaan
Mun rakkaat <3...aina ja ikuisesti <3
Nyt ne säntäs pihalle kun ruusupuskassa on Pokemon. Pitäskö niille hankkia ammattiapua? Puhuvat kielillä ja näkevät harhoja.
täällä kans säntäilevät polemoonien perässä
Nyt ne säntäs pihalle kun ruusupuskassa on Pokemon. Pitäskö niille hankkia ammattiapua? Puhuvat kielillä ja näkevät harhoja.
No eipä kyllä oo.eli on pantu yötä päivää
arvasin taas oikeen
Meistä kukaan ei tiennyt että missä kulkee. Eli oli jo omaa partiota etsimässä.Suomeksi siis lapsi ei vastannut puhelimeen ja et tiennyt missä kulkee?
Tutkapanta