ei itelleen voi kokata, mitä helevettiä. se on sitte nälkäkuolema tai syötävä eineksiä.
Tuosta tuli mieleen epekin tekemä hamppari. Nams..Itse tehdyt on super hyviä
tilaa nakki kotiin,sämpylähän sulla jo onTuosta tuli mieleen epekin tekemä hamppari. Nams..
Himo iskee silloin kun ei ole vehkeitä siihen.
todennäkösesti...ei itelleen voi kokata, mitä helevettiä. se on sitte nälkäkuolema tai syötävä eineksiä.
IltaaIltaa
Jootilaa nakki kotiin,sämpylähän sulla jo on
Jo vain ja jo alkaa riittää. Kantturoivat keskellä tietä. Oltiin kauniissa paikassa, mahtavaa.Iltaa
Joko on poroja nähty ja Lapista lumouduttu?*tohkeissaan*
...nääh, teillä on vaan liika kiirus . Eihän Lappia pysty kokemaan eikä käsittämään yhdessä eikä kahdessakaan päivässäJo vain ja jo alkaa riittää. Kantturoivat keskellä tietä. Oltiin kauniissa paikassa, mahtavaa.
Meinasin napata yhden söpön pikkuporon mukaan...
...nääh, teillä on vaan liika kiirus . Eihän Lappia pysty kokemaan eikä käsittämään yhdessä eikä kahdessakaan päivässä
Mutta tulipahan tehtyä ja minitoffonen voi olla tohkeissaan porokokemuksistaan
tarviit kokin sinne.
Kaks päivää ollaan oltu ja huomisen lenkin jälkeen takaisin Pohjanmaalle. Miehen lähetän joskus myöhemmin viikon kalareissulle tuonne löytämään paikkaan...
...nääh, teillä on vaan liika kiirus . Eihän Lappia pysty kokemaan eikä käsittämään yhdessä eikä kahdessakaan päivässä
Mutta tulipahan tehtyä ja minitoffonen voi olla tohkeissaan porokokemuksistaan
...mimitoffonen jonnekin hoitoon ja sä kans mukaan reissulle ?Kaks päivää ollaan oltu ja huomisen lenkin jälkeen takaisin Pohjanmaalle. Miehen lähetän joskus myöhemmin viikon kalareissulle tuonne löytämään paikkaan.
...vai että oikein poron ...juujuuMeinasin napata yhden söpön pikkuporon mukaan.
No, ei. Poikain juttuja, mun seura pilaisi koko viikon. En ole mitenkään "in" näissä kalastusasioissa....mimitoffonen jonnekin hoitoon ja sä kans mukaan reissulle ?
Musta ei olis ollenkaan huono idea ...
mistä sellasii saa??tarviit kokin sinne.
Juu juu...vai että oikein poron ...juujuu
tollasia varmaan ruotsista?mistä sellasii saa??
Meet paukkumaissipussin kanssa seisomaan Prismaan ja luot anovia katseita ulkomuodoltaan miellyttäviin miesotuksiin.mistä sellasii saa??
tollasia varmaan ruotsista?
Oukkei eli mister toffonen saa äijäreissunsa *peukuttaa*No, ei. Poikain juttuja, mun seura pilaisi koko viikon. En ole mitenkään "in" näissä kalastusasioissa.
Ikeassa tuskin on mun mieleisiä miesotuksia....Meet paukkumaissipussin kanssa seisomaan Prismaan ja luot anovia katseita ulkomuodoltaan miellyttäviin miesotuksiin.