En edes paheksu...ihan tervettä meininkiäYöpanot
En edes paheksu...ihan tervettä meininkiäYöpanot
Yli 200Paljo maksaa?
Mulla on semmonen. Ukkokullan mukaan sieltä löytyy myös kadonnut malesialaiskone ja Jimmy Hoffa.Mie haaveilen uudesta laukusta mihin mahtuisi sekä läppäri ja kaikki muut romppeet. Nahkaa pitäisi olla. Löysinkin sellaisen, mutta hinta on kauhistuttava .
MustikkakukkoMikä?
Eli joudutaan lähtemään Espanjaan myös .Mulla on semmonen. Ukkokullan mukaan sieltä löytyy myös kadonnut malesialaiskone ja Jimmy Hoffa.
Ostin muutamalla kympillä espanjalaisilta markkinoilta
Äkkiäkös sä sinne luudalla huiskasetEli joudutaan lähtemään Espanjaan myös .
Oi se oli hieno hetki!Muistatko, koska pierasit viimeksi?
Mä pierasin n. minuutti sitten
Kun heräsin. On sullakin jutut.Muistatko, koska pierasit viimeksi?
Oho. On hintaa. Mutta ostaisin jos ei ole rahasta puute.Yli 200
Kun heräsin. On sullakin jutut.
jesaria ja nippusiteita niin eikö tuo vielä jonkun vuoden menneJos sen saat kätevästi ite korjattua, niin aina parempi.
Tosin...uusi on aina uusi...säästyis ähräämisen tussaamiselta.
Autoin hienosti, enkös
MuistanMuistatko, koska pierasit viimeksi?
Onks tuo karjalaisten juttuja?Mustikkakukko
Savolaisten .Onks tuo karjalaisten juttuja?
aamu- tai päiväpano on parempi niin ei olis tarvinu väsyksissä ährätäYöpanot
ainaski mun kalastavat kaverit menee TenolleMahdollisesti pääsen taas lappiin syksyllä. Missä kannattaa kalastaa? Posiolla tuli vain muutama ahven.
Sitähän minäkin. Kaveri väitti äsken muuta.Savolaisten .
Uuuu...menee hyvinkin ja on varsin miehekästä tyyliä täynnänsäjesaria ja nippusiteita niin eikö tuo vielä jonkun vuoden menne
Pano kuin pano, vuorokauden ajalla väliä...aina se kummiskin hyvää tekeeaamu- tai päiväpano on parempi niin ei olis tarvinu väsyksissä ährätä
Pitäis sukia naama katukelpoiseksi ja lähteä mattoja katselemaan. Ensin kyllä kahvia vielä lisää .
Toinen oli aamuyöstä.aamu- tai päiväpano on parempi niin ei olis tarvinu väsyksissä ährätä