Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

Voi itku, miulla alko nyt iltapäivällä menkkamaiset jomotukset.. Taino ei ehkä ihan menkkamaista ole, mutta jotain jomotusta kuitenkin tuolla alavatsan/nivusten seudulla.. Toivottavasti en nyt liikaa innostunut aamun testistä.. :(

papurinsessa No eikun uutta kiertoa kohti sitten vaan! Ja toivotaan pikaista plussaamista! ;) Ja ne Raskauskeijun herkät testit on kyllä vähän surkeita.. Itse en niitä enää käytä, kun vaikka ovatkin herkkiä, niin siinä vaiheessa kun Pregcheck antaa jo haamuviivaa, niin Raskauskeijun testi (ainakin miulla) on vielä ollut nega. o_O Ja niin näkyy olevan aika samanlainen kierto meillä. :)

Greippimehuissa muuten ainakin ite tykkään tosi paljon siitä Tropicanan greippitäysmehusta. :love: Ekassa kierrossa se maistu tosi kitkerältä, mutta parin päivän jälkeen ihastuin siihen makuun ja voisin juoda sitä vaikka joka päivä muutenkin kun raskautumis-mielessä. :LOL:
Kiitos hyvästä vinkistä, pitää koittaa etsiä sitä mehua heti, kun seuraavaksi menen kauppaan (muualle kun Lidliin :LOL:).

:cry:Nyt pitää vaan toivoa, että kuuluu asiaan nuo jomotukset. Tietenkin on aina hyvä varautua kaikkeen, ettei tule liian kovia pettymyksiä, mutta silti haluan optimistisesti ajatella, että viiva lähtisi teillä edelleen vahvistumaan ja saisitte itsellenne ihanan maaliskuu-vauvan :love::love:

Ja tuosta testistä; vähän samaa olinkin lukevinani heti, kun olin mennyt tilaamaan ne pirhanan testit :( Jos vielä ens kierrossa antaa negaa vaikka olisi vahva tunne raskaudesta, menen ostamaan muitakin testejä tueksi. Onneksi ei ollut kovin kalliita.

• Tykkää
Reactions: minttumar
Kiitos hyvästä vinkistä, pitää koittaa etsiä sitä mehua heti, kun seuraavaksi menen kauppaan (muualle kun Lidliin :LOL:).

:cry:Nyt pitää vaan toivoa, että kuuluu asiaan nuo jomotukset. Tietenkin on aina hyvä varautua kaikkeen, ettei tule liian kovia pettymyksiä, mutta silti haluan optimistisesti ajatella, että viiva lähtisi teillä edelleen vahvistumaan ja saisitte itsellenne ihanan maaliskuu-vauvan :love::love:

Ja tuosta testistä; vähän samaa olinkin lukevinani heti, kun olin mennyt tilaamaan ne pirhanan testit :( Jos vielä ens kierrossa antaa negaa vaikka olisi vahva tunne raskaudesta, menen ostamaan muitakin testejä tueksi. Onneksi ei ollut kovin kalliita.
Kiitos tsempeistä! Toki toisaaltahan kaikenmaailman alavatsan ja nivusten jomotukset ja kolotukset kuuluu raskausoireisiin, mutta jotenkin silti vähän laittaa mietityttämään nämä jomotukset.. :unsure:

Se on kyllä totta, että onneksi ne Raskauskeijun testit ei kalliita ole. :) Miullakin on niitä kaapissa ollut vaikka kuinka kauan jäljellä (nyt enää 1kpl jäljellä!!) ja himotestaaja kun olen, niin olen käyttänyt niitä liian aikaisilla dpo:illa testaamisessa.. :ROFLMAO: Ns. "varatesteinä" ja "kun-nyt-vaan-teki-mieli-uittaa-tikkua"-testeinä. :ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: papurinsessa
Kiitos tsempeistä! Toki toisaaltahan kaikenmaailman alavatsan ja nivusten jomotukset ja kolotukset kuuluu raskausoireisiin, mutta jotenkin silti vähän laittaa mietityttämään nämä jomotukset.. :unsure:

Se on kyllä totta, että onneksi ne Raskauskeijun testit ei kalliita ole. :) Miullakin on niitä kaapissa ollut vaikka kuinka kauan jäljellä (nyt enää 1kpl jäljellä!!) ja himotestaaja kun olen, niin olen käyttänyt niitä liian aikaisilla dpo:illa testaamisessa.. :ROFLMAO: Ns. "varatesteinä" ja "kun-nyt-vaan-teki-mieli-uittaa-tikkua"-testeinä. :ROFLMAO:
Ymmärrän, oon varma, että oon samanlainen sitten, kun ekan haamun edes saan :LOL::LOL: Haluaa niin kovasti, että kaikki sujuis hyvin:rolleyes:

Jep, ei paha sijoitus ja ainakin tietää jatkossa, ettei niitä ostele enempää:p

• Tykkää
Viiva vahvistunut eilisestä hiukan, ja nyt nään ehkä jopa hiukan punaistakin siinä.. :love: Raskaana sitä taidetaan olla. Eiliset menkkajomotukset on hävinny ja illalla oli pientä etomistakin, jospa tällä kertaa kaikki menis hyvin, kun ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon.

Tänään dpo 11 ja kp 29/28. Ylempi eilinen dpo 10 ja alempi tän aamunen dpo 11:

http://aijaa.com/XhHnFI

Päivittelen itteni tuonne plussanneisiin ja käyn varovasti jo kurkkaamassa tuonne maaliskuisiin odottajiin, mutta pysyttelen vielä tässäkin ryhmässä ja päivittelen tuota etusivun listaa. :) Jos haluatte niin jokuhan voi jossain vaiheessa aloittaa uuden ketjun nuorille vauvakuumeilijoille, jos joku haluaa listan päivittelyn itselleen. :)

Nyt hirveesti plussatuulia kaikille menossa olevaan/seuraavaan kiertoon!! :love:

Viimeksi muokattu:
Onnea minttumar, nauti raskausajasta ja toivotaan että saatte pikkuisen syliin asti maaliskuussa:) käyhän välillä aina päivittelemässä kuulumisia.
Mikä muuten on sun la?

Täällä bongattu ovis..eli tänään ei kyllä peitto heilu ihan varmuuden vuoksi, en vielä oo valmis raskautumaan :D toisaalta hyvä vaan että keho alkaa palautumaan minipillereistä ja imetyksestä

• Tykkää
Onnea hirmuisesti minttumar! Tulen onnelliseksi muiden tärppäyksistä:love::love: Toivon todellakin, että teillä menisi kaikki hyvin. Toivottavasti kuulemme sinusta myöhemminkin. :)

Mikäli tässä tosiaan kestää paksuksi pamahtaa, niin sitten voisi miettiäkin sitä uutta keskustelua, mutta tosiaan toivotaan, että tästä päästäisiin nopeasti myös sinne odottajiin:rolleyes: Sitä vaan kun ei ikinä tiedä :LOL: Niin ja kiitos tsempeistä!

nnipsu voi että kun itselläkin olisi jo ovisaika, mutta itse joudun vielä odottamaan menkatkin ensin :D Ymmärrän toki, ettei silloin tee mieli peittoa heiluttaa, jos ei vielä yritys ole täysin ajankohtaista.

Itse tosiaan odottelen nyt niitä menkkoja alkavaksi, jotta pääsisin vihdoin aloittamaan uuden kierron uudelta puhtaalta pöydältä! Tänään käyn vielä cittarissa hakemassa ovistestejä ja ehkä sitä greippimehuakin.. Pitää myös tarkistaa, että ovis on varmasti mennyt nyt, kun menkat viipyilee ja testit negoja + ollaan oltu nyt monesti suojaamattomassa yhdynnässä.

Tuli viimeyönä vähän pahamieli, kun mies antoi vähän ymmärtää, että ei olisikaan nyt niin valmis kunnolla yrittämään vauvaa. Veti mattoa jalkojen alta. Aamulla oli kuitenkin jo ihan eri mieltä ja mukana taas. Ärsyttävä tuuliviiri :devil::cry:

• Tykkää
nnipsu! Kiitos. :love: Viiva vahvistunut reilusti eilisestä, ja selkeästi punertaakin, eli uskallan jo iloita ainakin tässä vaiheessa. Toki pelottaa nämä viikot sinne rv 11 asti, kun viimeksi keskenmeno tapahtui silloin... Ja sen jälkeen pelottaa sinne rakenneultraan asti, jos kaikki ei kuitenkaan ole kunnossa... Ehkä rakenneultran jälkeen uskallan huokaista. :D Ja juu, käyn kyllä täälläkin lueskelemassa edelleen teidän kuulumisia ja juttelemassa muutenkin. On kuitenkin sen verran epävarma olo vielä siirtyä täysin tuonne odottajiin. :D La on menkkojen mukaan laskettuna 18.3. mutta oviksen mukaan 21.3. Menen tuolla 18.3 päivämäärällä nyt niin kauan, kunnes on ultra, jossa käsittääkseni la voi muuttua. :)

papurinsessa Kiitos. :love: Toivotaan että teilläkin tärppää pian! :) Pyörin tosiaan edelleen täälläkin ja päivittelen tuota etusivun listaa. :) En uskalla siirtyä kokonaan tuonne odottajiin vielä piiiiiitkään aikaan. :ROFLMAO: Onneksi tuo miehesi yöllinen ailahdus ei ollut pysyvä, vaan on taas hommassa yhtä lailla mukana! :):)

Not alone Paljon onnea plussan ja raskauden johdosta! :love: Toivon että kaikki menee hyvin loppuun astikin. :) Päivitänkö sinut tuonne plussanneisiin? Maaliskuussako plussasit? :)

Täällä uusi jäsen uskaltautuu mukaan jännittämään. Vauvakuumetta ollut ilmoilla piiitkään, vuoden alussa jätettiin ehkäisy pois. Ikää minulla pian 24 vuotta ja mies kolmekymppinen, yhdessä oltu 3 vuotta. Asutaan omakotitalossa. Olen stressannut kauheasti sitä, mitä muut ihmiset sanoo/ajattelee, kun itselläni vain lukio suoritettu, korkeakouluopinnot jäi kesken. Tällä hetkellä määräaikaisessa työsuhteessa. Miehellä vakiduuni ja vielä sivutöitäkin niin paljon kuin jaksaa tehdä.
Kierron päivä 19/27-28 menossa ja kovasti jännittää. Tällä viikolla ollut järkyttävä närästys ja oksetus, mutta lienee joku pöpö, eikai raskausoireet heti ovulaation jälkeen voi alkaa..?
Kiva liittyä osaksi tälläistä ryhmää, jossa keskustellaan hyvässä hengessä tosi kivoin fiiliksin :)

Tervetuloa pajuviidakko! Jännät päivät teillä edessä.

Hianoa kuulla että minttumar:n viiva vahvistunut entisestään. Täällä ainakin nt-ultrassa tarkistettiin/varmistettiin la, muutaman pv heitolla ei lähdetty vaihtamaan koska harva syntyy juuri laskettuna aikana :D (no meillä kyllä syntyi, täsmällinen kaveri :p).

Ennen synnytystä oviksen aikaa oli vaan pientä nippailua munasarjojen kohdalla, nyt on kaikkea muuta, kunnon särkyä ja kolotusta, eipä tarvii ainakaa epäillä koska on ovis..

• Tykkää
minttumar: Ihana kuulla! :love: Todella paljon onnea ja tsemppiä matkaan! Uskon ja toivon, että kaikki sujuu mallikaasti :)(y)

pajuviidakko: Tervetuloa mukaan! Minusta tilanteenne kuulostaa oikein hyvältä/sopivalta. :barefoot: Itsekään en ole vielä lukion ja amiksen jälkeen korkeakouluun päässyt opiskelemaan useista hauista huolimatta. Monet aina sanoo (kuten mieheni monesti hokee), että ennen vauvaa pitäisi olla auto, oma asunto, koulut käyty, vakityö, rahaa säästössä jne mutta itse olen eri mieltä. Mun mielestä oikea aika on silloin, kun siltä tuntuu. Olen itse sitä mieltä, että asiat kyllä aina kulkee omalla painollaan. Aion itsekin pyrkiä vauvayrityksestä huolimatta koko ajan työn ohessa opiskelemaan. Äippälomalla on muuten ihan kivakin välillä sitten lukea pääsykokeisiin :LOL:

Oletko tehnyt vielä raskaustestiä? Kuulostaa ainakin aika hyvältä :rolleyes: Itselläni saattoi olla ovulaatio vasta muutama päivä sitten eli kierron aivan lopussa (nyt kp on jo jotain about 31/30 tmv - kiertoni vaihtelee välillä). Oltiin ensimmäistä kertaa ilman ehkäisyä viime keskiviikkona eli nelisen päivää sitten. Nyt on ollut tänään alavatsakipuja, turvotusta, väsymystä, ärtyisyyttä, oksetusta, vatsa sekaisin, hengästymistä, sydämen juilimista, heikotusta jne. Mieskin tokaisi aamulla kun valittelin oireita ja etten saa kunnolla henkeä, että "raskaana sä olet". Itsekin pohdin, voiko vielä näin nopeasti mahdollisesta hedelmöityksestä saada oireita, mutta tiedä siitä sitten. Pakko malttaa odottaa, että voin tehdä sen testin eli semmoisen viikon verran vielä. Mielenkiinnolla myös katson, alkavatko ne odottamani kuukautiset vielä jossain vaiheessa vai eivät.. :eek:

Maistoin tänään innoissani sitä greippimehua ja hyi helkatta! Maistui ihan hiuslakalta :confused: Mies saa koko putelin. Pakko mennä ilman :LOL: Oon kyllä muutenkin aika nirso...

Huomenna pitäisi sitten raahautua kolmen viikon kesäloman jälkeen töihin.. Jotenkin ahdistunut olo kun vielä vauvakuumeki päällä :D:D

Moikka! Kai minäkin voisin tähän kirjotella. Eli varsinaista yritystä meillä ei ole ollut, minä vauvakuumeillut jo pitkään (alkuvuodesta lähtien), mutta mies ei ole niin innostunut ollut asiasta. Nyt kuitenkin itsellä menossa kiertopäivä 38 ja pillerit olen siis lopettanut maaliskuussa. Perjantaina tein testin, joka näytti negaa, mutta ei ole kyllä siltikään kuukautisvuotoa näkynyt. Itselläni kovat toiveet ja odotukset plussan suhteen, mutta toiselle osapuolelle kertominen kyllä jännittää. No katsotaan vielä pari päivää ja sitten uutta testiä kehiin.

Minä 20v, mies 21v varsinaista yritystä ei aloitettu vielä.

• Tykkää
Moikka! Kai minäkin voisin tähän kirjotella. Eli varsinaista yritystä meillä ei ole ollut, minä vauvakuumeillut jo pitkään (alkuvuodesta lähtien), mutta mies ei ole niin innostunut ollut asiasta. Nyt kuitenkin itsellä menossa kiertopäivä 38 ja pillerit olen siis lopettanut maaliskuussa. Perjantaina tein testin, joka näytti negaa, mutta ei ole kyllä siltikään kuukautisvuotoa näkynyt. Itselläni kovat toiveet ja odotukset plussan suhteen, mutta toiselle osapuolelle kertominen kyllä jännittää. No katsotaan vielä pari päivää ja sitten uutta testiä kehiin.

Minä 20v, mies 21v varsinaista yritystä ei aloitettu vielä.
Tervetuloa mukaan! :barefoot::barefoot: Oletteko olleet nyt pillereiden jälkeen kumilla, keskeytetyllä vai jollain muulla tavalla? Itse lopetin myös pillerit viime marras-joulukuussa (muistaakseni) ja sen jälkeen ollaan oltu aina osittain ilman kumia. Nyt vasta jätettiin se kokonaan muutama päivä sitten.

Tiedän ton tunteen. Mulla on itselläni myös nyt menkat myöhässä ja testit näyttää negaa. Tätä samaa on jatkunut jo varmaan vuoden verran ja aina olen hermoillut ja toivonut olevani raskaana sekä käyttänyt kuukausittain reilu kympin yhteensä raskaustesteihin. Päätin, etten jaksa enää sitä turhaa innostumista, pettymistä ja kaikkea, joten aloitin keskustelemaan yrityksestä avomiehen kanssa. Lopulta hän suostui yrityksen aloittamiseen.

Kannattaa tosiaan testailla vielä, jos eivät ala. Onko sulla muuten säännöllinen kierto yleensä? Onko ollut stressiä kierron aikana? Onko mahdollisuutta, että olisit saattanut raskautua (esim. keskeytetty yhdyntä, kumin irtoaminen tmv)?:)

pajuviidakko Tervetuloa! Laitanko teille siis että yritys alkanut (ya) 1/2016? Entä monesko yk (=yrityskerta)? Jos siis haluat nämä tiedot myös tuonne etusivun listaan. :)

riikk0652 Tervetuloa mukaan! :)

Tervetuloa mukaan! :barefoot::barefoot: Oletteko olleet nyt pillereiden jälkeen kumilla, keskeytetyllä vai jollain muulla tavalla? Itse lopetin myös pillerit viime marras-joulukuussa (muistaakseni) ja sen jälkeen ollaan oltu aina osittain ilman kumia. Nyt vasta jätettiin se kokonaan muutama päivä sitten.

Tiedän ton tunteen. Mulla on itselläni myös nyt menkat myöhässä ja testit näyttää negaa. Tätä samaa on jatkunut jo varmaan vuoden verran ja aina olen hermoillut ja toivonut olevani raskaana sekä käyttänyt kuukausittain reilu kympin yhteensä raskaustesteihin. Päätin, etten jaksa enää sitä turhaa innostumista, pettymistä ja kaikkea, joten aloitin keskustelemaan yrityksestä avomiehen kanssa. Lopulta hän suostui yrityksen aloittamiseen.

Kannattaa tosiaan testailla vielä, jos eivät ala. Onko sulla muuten säännöllinen kierto yleensä? Onko ollut stressiä kierron aikana? Onko mahdollisuutta, että olisit saattanut raskautua (esim. keskeytetty yhdyntä, kumin irtoaminen tmv)?:)
Ollaan pillereiden jälkeen käytetty pääsääntöisesti kumia, mutta sitten juhannuksen tienoilla kerran keskeytetyllä, joten periaatteessa mahdollisuus on olemassa. Ja noista kuukautisten säännöllisyydestä niin aluksi ne tuli aika tarkkaan 30pv välein, mutta viime kuun kierto heitti sinne muistaakseni 35pv, joten onhan se kiertokin hieman epäsäännöllinen vielä.

Tiedän kyllä niin tuon sun tunteen siitä, kun testailee ja sitten turhaan joutuu vain toteamaan, että ei negatiivinen. Itsellä on kyllä tällä hetkellä sellainen elämäntilanne, että olen juuri päässyt kouluun, mutta silti jotenkin koen, että lapsi tulee kun on tullakseen ei se elämäntilannetta katso:)

Heeeei kiitos ehdotuksesta!! Pitää kokeilla! Onko ne samalla tavalla happamia/kitkeriä kuin tuo mehu? Voisikohan niihin laittaa vähän sokeria kyytipojaksi... ;):D:D
Onhan ne ehkä vähän jonku mielestä kitkeriä, mutta ite tykkään kyllä ko ne on loppupeleis yllättävän mehukkaita ja makeita. Ja monihan laittaa vähä sokeria ko syö niitä perusgreippejä :D:D

nnipsu! Kiitos. :love: Viiva vahvistunut reilusti eilisestä, ja selkeästi punertaakin, eli uskallan jo iloita ainakin tässä vaiheessa. Toki pelottaa nämä viikot sinne rv 11 asti, kun viimeksi keskenmeno tapahtui silloin... Ja sen jälkeen pelottaa sinne rakenneultraan asti, jos kaikki ei kuitenkaan ole kunnossa... Ehkä rakenneultran jälkeen uskallan huokaista. :D Ja juu, käyn kyllä täälläkin lueskelemassa edelleen teidän kuulumisia ja juttelemassa muutenkin. On kuitenkin sen verran epävarma olo vielä siirtyä täysin tuonne odottajiin. :D La on menkkojen mukaan laskettuna 18.3. mutta oviksen mukaan 21.3. Menen tuolla 18.3 päivämäärällä nyt niin kauan, kunnes on ultra, jossa käsittääkseni la voi muuttua. :)

papurinsessa Kiitos. :love: Toivotaan että teilläkin tärppää pian! :) Pyörin tosiaan edelleen täälläkin ja päivittelen tuota etusivun listaa. :) En uskalla siirtyä kokonaan tuonne odottajiin vielä piiiiiitkään aikaan. :ROFLMAO: Onneksi tuo miehesi yöllinen ailahdus ei ollut pysyvä, vaan on taas hommassa yhtä lailla mukana! :):)

Not alone Paljon onnea plussan ja raskauden johdosta! :love: Toivon että kaikki menee hyvin loppuun astikin. :) Päivitänkö sinut tuonne plussanneisiin? Maaliskuussako plussasit? :)
Kiitos paljon :love: tähän asti ainakin hyvin mennyt, toivotaan että menee loppukin :) keskiviikkona meillä onkin jo ru, toivotaan että vauvalla kaikki hyvin ja sukupuoli saataisi tietää. Joo, maaliskuun lopulla plussasin :) voi päivittää plussanneisiin :)

Ymmärsinkö oikein että myös sinulle plussa tullut? :) paljon onnea ja toivotaan että kaikki menee hyvin! :love:

• Tykkää
papurinsessa Itse join ihan tavallista greippimehua (en verigreippi), aluks maistu ihan älyttömän pahalta ja kitkerältä, ja jostain syystä ihan kananmunalta ( :ROFLMAO::ROFLMAO: ) mutta sitten siihen makuun tottu ja aloin jopa rakastaa sitä mehua. :D

Not alone Minäpä päivitän! :) Onnea rakenneultraan! Onko teillä veikkauksia kumpi siellä masussa asustelis? Tai kumpaa toivoisitte? :) Juu, kyllä ymmärsit oikein, miullekin plussa tuli viime viikolla, eli ihan alkumetreillä mennään. :)

riikk0652 siinä tapauksessa teilläkin on pieni mahdollisuus raskaudesta ;) Kerrohan sitten, jos testin teet, mitä näytti :barefoot::barefoot:

nnipsu! siinä tapauksessa pitää ostaakin niitä, kun käyn seuraavan kerran kaupassa!:LOL: Nam, toivottavasti tykkään niistä:)

minttumar jännä ajatella, että tuohon makuun voisi tottuakin - saatika siitä oppia tykkäämään! :D Voi tosin olla, että itsekin tykkäisin, jos vaan pystyisin pakottaa itseni juomaan sitä...:rolleyes::rolleyes:

Vieläkään ei näy menkkoja. Tänään on ollut aamusta kovia alaselkäkipuja ja koko päivän on vihlonut oikealta alavatsasta ja röyhtäyttänyt koko ajan... :confused: Äitin kanssa puhuin tänään, kun jotenkin oli pakko päästä avautumaan tästä malttamattomuudesta/stressistä, joka mulla on nyt koko ajan päällä. Äiti kehotti olemaan nyt stressaamatta ja antaa vauvan tulla sitten kun tulee. Pitäisi tehdä just niin, niin ehkä voisin onnistuakin vielä :LOL: Onneksi huomasin töissä, että vauvakuume hellitti vähän, kun oli muuta ajalteltavaa. Lomalla kun tuli ajateltua koko ajan tätä vauvayritystä ja mahdollisia raskausoireita.

• Tykkää
papurinsessa: niin se vähän tuntuu monen mielestä menevän, että pitäisi oottaa että on ura ja rahaa ja matkusteltu jne ennenkun lapsen hankkii, mutta gynekologikin sanoi mulle, että se riittää että oikeasti haluaa lapsen. Raha ja kaikki muu järjestyy kyllä.
Testiä en oo vielä tehnyt, onkohan näin aikasin mahdollista tehdä testiä (kp 20/27-28) ? Tekisi mieli jo tehdä mutta se negatiivisen tuloksen aiheuttama harmitus on niin kurjaa
minttumar:
Päivitä vaan, oiskohan yk 6 tällä hetkellä (n) ja onnea sulle plussaamisesta muuten !:)

Kuinka moni muuten käyttää ovulaatiotestejä ? Itse en oo vielä tutustunut niihin ollenkaan. Vähän laskeskellut milloin voisi olla ja oireita bongaillut, mutta oon harkinnut niitä testejä.

• Tykkää

Yhteistyössä