Auts,ikävää.Liukastuin eilen suihkusta tullessa ja jalka lipes alta, siinä puoli rähmälläni sit loukkasin pari varvasta.Jalkaki oli eilen kipee mut ei se enää tunnu ainoastaan noi pari varvasta.
Auts,ikävää.Liukastuin eilen suihkusta tullessa ja jalka lipes alta, siinä puoli rähmälläni sit loukkasin pari varvasta.Jalkaki oli eilen kipee mut ei se enää tunnu ainoastaan noi pari varvasta.
Joo,mie kerron. Saa viilentyä ihan rauhassaKerro sitten mitä tuli.
Ettei vaan menneet treffaamaan kylän kollejaTeinineidit lähtivät sit talsimaan parin kilsan päähän missä on lähin rivitalo kn sieltä löytyi päivällä yksi pokemon!
Kaikenmaailman sovelluksia sitä kännyille nykyään saakin...
Ikävaihtoehdot ovat sit alle kouluikäisiä tai nelikymppisiä.Ettei vaan menneet treffaamaan kylän kolleja
Vedäppä ny maastopuku päälles ja mene kiikarin kanssa vakoilemaan sinne lähistölle pusikoihinIkävaihtoehdot ovat sit alle kouluikäisiä tai nelikymppisiä.
En kyl jaks. Vanhemman neidin pärstävärkki oli meikitön joten uroita ei ole lähistöllä.Vedäppä ny maastopuku päälles ja mene kiikarin kanssa vakoilemaan sinne lähistölle pusikoihin
Voi sitä uroot meikittomiä neitojakin treffailla, nihEn kyl jaks. Vanhemman neidin pärstävärkki oli meikitön joten uroita ei ole lähistöllä.
http://www.digitoday.fi/yhteiskunta/2011/06/06/vakooja-paasi-habbo-hotellin-kayttajien-nettikameroihin/20117966/66Varmaan pitäs tällekin päivää pukee päällensä mut täällä mä sängys röhnötän....muutaman viikon kenties
Voi tokikin.Voi sitä uroot meikittomiä neitojakin treffailla, nih
En ole vielä. Mä surffaan muualla.Joko kaikki on taas nukkumassa?
Ohje?Kaurajuomasta tuli ihan hyvää,sopii varmasti kahvin kanssa. Pientä viilausta ehkä viellä makeutuksen kanssa.
2 dl kaurahiutaleita,huuhdellaan ja annetaan liota vedessä ainakin 15 min, mielellään useamman tunnin tai yön yli. Huuhdellaan. Lionneet hiutaleet monitoimikoneeseen, blenderiin tai sauvasekoittimen astiaan,kylmää vettä n 6 dl, ripaus suolaa ja makeutta hunajalla ja tai vanilijajauheella/sokerilla tai ruokosokerilla.Maustaa voi myös kanelilla ja tai kardemummalla,hienonna n 1 minuutti tai kunnes on hienoa ja sileää, siivelöi joko tiheällä siivilällä tai harsolla, voi toistaa pari kertaa.Lisää vettä jos onnliian paksua. Säilytä pullossa ja jääkaapissa,säilyy n 5 päivää ja ravista hyvin ennen käyttöä.Ohje?
Mä ostin kaurajuomaa kaupasta. Kauheen makusta.
Kuka hassu tähän aikaan mitn kaappeja ja niiden sisälmyksiä kattoo?Pitääks ruveta käymään kaappei läpi ja siivoomaan kun täälläkin hiljasta eikä telsustakaan tuu mitää eikä ees nukuta.
Mitä merkkiä se oli? Oatlyssa on paha sivumaku. S-ryhmän kauramaito on mun mielestä hyvää.Ohje?
Mä ostin kaurajuomaa kaupasta. Kauheen makusta.