The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Motonetissä on joskus muttei ikinä oikeaa kokoa.
Sievillä taas EI ole noissakaan yksiäkään turvakumisaappaita.

Ainoat vaihtoehdot sit vissiin ne metsurinsaappaat mitkä painavat pirusti.

Ja se kumi ois oleellinen koska sen voi surutta tuikata veteen ja putsata. Betoni lähtee surkean huonosti kun on kuivunut nahkakenkään.
 
Sekä Sievin että Jalaksen mallistosta löytyy. Ihan kotimaassa tehtyjä.

Mut painoa pitää verrata samankokoiseen Kontioon ilman turvavarusteita. Ei kovin kevyt ole sekään.

Mut molempien mallistossa on turvajalkinetta vähän joka lähtöön eikä kaikkia edes hoksaa turvajalkineiksi.
Mitkä noista Sievin kengistä olivat turvakumisaappaat? Nahkaisia oli kyllä, gore-texillä ja ilman. Ja sit oli jotain light-kumppareita.
 
Tuntuu vähän sellaiselta, että too good to be true. Tähän vois melkein tottua, ko nousee sängystä ja pääsee terassille aamukahville kattelemaan peltoa ja ei kuulu muutako hiljaisuutta ja lintujen sirputusta. (Ja tyypin höpinöitä.)

Nyt jännittää se opiskelupaikka entistä enemmän, oon noussu toiselle varasijalle :alien: Pian selviää napsahtaako kohalle neljän vuoden pk-seutulaisuus.
...äh..nyt annat palaa siellä :)..etkä maalaile piruja mihinkään. Tommonen awwww- juttu on enemmän kuin hyvästä :)...


Ja tiiätkö mitä, sinuna lähtisin oikeesti kovalla vauhdilla hakemaan kämppää :)...jänskäpänskätyshengessä oon tasan tarkkaan mukana :)!
 
Motonetissä on joskus muttei ikinä oikeaa kokoa.
Sievillä taas EI ole noissakaan yksiäkään turvakumisaappaita.

Ainoat vaihtoehdot sit vissiin ne metsurinsaappaat mitkä painavat pirusti.

Ja se kumi ois oleellinen koska sen voi surutta tuikata veteen ja putsata. Betoni lähtee surkean huonosti kun on kuivunut nahkakenkään.
Hongkongissakin muistaakseni on ollu turvasaappaita. Keravalla hongkong on siellä vesitornin vieressä
 
tsuferaffi
Peukkuja kahvikirahville! Neljä vuotta missä tahansa muualla kuin silleä missä aiemmin on ihanaa vaihtelua.
Mua ei haittais yhtään jäädä tähä nykyseen sijaintiin, oon kyl tykästyny tähän paikkaan kaikin puolin. Mut haluan tota opiskelua niin kovasti, ettei se pk-seutu ahdista ajatuksena läheskään niin paljoa kuin vielä kuukausi takaperin. Toisaalta oon jopa aika innoissani tosta mahdollisuudesta. Ja ainahan sieltä pääsee pois, jos ei miellytäkään.
 
23astetta lämmintä, aurinko paistaa :)...

Mä ja rautalapio.:D

Rönsyilemiseksi meni eli tulikin yllättävää lisämullantarvetta :D...pienestä raapasusta perinteinen "eikäkun voiskin tehdä"-projekti*peukuttaa*

Ja mä pääsen maalaamaankin :)...ellei noi ipanat nyt mua sitten syrjäytä :D, innostusta kun tuntuu olevan...


Nyt keittiössä säätämässä :)...
 
Mua ei haittais yhtään jäädä tähä nykyseen sijaintiin, oon kyl tykästyny tähän paikkaan kaikin puolin. Mut haluan tota opiskelua niin kovasti, ettei se pk-seutu ahdista ajatuksena läheskään niin paljoa kuin vielä kuukausi takaperin. Toisaalta oon jopa aika innoissani tosta mahdollisuudesta. Ja ainahan sieltä pääsee pois, jos ei miellytäkään.
määki olin aikonaan liki vuosikymmenen snadissa, eihän se mitään herkkua ollu mutta silti kestin sen kuin mies
 
Aurinko paistaa :)
Mä sain pirtelön juotua, pakastettua banaania,mangoa ja vaniljasokeria,kauramaitoa,vähän proteiinijauhetta ja pikkasen salaattia.:p:p
Toivottavasti ei tule ylös:unsure:
 
Hongkongissakin muistaakseni on ollu turvasaappaita. Keravalla hongkong on siellä vesitornin vieressä
Mä muistan yhden maahantuojan "turvajalkineet" joissa oli kärjessä kovikepahvi. Mä löin siitä Fiskarssin sakset läpi ja kysyin, että missä turva? Kaikkeen ei tartte labraa. Kolmannella kerralla mua alkoi jo vituttaa joten kysyin, että kauanko tätä pelleilyä pitää jatkaa?
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Mä kävin siellä torstaina. Eikä ollut. Eikä oo Lommilan honkkarissa eikä siinä jossain Variston lähellä eikä Salossa eikä Kaarinassa eikä Raisiossa. *asiantuntija* :LOL:
Sä et muuten kaupasta löydä semmoista nahkajalkinetta jota ei olisi päällystetty muovilla.

Oikee työjalkine sit on semmoinen, et betonirippeet lähtee vaikkas painepesurilla eikä jalkine ole moksiskaan.
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä