naiset siis pitävät vatsaa ja kiloja omaavista miehistä. lisää makkaraa ja olutta kaappiin.
Mut muista nyt sit, että sit kun sulla on se nainen, ei olutta saakaan enää juoda. Kannattanee miettiä valmiiksi, miten sit ylläpidät saavutetun kummun.naiset siis pitävät vatsaa ja kiloja omaavista miehistä. lisää makkaraa ja olutta kaappiin.
Älä liikaa kasvata vatsaa.naiset siis pitävät vatsaa ja kiloja omaavista miehistä. lisää makkaraa ja olutta kaappiin.
Suhteessa jouda usein juomaan.Mut muista nyt sit, että sit kun sulla on se nainen, ei olutta saakaan enää juoda. Kannattanee miettiä valmiiksi, miten sit ylläpidät saavutetun kummun.
Njoo...omia mieltymyksiä varmaan jokaisella mutta...mun mielestä niistä ei kannata liiaksi pitää kiinni, koska...ns. "kranttuusrajan"- mikä kumma toi sitten onkaan - ulkopuolelle voi jäädä Se Tärkein kohtaaminen...Jokaisella on kai ne omat mistä tykkää.
No on tässä tapailtu lyhyttä ja pitkää,hoikkaa ja paksuu.Suhteissa ollu pitkien ja masukkaiden kanssa.Njoo...omia mieltymyksiä varmaan jokaisella mutta...mun mielestä niistä ei kannata liiaksi pitää kiinni, koska...ns. "kranttuusrajan"- mikä kumma toi sitten onkaan - ulkopuolelle voi jäädä Se Tärkein kohtaaminen...
Sydän ja sielu avoinna vaan ! Se kun riittää...
Mutta joo, jokainen tyylillään
No etkä pysytaitaa siis olla parempi pysyä omissa oloissaan. oluesta ja makkarasta ei luovuta.
Ei kai kukaan sellaista vaadi?taitaa siis olla parempi pysyä omissa oloissaan. oluesta ja makkarasta ei luovuta.
ne just ei saa.ei kuulosta oikein uskottavilta noi teidän seivaukset
kyllä me tiietään että vain ns. hunksit saa pesää
tarkotinkin noin niinku yleensämua ei ainakaan mitkään hunkisit saa päätä kääntymään ja se on taivahan tosi,Nih.
No sittenhän mä en voi pyytää sinua treffeillemua ei ainakaan mitkään hunkisit saa päätä kääntymään ja se on taivahan tosi,Nih.
ainahan sitä pyytää voi...No sittenhän mä en voi pyytää sinua treffeille
juuei, kyllähän naisella olis hyvä olla reilusti pebaaKai miehilläkin nyt on jonkunlainen naisihanne millon pää kääntyy...eikai miehetkään nyt ihan kaikkien naisten perii kyttää.
Ei tosiaan kaikkien naisten perään pää känny niin että niskat kipiänä viikon, enempää en nyt ala luonnehtimaan asiaaKai miehilläkin nyt on jonkunlainen naisihanne millon pää kääntyy...eikai miehetkään nyt ihan kaikkien naisten perii kyttää.
Jokuhan se toisessa ihmisessä vetää puoleensa, ei kukaan voi sanoa että ihastuin henkilön huumorintajuun taikka luonteeseen. Kyllä se ulkoinen olemus se mikä ensimmäisenä iskee silmään.Jos ulkoisilla asioilla ei olis yhtään merkitystä niin kaikki ihmiset olis parisuhteissa.