The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä mun sähköpostiini mahtuu kuva poikineen.
Ei se ny ainaskaan tilanpuuttesta kärsi.
No tuitui nyt vaan :D...onneksi kuitenkin kameroiden suodattimet toimii ja mun pääkkönen ei ole varustettu semmoisella älytoiminnolla että nuista turhan monista ylimääräisistä nappuloista selviäisin :D...sitäpaitti siinä on gauhee vaara saada karrrmeenhirrrweitä hattarapöpösvirusia joihin ei oo olemassakaan mitn torjuntaohjelmia*hyyyyiii yööök- hymppänen*
 
No tuitui nyt vaan :D...onneksi kuitenkin kameroiden suodattimet toimii ja mun pääkkönen ei ole varustettu semmoisella älytoiminnolla että nuista turhan monista ylimääräisistä nappuloista selviäisin :D...sitäpaitti siinä on gauhee vaara saada karrrmeenhirrrweitä hattarapöpösvirusia joihin ei oo olemassakaan mitn torjuntaohjelmia*hyyyyiii yööök- hymppänen*
Mä en pelkää mahdollisia tyttöbagteereita.
 
Miun pitäis viritellä viisi kaiutinta ja vahvistin. Arvaatkaa kiinnostaako tuo johtohässäkkä :cautious:.
Mitkä?

Oleellisin kotiteatterissa on "center" joka varmistaa, että dialogi kuuluu. Sit on L&R jotka on ne perinteiset stereokaiuttimet. Sit on Sub joka ei ole välttämätön mutta jos tahtoo munille potkivan basson niin sit on. Vasta viimeisenä tulee ne "surraundit". Joilla ny oikeesti ei tee mitn mut onhan ne ihan kivat.

Suomessa ei ole varaa miksata/masteroida leffan ääniraitaa uusiksi joten jos käytössä on pelkkä L&R niin dialogille voi sanoa hyvästit.

Järjestelmiä löytyy myös langattomana.
Löytyy myös listoja joiden sisällä piuhaa viedään.

Sinä olet niitä ihmisiä, että sana vain milloin tarvitset apua asiassa missä osaan auttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Mitkä?

Oleellisin kotiteatterissa on "center" joka varmistaa, että dialogi kuuluu. Sit on L&R jotka on ne perinteiset stereokaiuttimet. Sit on Sub joka ei ole välttämätön mutta jos tahtoo munille potkivan basson niin sit on. Vasta viimeisenä tulee ne "surraundit". Joilla ny oikeesti ei tee mitn mut onhan ne ihan kivat.

Suomessa ei ole varaa miksata/masteroida leffan ääniraitaa uusiksi joten jos käytössä on pelkkä L&R niin dialogille voi sanoa hyvästit.

Järjestelmiä löytyy myös langattomana.
Löytyy myös listoja joiden sisällä piuhaa viedään.

Sinä olet niitä ihmisiä, että sana vain milloin tarvitset apua asiassa missä osaan auttaa.
Kiitos AK (y). Homma jo hoidettu. Vaan ei koskaan tiedä jos jossain jelppiä tarvitsee :). Jätin surroundit laittamatta kun nuo johdot on niin vaikea saada siististi. Olohuone on siihen hölmön mallinen. Pitää joskus miettiä jos tuommosia langattomia raaskisi hankkia.
 
Aaarrgghh!

Suaplarin Bitchinen kun manaili tota sadeilmaa...laitto sen sitten tännekin.

Eikä siinä niin mitään. Mulle käy.

Aamupäivän kesätysvaatteille ei.*varovaisena*

Mutta miljuunille itikoille kylläkiiiiiinnnn!!!!!




Ainakin.
Sata.
Uutta.
Kutipattia.


Ns. paremmassa puolessa:rolleyes:...jos ymmärrät mut tarkoitan:barefoot:

Ja toiset sata takareisissä.

Heihei yöunet *vilkuttaa*.....*ja hakee nessuja, sniif*


Aaaa...tuli TMItä...sorisorisori...sateella sammakot viihtyy*peukuttaa*
 
Aaarrgghh!

Suaplarin Bitchinen kun manaili tota sadeilmaa...laitto sen sitten tännekin.

Eikä siinä niin mitään. Mulle käy.

Aamupäivän kesätysvaatteille ei.*varovaisena*

Mutta miljuunille itikoille kylläkiiiiiinnnn!!!!!




Ainakin.
Sata.
Uutta.
Kutipattia.


Ns. paremmassa puolessa:rolleyes:...jos ymmärrät mut tarkoitan:barefoot:

Ja toiset sata takareisissä.

Heihei yöunet *vilkuttaa*.....*ja hakee nessuja, sniif*


Aaaa...tuli TMItä...sorisorisori...sateella sammakot viihtyy*peukuttaa*
Mie olin ihan naatti viime viikolla töissä kun yöt meni raapiessa :unsure:.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä