The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kännykät on kyllä niin berberistä :cautious:...

...yhdelle ipanalle kun saa mieleisen hommattua - jee!- niin sitten tietysti vasta kotona pitää huomata että.

Vanha kortti siihen käykään, kele.

No, sitten kun sen käy vaihtamassa uuteen sopivaan -jee!- ja sitä ennen toiselta ipanalta oot jo miljuunana päivänä aikaisemminkin mielipidettä hänen kännyynsä kysynyt ja aina sen saman vastauksen saanut - jee!- ja vielä siihen viime hetkenkin kyssäriin tuli samainen vastaus - jee!- niin sitten kun hyvää hyvyyttäs kotiudut sen halavatun kapulan kanssa, niin sitten tuotkin jonkun ihan pjaiskon vimpaimen kun se oiskin pitänyt olla joku tduvltj3534o_O-ei jee!...

No. Onneksi kolmesta yksi on hyvin tyytyväinen :)-jee!...

- "...äitiii...mä tiiän jo minkä kännyn haluun sitten kun tää jonkun kolmen kuukauden jälkeen on ihan räsänä.."..

-ai hä? Miten niin se on räsä jo kolmen kuukauden jälkeen??

- Nokun pojillakin on ollut....!!

:eek:*päätä seinään hymppä**ufopääkkönen**tikulla silmään ja varpaaseen*:cautious:




:D
Mä. En. Kestä.
 
mää ostin hiljan 200€ sonyn kuopukselle eikä menny ku kuukausi niin lasi säröillä
..mä tässä just tuumailen että tolle "tasaiselle" esikoiselleni taijan hommata semmosen muovisen sammakkopuhelimen:rolleyes:...jokaisesta näppäimestä ulisee vaikka ja mimmonen kilkatusääni ja silmien takaa välkkyy valot ja...kestää vaikka kuin "..äitiii!!!! Nyt menee hermot!!"- tunnelmaa päällä olis ja samanaikaisesti vaikuttais semmonen vuoden vanhan tavaroiden viskomis - taantumisajanjakso....

Kun ei niihin vempeleisiin kuitenkaan osata vastata, ainakaan josnäytössä lukee Äiti. Eikä ne just silloin ole päälläkään. Saati mukana.:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
sitä tosissaan saa ihmetellä että vanhempien puheluihin ei vastata vaikka kännykkä on kasvanut kiinni räpylään
:cautious:...toi räpylään kiinni kasvaminen on täällä ainakin tuurissaan...

Ja ainakin mitä tulee esikoiseen, niin...kun toi puhuminenkin on nyttemmin muuttunut enempi örinäksi tai yhden kirjaimen käytöksi, niin joku "äiti"- sanan tavaaminen saati ymmärtäminen on tässä vaiheessa tuskallista.
 
:cautious:...toi räpylään kiinni kasvaminen on täällä ainakin tuurissaan...

Ja ainakin mitä tulee esikoiseen, niin...kun toi puhuminenkin on nyttemmin muuttunut enempi örinäksi tai yhden kirjaimen käytöksi, niin joku "äiti"- sanan tavaaminen saati ymmärtäminen on tässä vaiheessa tuskallista.
onneks toi menee ohi, aikuistuttuaan ne oppii taas puhumaan niiqu ihmiset
 
Mä puhun omalle äidilleni tätä nykyä sydämen kieltä <3...


...ja kuulema oon aina ollut häntä kohtaan isona ihmisenä.....

Mutta se siitä.

Korjaus. Oon aina puhunut sydämen kieltä mutta nyt varsinkin...

Jep. Eteenpäin :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä